Persze így leírva ez egyszerűnek tűnik, ám játék közben azért majd rendesen megizzaszthatjuk az agytekervényeinket. A NeonCode-ot is jegyző fejlesztő - akivel egyébként összefuthattok itt a Gamekapocs oldalán is - elmondása szerint a játék közel 350 órán át tartó készítése közben olyan címekből merített inspirációt, mint a Portal, a The Legend of Zelda: Breath of the Wild, vagy éppen a The Witness.
A történet szerint a játékos az űrhajójával egy meglepetésektől hemzsegő bolygóra zuhant, ahol csupán egyetlen módszer adott a túléléshez; a csővezetékek kijavításával el kell juttatnunk az üzemanyagot a tartalékűrhajóhoz, hogy aztán magunk mögött hagyhassuk ezt a lakatlan világot.
A Flux Caves a maga 100-120 perces játékidejével mostantól már elérhető a Steamen is, jelenleg 25 százalékos akcióval. Ha pedig a vásárlás előtt szeretnétek vele tenni egy próbát, akkor az első négy pályát tartalmazó demónak hála erre is lehetőségetek van. Amennyiben a játék árán felül is támogatni kívánod a fejlesztőt, úgy azt az alábbi itch.io-oldalon teheted meg.
"De te ezt is lefölöznéd" 1. Ő osztogatja egy remek "alkalommal" amikor mindenki otthon van (kivéve persze a gyári melosok akikre nem hat ez a fos hajcihő) 2. Senki se kérte tőle. 3 . Egy deka közöd nincs hozzá ki és miért "fölözi" le
https://forms.gle/4j8mQ9hU7wpR7Hxu7
Nem semmi gesztus! Köszönjük!!!!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.