Rajongói sugarakat kap a S.T.A.L.K.E.R.

  • Írta: sirdani
  • 2019. november 3.
  • Letöltés
Noha az eredeti S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl grafikájára még mai szemmel sem lehet túlságosan sok panaszunk, a DirectX 11-be átültetett, valós idejű sugárkövetéssel ellátott optikai tuninggal még erre is rátettek egy lapáttal.

A Strelokkkkk modder nevéhez kötődő grafikai mod a szokásos Reshade-machinációknál jóval tovább megy, a játék teljes textúrakészletét is lecseréli, ráadásul a legtöbb részletet 8K-s felbontásúra, szóval a high-tech játékosok számára is vonzó lehet majd az alkotás.

A STALKER Remaster Mod megjelenésének pontos időpontja nem ismert, de a fejlesztő tervei szerint még az idei év során elérhető lesz minden játékos számára.

71.
Ultimate
#70: Ezt se mondta senki sőt a hangulata kifejezetten jó. Csak annyi volt a lényeg hogy az egészet nézve messze nem olyan csod@s mint amekkora a hype körülötte mai napig sőt... ~s nem azért mert szarul futott.
70.
br1Koo
#69: Nem fogod neki megmagyarázni. A stalker az szar, mert neki szarul futott a gépén. Pont.
69.
hajbel
#68: Amúgy nem tudom, hogy észrevetted-e ez egy Stalker hír. Elmondanád, hogy mi értelme azt kérdezgetni alatta, hogy melyik játéknak volt jobb rombolhatóság és grafikája, mint a Crysisnak? Pont ugyanazért, nincs más hasonló játék, amiért a fos akciófilmeknek is leáldozott abban az időben. A fejlesztők forrásai is végesek, arra fordítják, amire van igény. Nem értem, hogy mi ez a rombolhatóság mánia. Szetintem ez a felszopás. Jobb játékok jobb rendezői felérték ésszel, hogy ne pazaroljanak erőforrást ilyesmire. A stalker bár bugos volt, felépítettek egy olyan egyedi, komplex világot és nyomasztó hangulatot, ahol minden összefüggésben áll egymással, vagy pl mutáns és a frakciók egymással harcolnak, anomáliák között és a játékmenetre kihatással vannak a képződmények, értékük és hatásuk miatt is. Ráadásul a sztori az AI és a gunplay is jó. Szerintem az atmoszférához nem fér kétség. Az egyetlen pontja, amiben rossz a bugok (persze ennek is megvan az oka), a crysisnak meg ugye fun a gameplay, meg jó a grafika. Én személy szerint örülök, hogy nem ebbe az irányba haladt a filmipar és a játékipar. Nyilván lehet naphosszat vitatkozni, hogy a rambo 3 vagy a halálsoron a legjobb film, de nincs értelme...
68.
Ultimate
#67: Még mindig nem fogod fel miben előzte meg (analfabéta trollom) és még mindig nem tudtál egy példát sem hozni csak a mellérizsa továbbra is de sehol egy játék ami Crysis szintű látványt tudott hasonló vagy jobb rombolhatósággal, ai-val, fizikával. Nem is lesz, már látom. :)
Ahogy gameplay mechanika sem.
67.
.von_Wolf
#64: A "kiemelkedő" és a "megelőzte a korát" közöt nem érzel némi retorikai párhuzomot? Nem ugyanarról beszelünk csak más szavakkal? És te nem vagy funkcionális analfabéta? Ne basszá má föl :D
Ezt még muszáj volt.. télleg jónyolcat mostmár
66.
Ultimate
#65: Még mindig a mellébeszélés hosszú sorokon át. És a szöveget sem tudod értelmezni vagy nem akarod.
Lévén sem érv sem a kérdésre elfogadható válasz nem érkezett de legalább pocskondiáztál picit, maradjunk abban hogy csak egy szaros troll vagy akit kár válaszra méltatni amíg képtelen egyszerű ellenérvre, bizonyítékra de helyette személyeskedik. :)
Neked is joccak
65.
.von_Wolf
#62: Értem én hogy szerinted a krájzisz az első olyan ow játék ahol a fizika, a rombolhatóság az AI, a grafika úgy összeállt mint a gecis bugyi. A baj ezzel, hogy a grafikát leszámítva parasztvakitás a többi. Semmilyen kort nem előzött meg a feldobom és leesik fizika, meg a játékban található 2 féle palából tákolt putri elemeire hullása. De még a scriptelt AI sem. Hogy tud-e ilyet más játék? Tud.
Bár nem tudom mi a fasznak vitatkozom veled, mert ahogy láttam munkásságodat nem igazán lehet veled dűlőre jutni. Valószínűleg eme szép hagyományt nem én fogom megtörni. No, jóccakát
64.
Ultimate
#63: Senki sem mondta hogy kiemelkedő lenne csak hogy megelőzte a korát illetve gameplay mechanikában korrekt volt. Még mindig csak a mellérizsa. :)
Fröcsögni itt max te fröcsögsz mióta csak becsatlakoztál, olyan dolgokat a beszélgetésbe haluzva ami nem is volt.
63.
.von_Wolf
#62: Az a baj, hogy 2 bites vagy. Ezt tudod magadról te is és ezek alapján fröcsögsz. "Látványban" és ez a te kis mentsvárad. A kor legjobb grafikus motorja volt a CE2. Olyan eljárásokat használt, amik csak a devkitek tudtak még évekig. Ezért is futott szarul, mert nem volt alá megfelelő vas a mezei felhasználóknak. Ebbe nem lehet belekötni.
De mégegyszer leírom, hogy megérts. Nem tudom, olvass lassan vagy ha nem megy akkor szólj és a kedvedért szótagolva is leírom: a crysis egy minden tekintetben középszar játék ami alá betolták az akkori legjobb grafikus motort. Sem fizikában, sem Ai-ban, rombolhatóságban pedig végképp nem kiemelkedő alkotás. Látványban viszont igen, abban tényleg megelőzte a korát. A többi csak szot sem érdemel. Gémpléjben a JC2 simán veri, ha már csak a funfactort nézem.
Nem volt rossz alkotás, még a sokak által lehúzott sztori is tetszett, de amennyire jó játék, annyira a stalker is jó.
62.
Ultimate
#60: Hanem lennél funkcionális analfabéta fel sem hozod ezeket a fizikára mert szó nem volt csak a fizikáról.
61.
Ultimate
#59: Sokból semmi. Ezek szerinted látványban Crysis szint? Gameplayben olyan változatosak akció szinten?
Vegyél fel egy bohócjelmezt ha komolyan gondolod... :D
60.
.von_Wolf
#58: Ha nem lennél funkcionálisan analfabéta akkor értenéd
59.
.von_Wolf
#57: Just Cause 2, Far Cry 1-2,
Megfelel pronyókám?
58.
Ultimate
#57: * nem a hl2meg a bad company köszönőviszonyban sincs. :(
57.
Ultimate
#56: Nem. Senki nem állítja be a fizikát páratlannak.
Hanem korát megelőzőnek az ÖSSZKÉPET ami abban a játékban volt. Továbbra is csak mellépofázol várom az olyan címeket amik ilyen látványt tudtak ilyen fizika, rombolhatóság mellett.
Akárcsak a hasonló gameplay mechanikával rendelkező alkotásokat ha már a legtöbb ow tudja.
Eddig más nem ömlött belöled csak a melléduma és mások kvázi ócsárolása. Két egyszerű kérdésresem tudsz válaszolni, de a magas lóról ugatás az megyés te beyzélsz szinvonalról? :)
Na? Hol vannaka "címek" a Crysis megjelenésétől számított 5 éven belül szakikám?
56.
.von_Wolf
#53: A deszka ami csak "valamennyire" törik szét az marhára messze van a rombolhatóságtól. A fabódé pedig nem sérült, csak szétesett elemeire. Egy Bad Companyban volt rombolás és ott nem csak a kerti pottyantóst vitte szét a harckocsi lövedék. Fizika pedig volt neki persze, de egy mezei Half Life 2től olyan messze volt mint Veresegyháza a Holdtól.
Tehát összegezve adott egy scriptelt "AI", minimálistól is kevesebb "rombolhatóság", középszar fizikával és az akkori legjobb grafikus motorral megáldott játék. És ezt páratlannak állítjátok be. Na ez a szomorú része.
Az meg külön nevetséges, hogy a vállalhatatlan hardverigényét pozitív aspektusba helyezitek.
Az engine pedig elöregedett. Nem hiába van már belőle újabb.
Szép és jó a Crysis de annyira baromira nem mint itt beállítjátok.
55.
Ultimate
#51: Nem melléduma érdekel sorold azokat amik 5 év alatt képesek voltak hasonlóra ilyen látvány mellett.
54.
Ultimate
53.
Stranger
#51: Az hogy a növényzet reagáljon a karaktermodellre még a PS4/XO generációban sem lett általános. Vagy hogy szétlőhess egy pálmafát bárhol. Azért pár deszka vagy panelek széttudtak vmennyire törni a játékban. Interakcióba léphettél minden egyes kis objektummal (faág darabok, amit az asztalon láthattál, stb). Ez sem általános simán vannak full statikus játékok.
Vagy ha belelőttél a hordóba, elkezdett folyni belőle az olaj, majd vízbe dobva máshogy szivárgott belőle.
Ez mind látványos grafika mellett, plusz azzal sem lehet védekezni hogy félcenti széles pályákkal oldották meg, mert azért voltak elég durván nyitott részek.

Szóval lehet itt izélni, hogy az AI milyen buta XY dologban, a fizika sem volt tökéletesen realisztikus, ejnyebejnye 2007-ben nem tudtak mindent atomszintre felhúzni.
De ahogy Ultimate írta, nem lehet olyan 2007 játékot mondani, ami egyszerre tud ennyi mindent fizikában, AI-ban és még kibaszott szép is. Ráadásul az engine-ben sokkal több van, pár számot átírsz a configban és teljesen rendben van a game így 2020 küszöbén is.
52.
.von_Wolf
#46: "Mesélj hány olyan játékról tudsz amiben ilyen szintet tudsz kihozni az akcióból"

Hát nem tudom. Talán a legtöbb akcióra kihegyezett open world játékból? Tényleg ne vergődjél már ennyit. Prohadveren is tolod? Ott szokott hasonlóan színvonalas előadás lenni.
51.
.von_Wolf
#48: Jah pusztíthatóság. Mind a 2 féle fabódét le lehetett rombolni benne. Ne röhögtessél már :D A masszívabb építményekben semmi kárt nem lehetett okozni még a telibekúrt homokzsákokon is fennakadt a 4 tonnás humvee. A collusion modellek ezrével voltak elbaszva benne, lehetetlen volt bizonyos felületek mellett ellőni. Fostaliga hitbox nem tett különbséget a torzó és a végtagok között a fejet kivéve. A fizika kurvára felemás volt. Ez főként a járműveken látszott, mintha nem lenne súlyuk úgy pattogtak. Az AI szintén egy fasz volt. Ökölszabályokon alapuló szar. Mindez megspékelve kurvasok egyéb hibával.
De legalább jól nézett ki.
50.
Ultimate
#49: Crysis 3-ban sajnos ilyen már nincs. Dying Light az egyik megközelítőleg amúgy.
49.
godach
#46: Na a Dying Light-ban pont ilyen komplex harcokat lehet kivitelezni ha szerzed megfelé a skilleket (csak ugye ott a közelharcon van a hagúsly), mint amilyen akciót a crysisban levázoltál. Meg is hoztad a kedvem és ahogy nézem a Crysis 3-at még végig sem vittem, szóval lehet rárepülök.
Apropó, annyit hozzátennék hogy ehhez amit leírtál, nagyban hozzátett még nekem a képernyő körüli effektek és a páncél váltogatásánál beszélő géphan
MAXIMUM POWER!
48.
Ultimate
#43: Aha. Mondj 2007-ből vagy akár 2010-ből de akár 2013-ból olyan játékot ami látványilag benne pusztíthatósággal fizikával ezt a szintet hozta. Még manapság is van amiben előzi techben a játékokat....De nem előzte meg neeeem...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...