EA: a Halo Infinite okozta a Battlefield 2042 bukását

  • Írta: szlav
  • 2022. február 17.
  • Biznisz
Link másolása
Mára az Electronic Arts is bevallotta, hogy a Battlefield 2042 nem felelt meg az elvárásoknak, úgy tűnik azonban, hogy a vállalat nem képes a felelősségvállalásra. Egy értekezlet során elhangzott, a Halo Infinite tehet a játékuk rossz megítéléséről.

Az EA és a DICE hatalmas gödröt ásott a Battlefield 2042-nek, de úgy tűnik, mindig van lejjebb. Tom Henderson az Xfire exkluzív beszámolójában elárulta, hogy az Electronic Arts egy úgynevezett Town Hall meetinget, vagyis egy házon belüli értekezletet tartott a minap. Az elmúlt negyedévet értékelve természetesen forró topik volt a Battlefield 2042 megjelenése, a vállalat fejesei pedig egészen meghökkentő magyarázatot adtak arra, hogy mi vezethetett az online lövölde silány megítéléséhez.

Laura Miele, az EA operatív igazgatója megismételte azt, amit korábban már Andrew Wilson is beismert: a Battlefield 2042 nem felelt meg sem a játékosok, sem pedig a kiadó elvárásainak. Az okokat keresve Miele bevallotta, hogy túl magasra tették a lécet a projekttel kapcsolatos ambíciókat illetően, a világjárvány következményei pedig nem segítettek a helyzeten. A vállalat azonban tisztában volt azzal, hogy igen ingatag lábakon állt a játék technikai szempontból: rengeteg figyelmeztetést kaptak a korai tesztekben résztvevő játékosoktól, ugyanakkor számos pozitív visszajelzés is érkezett, illetve az előzetes értékelések sem tűntek kifejezetten vészesnek.

Az operatív igazgató azzal folytatta, hogy a megjelenés napján érkező frissítéssel stabil állapotba került a játék, és mivel a DICE korábbi fejlesztéseinél is gyakran előfordult, hogy a kezdeti hibákat a csapat csak később gyomlálta ki, a stúdió úgy ítélte, hogy a játék készen áll a megjelenésre. Ekkor azonban Miele szerint érkezett egy nem várt fordulat: megjelent a Halo Infinite multiplayere.

Tom Henderson kihangsúlyozta, hogy nem viccelt, amikor azt írta, hogy az EA részben a Halo Infinite sikereit okolja a Battlefield 2042 bukásáért. Laura Miele szerint sokat ártott a Battlefield 2042 megítélésének, hogy a Halo Infinite kiváló technikai állapotban került a piacra, így a DICE komoly bugokkal küszködő és kevésbé kidolgozott shootere gyakran alulmaradt, ha összehasonlították a két címet. Később szerencsére Miele azt is hozzátette, hogy a technikai problémák mellett a játék átfogó dizájnja és annak tartalmai sem értek fel az elvárásokhoz, így a stúdió jelenleg azon dolgozik, hogy ezen a fronton kiköszörülje a csorbát.

19.
19.
istipisti55
Nem kell csodálkozni.... Ez tipikus nagyvállalati hozzáállás, hogy mindenki hibás csak a főnökök nem. Nem korlátozott a játékiparra, elég megnézni egy hazai telekommunikációs cég működését... főleg pirosban tündökölnek...
18.
18.
honest guy
Ilyen az, amikor a vezetőség k..ja el a dolgot.
"rengeteg figyelmeztetést kaptak a korai tesztekben" - Érted, mindenki mondta, hogy sz.r, de ők jobban akarták tudni.
Magukat nem fogják kirúgni, ezért kell előállni valamilyen más indokkal. Az indok meg hiába egy hülyeség, ha a főnök mondja, akkor az úgy van. :D
17.
17.
crytek
Az a gáz hogy a Halot is alig tolják már. Szóval így még nagyobb blama a dolog minta felvállalták volna..
16.
16.
Gerzson95
A játékipar menthetetlen. Ez már annyira súlyos.... XD
15.
15.
GemForge
Azért az EA helyében még utánanéznék a Nyílt Társadalom Alapítvány ügyes-bajos dolgainak is...

Vagy ki tudja?

https://static.wikia.nocookie.net/montypython/images/f/f1/Buzz_aldrin_3.jpg/revision/latest?cb=20180725131443
12.
12.
csoki0619
#10: :-D ez olyan, mint ha az asztalon lenne két fogás, mindenki a bélszínt zabálja kilóra, és csodálkozunk, h a kirántott kutyaszart senki se eszi.
11.
11.
LGHDTV+
Igen, biztos a HALO. 5 éve amikor a Titanfall 2-t berakták a CoD Infinite Warfare és a BF1 közé meg azt mondták hogy ez nem fog ártani neki. Aztán akkorát bukott mint az ólajtó. És szerintem a Titanfall 2 sokkal jobb lett mindkettőnél.
10.
10.
Caleon
Ha jól értem, az okozta a bukását, hogy egy másik játékot áruló módon játszható állapotban adtak ki. :D
9.
9.
Lorthirash
Én szerintem a stúdió azon dolgozzon hogy fizesse vissza a játék árának felét mert én már leszarom ezt a játékot akármit csinálnak vele.
8.
8.
Marcus88
Ha egy játék jó,az megtartja a játékosait.
7.
7.
Zelgadis187
#1: Ott a rengeteg csaló miatt hagyták el az emberek ez a játék viszont rossz.
6.
6.
Lorthirash
Sok minden csak nem a halo okozta a bukását....
5.
5.
Ooorky
Ez kb. olyan kifogás mint amikor a bűn rossz filmet azért nem nézik moziban mert mindenki lewarezolja...
4.
4.
Aanash
#1: Pont erre gondoltam én is.
3.
3.
mohaneji
Valamit mondani kellett….
2.
2.
Kovbaj
#1: Félelmetesen hülyék az Amerikaiak.
1.
1.
nemfontos
Az a halo aminek a játékos száma 2 hónap után darabszámát tekintve gyakorlatilag földbe állt... Biztos ez a játék az oka... :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...