Nem a trendkövetés a célja az Elden Ring Nightreign fejlesztőinek

Link másolása
Bár egy merésznek tűnő lépés egy deklaráltan co-op fókuszú soulslike játékot készíteni, a játék rendezője szerint végig azt tartották szem előtt, hogy az eredeti játék koncentrált élményét tudják nyújtani.

Vannak stúdiók, amelyek trendeket követnek, és vannak, amelyek trendeket alapoznak meg. A FromSoftware elég egyértelműen az utóbbi kategóriába esik, hisz a Demon's Souls-szal beköszöntött a soulslike műfaj kora, az Elden Ring pedig új etalonná vált úgy a műfajon, mint a nyílt világú játékok terén is. Talán ezért is volt sok rajongó számára furcsa az Elden Ring Nightreign koncepciója.

Az eredeti játék Limgrave nevű régiójának kicsinyített térképén kalandozhatunk majd egyedül vagy két társunkkal, egyfajta session-alapú rendszerben, ahol minden alkalommal más és más ellenfelekbe botlunk majd. A co-op, mint irányvonal Junya Ishizaki szerint egy újfajta sikerélményt fog nyújtani a játékosoknak. Ishizaki elmondása alapján kifejezetten kerülték, hogy olyasmit csináljanak, amit a többi stúdió, egyszerűen azt vizsgálták, hogy hogyan tudnának koncentrált Elden Ring-élményt készíteni.

Ennek rendelték alá nemcsak a játékteret, de az RPG elemeket is, a szintlépést és még a karakterfejlődést is. Hogy ez hogyan sikerült, azt 2024. február 14-től megtapasztalhatjuk, akkortól tart ugyanis hálózati tesztet az Elden Ring Nightreign, igaz, csak PlayStation 5-ön és Xbox Series X/S-en. Szerencsére a játék nemcsak ezekre a masinákra, de Xbox One-ra, PlayStation 4-re és természetesen PC-re is megjelenik majd.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...