Többé már nem kivonásos shooter a Gray Zone Warfare

  • Írta: zoenn
  • 2025. május 18.
  • Hír
Link másolása
Teljesen átalakul a Madfinger Games lövöldözős játéka a következő nagy frissítéssel. Ezek a változtatások elegendőek ahhoz, hogy a Gray Zone Warfare továbblépjen, és már ne csak szimplán extraction shooterként hivatkozzunk rá.

Bő egy éve, 2024 áprilisában jelent meg a Gray Zone Warfare korai hozzáférésben, és az azóta eltelt időben a Madfinger folyamatosan frissítette a játékot, miközben hallgatott a közösség folyamatos visszajelzéseire is. Már a készítők korábban is hangsúlyozták, hogy a játék nem egy kivonásos shooter, annak ellenére, hogy hasonló mechanikával rendelkezik, mint a műfaj többi alkotása. Később a csapat irányt váltott, és a legutóbbi változtatások nyomán a Gray Zone Warfare többé már nem extraction shooter.

A készítők PR-igazgatója, Rick Lagnese legutóbbi nyilatkozatában rámutatott arra, hogy immáron hivatalosan is taktikai MMOFPS-ként kategorizálják játékukat. Már nem kell olyan gyakran visszatérnünk bázisunkra, a feladatokat már a terepen is fel lehet venni. A világ arra ösztönözz, hogy hosszabb idei maradj kinn, fedezz fel mindent, több PvP-ben vegyél rész és elmélyülj a játékban. Nincs szükség ki-be ugrálni a raidekbe, gyakorlatilag egy világban élünk, megszakítás nélkül, akár kezdő, akár tapasztalt veterán vagy.

A hamarosan megjelenő Winds of War frissítés tehát olyan mechanikát vezet be, amellyel a játékosok hosszabb ideig a pályán maradhatnak, időkorlát nélkül, ami még mindig veszélyes móka, hiszen egyelten bekapott lövés azt jelenti, hogy mindent elveszíthetsz, amid van. Mindazonáltal a Madfinger nem szeretné egy adott műfajba beskatulyázni a Gray Zone Warfare-t, inkább "valami élőt építenek", ami nem az elszigetelt célok teljesítéséről szól, hanem a túlélésről, és az élő, lélegző világhoz való alkalmazkodásról.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...