A játék egy XX. századeleji városban játszódik, amit teljesen elvágtak a külvilágtól. Ebben a mindentől elzárt városban pedig őrült szektás rituálék, disztópikus törvények és egy mindenéből alaposan kiforgatott valóságészlelés alakultak ki.
A történet szerint az adott településen a Traum család uralkodik, akiket a főhősnek (vagyis nekünk) titokban meg kell figyelnie, be kell épülnie a köreikbe. Állítólag ez a család megnyitotta az úgynevezett „Tiltott Vörös Ajtót”, amin át is léptek, majd visszatérésükkor egészen megváltoztak.
A fejlesztők arról is beszámoltak, hogy hősünk lehet akár lojalista is, de maradhat kém, lehet forradalmár, szabotőr vagy egyszerű szélhámos is. A Sever stúdió azt is üzeni ezzel, hogy „Nincs előre kijelölt út. Nincs állandó álarc.”
Talán éppen ebből kifolyólag lesz elérhető többféle végigjátszás és befejezés. Ugyanis a karakterünk nagyon különböző célokkal és döntésekkel rendelkezhet minden egyes próbálkozás során. Köthet más és más szövetségeket, beszélhet különböző módokon különböző emberekkel, kikutathat összeesküvéseket (vagy nem). No és mindezekre a variációkra a fiktív város is reagálni fog.
Tehát az Agent of Strange egy különösen groteszk valami lesz, egy művészeti értékeket is hordozó, történetorientált sandbox játékélmény. Darkos világépítésével, kifejezetten „deep” választási opciókkal és hihetetlen nagy szabadságával simán népszerű lehet. Már csak az erős marketing kell hozzá, na meg az, hogy a játékosok merjenek nyitottan állni az indie, művészi élményekhez.
A játék valamikor 2026-ban érkezik PC-re, Steamen pedig már most kívánságlistára teheted.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.