A következő Ghost Recon-játékot már az Unreal Engine 5 hajthatja

  • Írta: zoenn
  • 1 napja
  • Pletyka
Link másolása
A jelek szerint a Ubisoft dobja a saját AnvilNext engine-jét az Epic saját motorjának javára az új Ghost Recon esetében. Vélhetőleg a fejlesztés is könnyebb és rugalmasabb így, mint az öregecske technológián.

Az Insider Gaming illetékese szerint a Ubisoft úgy döntött, hagyja a fenébe a saját AnvilNext 2.0-s motorját, és helyette az Unreal Engine 5-tel készítik el a következő Ghost Recont, melynek létezését nemrégiben hivatalosan is elismerte a vállalat. 

A pletykák szerint a lövölde visszatér a korai formulához, azaz szakít a külső nézettel, így belső nézetben terelgethetjük katonáinkat. A nyitott világú elfoglaltságok helyett egy kompaktabb, taktikusabb játék rajzolódik ki előttünk, hiszen a bennfentesek szerint a játékmenet leginkább a Ready or Notban látottakra asszociál majd. 

Kicsit fura a helyzet, hiszen a korai Ghost Reconök szintén az aktuális Unreal Engine-t használták (a Ghost Recon 2 az UE2-t), ám csapatainak saját technológiája miatt szakítottak vele, a legutóbbi Breakpointot is az Anvil hajtotta. Szóval hiába van birtokukban az Anvil és a Snowdrop motor, a széria új iterációjához mégis az Unreal Engine 5 lesz a megfelelő választás. 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...