A Madfinger csapata mindig is büszke volt a Gray Zone Warfare autentikusságára, amit sikerült még tovább fokozniuk a 0.3.5.0-s frissítéssel. Az Unreal Engine 5.5-re való áttérés jelentős teljesítménynövekedést hoz az alacsony és közepes specifikációjú gépeken (ezt utóbbit teszteltük, valóban konstans FPS-számot kapunk kevesebb laggal) és javult a realizmus, különösen a mesterséges intelligencia által irányított ellenfelekkel való harc során, amely már sokkal élvezetesebb és kevésbé frusztráló, mint korábban.
Elmúltak az "aimbotos" ellenfelek napjai, amit csak a gyenge reakcióidejük késése gyengítette. Az MI-t teljesen átdolgozták a cseh fejlesztők, új reagálnak, céloznak és lőnek, mint "az igazi harcosok". Pontosságukat pedig a célponttól való távolság, a fegyverek típusa, a képzettségi szintjük, aktuális életerejük és még az időjárási viszonyok is befolyásolják. De még így is célt téveszthetnek újratöltés után, vagy ha eltaláljuk őket.
A recoil-számítást is továbbfejlesztették, amit a gázfaktor, a cső hossza és a fegyverünkre pakolt kiegészítők is befolyásolnak. A mozgásunk alapján drámai hatás tapasztalunk majd a fegyverek kezelésében: hason fekve például nagyon stabilak leszünk, míg mozgás közben nehezebb lesz célra tartani.
A karakterünk mozgását és a belső nézetben látható animációkat is optimalizálták, hogy simábbnak tűnjenek, különösen a közelharcokban. Az életerő-rendszer változásai pedig hatással lesznek az ellenfeleinkre, nem fogjuk azt érezni, hogy szinte végtelen lőszert nyelnek be. Ezen kívül a hangokon is történt változás, a fegyverropogás milyensége függ a távolságtól és a lőszertípustól is.
A patch teljes jegyzéke közel 600 változást és javítást tartalmaz.





Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.