A Silksong első területe eredetileg sokkal nehezebb lett volna

Link másolása
A Team Cherry a fejlesztés közben egy nem várt tervezői akadályba ütközött, a bevezető túl hamar dobta volna a játékosokat mélyvízbe, így végül egy könnyebb területet készítettek a kezdéshez.

A Hollow Knight: Silksong a rendkívül kedvező árazása és a sok éves fejlesztés során fenntartott, majd az utóbbi időben egyre erősödő hype-ja miatt egy kiemelkedően erős starttal érkezett meg, szabályosan megszaggatta kis időre az online áruházakat, volt aki alig tudta letölteni a játékot az első órákban.

A játék közel tökéletes értékelésekkel büszkélkedhet jelenleg, de egy dologban biztosan egyetértés van a sajtó és a játékosok részéről is, ez pedig a Silksong kegyetlen nehézsége. A megjelenés utáni napon William Pellen és Ari Gibson társrendezők interjút adtak az Australian Centre for the Moving Image (ACMI) oldalnak, ahol egy ide kapcsolódó téma is szóba került, eredetileg a kezdésnél nem a Moss Grotto fogadta volna a kalandorokat.

A tervezői asztalnál hamar rájöttek, hogy a The Marrow több szempontból sem ideális első élmény a játék esetében, így a "tutorial" végül a minden tekintetben Pharloom legalján elhelyezkedő kedves, zöldellő, mohás terület lett. Itt mindenki kedvére belerázódhat az irányításba és megszokhatja a dárázslány mozgékonyságát, valamint a komplexebb manővereit is elsajátíthatja.

Kifejezetten érdekes megtudni, hogy egy ennyire fontos és ikonikus helyszín csak később került be a koncepcióba, mindenesetre remek döntés született. A nehézséggel kapcsolatban Ari Gibsontól idézett a Dexerto, főszereplő darazsunk jóval erősebb és gyorsabb mint a Hollow Knight lovagja, így az ellenségek bonyolultságán és agresszivitásán csavartak felfelé a kellő mértékig, emiatt nem mondható igazságtalannak a játék ezen része.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...