A Supergiant Games igazgatója, Amir Rao minap leült beszélgetni a Haelian nevű tartalomgyártóval, akinél azt mondta, az ő stúdiójuknál nincs hosszú távú, előre meghatározott terv, mert mindig egyetlen projektre koncentrálnak.
Az interjú a Hades II 1.0-ás kiadásával egyszerre érkezett. A roguelike játék egyből letarolta a Steamet, egyidejűleg 80 ezer játékos indította el, és elég valószínű, hogy most hétvégén rekordot fog dönteni. Nem mellesleg 2 millió példányban kelt el az early access időszaka alatt, míg az első rész jelenleg 9 milliónál jár.
Rao azt is állította, hogy a Supergiant számára a konkrét „játék maga a tervezési dokumentum”. Vagyis ahogy érkeznek a visszajelzések a játékra, azáltal formálják azt, úgy zajlik a kreatív folyamat; ahelyett, hogy előre rögzített, megalapozott terveket készítenének.
Tehát ebből kifolyólag a Hades harmadik része még nincs fejlesztés alatt, és nem is tuti, hogy egyszer majd elkészül. A Hades II támogatása folyamatos, jöhetnek hibajavítások és egyéb fejlesztések, de például már DLC nem jöhet. Viszont ki tudja, a játékosok visszajelzései mire veszik rá a stúdiót?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.