17 év után a Halo művészeti rendezője elhagyja a játék univerzumát
- Írta: Venefycus
- 6 órája
Glenn Israel 2010 óta volt az akkor 343 Industries, ma Halo Studios munkatársa, és mára a művészeti igazgatója lett. A Halo 3: ODS-től a Halo Infinite-ig szinte minden nagyobb Halo-projectben részt vett, de a Destinyben is fellelhetjük keze munkáját. LinkedIn profilja alapján viszont már egy hete nem dolgozik a Halo Studiosnál. Távozását egy felkavaró üzenettel jelentette be.
,,A mai naptól, 17 év után már hivatalosan nem veszek részt a Halo univerzumban. Keveset mondhatok csak jelenleg, habár tervezem, hogy megosztom ezt a különleges történetet, amikor ez biztonságos lesz jövő évre. Addig is van egy üzenetem azoknak, akiknek ezt hallaniuk kell"
,,Tudom, hogy az iparágunk helyzete borzasztónak tűnik, de sose feledd, *szabadságodban áll dönteni*. Sem a biztonság illúziója, sem a vagyon ígérete, se hírnévé, se hatalomé nem éri meg, hogy elcseréld az egészségedre, méltóságodra, etikádra vagy értékeidre - és senki sem kötelezhet erre téged. Maradj erős, gyűjts bizonyítékokat, ha szükséges, és találd meg, ahová tartozol."
,,Ahogy mindig, én itt lesek, ha valakivel beszélned kell." Így zárja Israel sorait, amik meglehetősen szomorú képet vetítenek elő egy év elteltére. Reméljük, hogy az alkotónak (vagy akár alkotóknak) semmilyen hosszútávú nehézséggel nem kell szembenézniük ez idő alatt. Mást viszont nem tehetünk, mint hogy várunk a fejleményekre.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.