A Red Dead Redemption 2 eleje eredetileg még kegyetlenebb lett volna

Link másolása
Senki sem mondhatja azt a Rockstar játékaira, hogy pillekönnyűek lennének érzelmileg, de pláne nem a Arthur Morgan kalandjára. A Rockstar Games társalapítója elmondta, hogy miképp lehetett volna még durvább.

Dan Houser, a Rockstar Games társalapítója és egyes GTA-játékok vezető írója a Lex Fridman podcast vendége volt - amit a Games Radar dolgozott fel -, ahol mesélt többek között a Red Dead Redpmtion 2 egy vágott tartalmáról, közvetlenül a játék elején. A játék nem fukarkodik így se nehéz pillanatokkal, de ahogy Houser is belátta, azt a bizonyos kezdést érdemes volt kivágni.

Egész pontosan Arthur Morgan karakterét indították volna el egy még sötétebb pontról, azzal, hogy eredetileg írtak neki egy csecsemőkorú gyermeket, aki meghal. Ezek után pedig Morgan ,,nem is mutatott volna komolyabb szimpátiát az akkori barátnőjének", fejtette ki Houser, majd folytatta: ,,Szóval, ez nagyon nagyon unszimpatikussá tette őt a játék elején, ami köré érdekes lett volna dolgozni, mert ez még érdekesebbé tette volna a megváltását."

Houser azért szerette ezt a kezdést, mert nagy kontrasztot mutatott a játék végével, hogy ,,Arthur nem tudja megélni az érzéseit". Ezek után hozzáteszi, hogy a játék eleje így is erősre sikeredett, és Arthur így egy fokkal szerethetőbb. Úgy véli, hogy a játék ,,olyan lett, amilyennek lennie kellett". A végeredményt tekintve pedig Housernek valószínűleg igaza is van.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...