Medieval Moves: Deadmunds Quest villámteszt

  • Írta: Ca$h
  • 2011. december 10.
  • medieval moves: deadmunds quest, move, ps3, teszt
Link másolása
A Deadmunds Quest az egyik legrégebben készülő Move-játék a piacon, talán emlékeztek még arra, hogy ezzel prezentálták évekkel ezelőtt, hogy milyen is lesz a Sony mozgásérzékelős kontrollerre. Régóta várjuk tehát, s így persze magasak az elvárások is!

Ilyenkor sajnos leginkább csak koppanni szoktunk, még akkor is, ha maga a játék alapvetően jóra sikeredett, de sajnos nem üti meg a mércét. A Medieval Moves főszereplője egy ifjú lovagtanonc – név szerint Edmund –, aki egy szörnyű átok miatt csontvázzá változott, így lehetett belőle rendkívül szellemesen Deadmund. A történet, mint ahogyan azt sejthettük nem éppen egy komoly darab, de poénos és aranyos képregény stílusban prezentálva pár kellemes percet azért okozni fog. A készítők természetesen inkább magával a játékmenettel akartak ütni.


Ahogyan azt már megszokhattuk, a Move kontroller kamerás rendszere rendkívül kifinomultan és gördülékenyen működik, egészen addig, amíg komolyabban bele nem merülünk az anyagba, amikor már villámgyors reakcióidőre lenne szükségünk. Ugyanis sajnos ilyenkor előfordulhat, hogy emberünk nem éppen azt fogja csinálni amit, szeretnénk. A leggyakrabban előforduló hibafaktor az íjazásnál szokott előfordulni, ami eléggé idegesítő tud lenni sajnos. De ne menjünk ennyire bele, lássuk hogyan is mozoghatunk a TV előtt.


Lehetőségünk lesz egy, illetve kettő Move-val is nyomulni, természetesen mint mindig itt is kettőre lesz szükség a teljes élményhez, de a csóróbbak – mint én – elégedettek lehetnek eggyel is. Alapvetően az irányítás rendkívül egyszerű, hiszen a kezünkben lévő virtuális kard pontosan úgy fog mozogni, ahogyan azt mi akarjuk, sőt, még az erőbevitelt is érzékeli a játék, tehát érdemes apait anyait beleadni a csontvázak hentelésébe. Ha a Move gombot megnyomjuk, akkor átváltunk pajzshasználatra, ami ugyancsak nagyon szépen használható, hiszen alapvetően emberünk átlátszó, tehát nem blokkolja a látóvonalat. Ha megnyomjuk a ravaszt, és hátranyúlunk, akkor lehet íjazni, ha lefelé célzunk a kezünkkel és ugyancsak ravaszt nyomunk, akkor tudunk amolyan batmanesen vasmacskázni. Végül, de nem utolsó sorban, ha a Move gombot nyomva tartva ivást imitálunk, akkor tudjuk az életerőnket visszanyerni egy kis tej lehörpintésével. Azt mondjuk nem értem, hogy mire megyünk vele, mikor elvileg egy csontvázon alul kifolyik az éltető nedű, de ebbe inkább nem menjünk bele.


A folyamatosan bővülő irányítási opciók eleinte nagyon élvezetessé fogják tenni a játékot, de sajnos később ezek stagnálni fognak, tehát a jópofa élmény átmegy agyatlan hentelésbe, amibe nagyon, de nagyon hamar bele lehet fáradni. Pedig, ha valaki végigtolja, akkor még co-opra is van lehetőség.


Aranyosan prezentált látványvilág, jópofa és humoros, ámbátor rendkívül bugyuta és gyerekes történet, eleinte élvezetes majd hamar unalmassá váló irányítás, ez lenne röviden a Medieval Moves, ami pár órára le tudja kötni az embert, de hosszabb távlatokra nem igazán lehet vele számolni!

7.
7.
Ca$h
#4: Attól még, hogy könnyen tanulható az irányítás, lehetnek vele gondok a későbbiekben, mint ahogyan az a tesztben is olvasható!!!!
6.
6.
Type R
5.
5.
Bré
Nekem a videó alapján egészen bejövős játéknak tűnik habár amit még bírnék valami hasonlóbol esetleg valami nagyobb FPS játékot mondjuk BF-et vagy CoD-ot tiszta jó lenne nekem tetszett a grafika meg minden :D végképp h egy kicsit a DeathSpank-re emlékeztet és az nagyon poén játék volt :D
4.
4.
jszili32
Hogy lehet a pozitivumok és a negativumok közt is egyszerre az irányitás???
3.
3.
Rompez
#2: most hogy a 999. tesztnél is fel lett tüntetve hogy miértnem sainsts row biztos sokkal hamarabb kikerül ! -.-...
2.
2.
kopic
Inkább már a Saints Row The Thirdet tesztelnétek végre! Istenem ilyen sokáig tart letesztelni egy játékot ?
1.
1.
Matt8888
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...