E3 2010: Bemutatták a Nintendo 3DS-t

  • Írta: fojesz
  • 2010. június 16.
  • Bejelentés
Link másolása
Örömmel nyugtáztuk, hogy a legtöbb pletyka beigazolódott a Nintendo 3DS kapcsán: az új kézikonzol erősebb lett, rengeteget tud, ráadásul nem is lett sokkal nagyobb.
Örömmel nyugtáztuk, hogy a legtöbb pletyka beigazolódott a Nintendo 3DS kapcsán: az új kézikonzol erősebb lett, rengeteget tud, ráadásul nem is lett sokkal nagyobb.



A fenti kép már a végleges konzolt prezentálja, és könnyen megállapítható, hogy a korábbi pletykák teljesen hasonló formát írtak le. Bár még nem volt a kezünkben a 3DS, méretre nagyobb lehet a standard DSi-nél, viszont kisebb az XL-nél, legfeljebb ugyanakkora. A felső kijelző nagyobb az alsónál, 3.5 hüvelyk átmérőjű, és ez teszi lehetővé a 3D-s megjelenítést - természetesen szemüveg nélkül. Az alsó érintésérzékeny, itt tudunk majd a szokott módon kalimpálni a ceruzánkkal. A konzolok közötti kommunikáció teljesen észrevétlen marad, akár úgy is át tudunk tölteni magunkhoz bizonyos (feltehetően nyilvános) információkat, hogy azt a másik érintett felhasználó egyáltalán nem érzékeli.

Ugrás a galériához

A szokásos gombok és d-pad mellett a 3DS is kapott egy analógkart, igaz, ezt a korábbi híresztelések alapján nem így képzeltük el, mindenesetre így is kényelmesebbnek tűnik a PSP gyatra korongjánál. A konzolt emellett mozgásérzékelővel és gyorsulásmérővel is felszerelték, ami eddig elsősorban az iPhone-os játékok sajátja lehetett. A konzolt kinyitva, belül egy kamerát találunk, míg csukott állapotban kettő darab kacsint a játékosra, így akár 3D-s képeket is készíthetünk majd. A nyitójátékokról később fogunk beszámolni, itt annyit jegyzünk meg, hogy több tucat programot fejlesztenek jelenleg is a gépre, közöttük számos külsős fejlesztésű sikercímet. A 3DS-en 3D-s filmeket is lehet majd futtatni - hangsúlyozzuk, szemüveg nélkül -, a Nintendo eddig a Warner Bros.-szal, a Dreamworksszel és a Disney-vel kötött megállapodást. Az árról és a megjelenési dátumról nem esett szó, a Nintendo anno azt mondta, legkésőbb jövő március előtt piacra dobják az új masinát.
13.
13.
Naliak
Megint léptek egy nagyot, érdemes megnézni a Nintendo részvényeket. :)
12.
12.
zola2000
#11: Ha egy hajó belsejében zajlik a játék, akkor igen, max néhány nem túl tágas teremben, mint a klasszikus rezik. A hajó fedélzetre gondolom ki se lehet menni, mert ott már nem bírná ezt a grafot a 3DS, de ez nem is nagy baj egy túlélőhorrornál.
11.
11.
Robbie17
#9: Ez igaz de gondolom nem lesz az egész ilyen szűk folyosókon de még az MGS is és még nem egy játék van ami nagyon jól nézz ki.
10.
10.
zola2000
Meg ha megnézzük a sima XBox1es doom3mat, az is van majdnem ilyen szép (ott is szűk folyosók vannak csak), pedig az 2001es gép, szerintem amit 2001ban meg tudtak csinálni nagyban, miért ne lehetne 2010ben kicsiben?
9.
9.
zola2000
#5: Igen, de ha jobban megnézed a képeket itt csak szűk folyosók vannak, míg a sima resi5ben hatalmas tágas terek vannak, nézd meg, a metal gear solidban is kültéri játék van, az is jól néz ki, de nem ennyire



http://e3.nintendo.com/3ds/game/?g=mgseater
8.
8.
Scoo
#4: Biztos vagyok benne, hogy azok átvezető videók. Kb wii szintű grafikára lehet számítani, de már az is nagy szó. Itt vannak screenshotok játékokból: http://e3.nintendo.com/3ds/

Az alján van olyan, hogy Nintendo titles és More titles. Ott keressétek őket.
7.
7.
tabu3x
3,5" 3d-ben... "király" lesz...
6.
6.
Mathia$
#4: Ha a MGS is így fog kinézni rajta, akkor elkezdek gondolkodni.

Bár a Subsistence verzió ps2-n PAL-100Hz-en is elég szép.
5.
5.
Robbie17
#4: Ez most komoly? :O

NEKEM KELL ILYEN :O
3.
3.
HomoLudens
Hát én nagyobb felső képernyőre számítottam és a neten a fake dizájnképeken mindenhól szebbre sikeredett mint ez, dehát a lényeg rejtve van meglátjuk mit tud.
2.
2.
zola2000
Nekem már a kid icasrus félig eladta a gépet, már csak egy Zelda meg egy-két nagyobb jrpg kell, és veszek egy ilyet.
1.
1.
Scoo
Na majd a bejelentett játlkok megmutatják mit tud. Mondjuk ez a "akár 3D-s képeket is készíthetünk majd" felkeltette az érdeklődésemet. A másikpedig az, hogy amíg élőben nem látják a kritikusok a 3d-s hatást addig sajnos nem lehet eldönteni, hogy mennyire jó.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...