Dragon Age 2: nem lesz különbség PC-n és konzolon

  • Írta: zoenn
  • 2010. július 15.
  • Hír
Greg Zeschuk, a Bioware fejese szerint csak irányításbeli különbségekben mutatkozik meg az eltérés a Dragon Age 2 különböző platformverziói között.
Greg Zeschuk, a Bioware fejese szerint csak irányításbeli különbségekben mutatkozik meg az eltérés a Dragon Age 2 különböző platformverziói között. A tavaly novemberben megjelent Originst anno számtalan támadás érte a konzoltulajok körében, amiért az RPG igazi erősségei csak PC-n mutatkoztak meg. Okosabb volt az ellenfelek intelligenciája és az izometrikus nézet is csak a windowsos verzió sajátja. A Dragon Age 2-ben viszont nem lesznek ilyen különbségek, csupán az eltérő platformok irányításbeli különbségeiből fakadó élmény lesz más és más.


"Szeretném bizonyos értelemben megvédeni a Dragon Age 1-t, tisztában voltunk a konzolok korlátaival, de úgy gondolom, hogy a második részben megvan arra a lehetőség, hogy tökéletesítsük a játékmenetet a végleges platformon, és ez valóban megtalálható legyen a konzolverziókban."

"Még egyszer: nem lesz különbség a PC-s verzió és a konzolverziók között. Csupán az irányításban lesznek természetes eltérések."

"Az hiszem, hogy azokat az embereket fogja leginkább lenyűgözni a játék, akik minden platformon kipróbálhatják." - zárta rövidre Zeschuk.

A Dragon Age 2 fix főhőssel, 2011. márciusában érkezik PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.
17.
17.
Adamknight
#15 Szerintem ezt a gamet a fejlesztők is PC-re szánták. XD
16.
16.
Macifasz
#15: Én igen. PC-n nyomtam, és billel meg egérrel. És nem, nem bántam meg, nem lett volna jobb az élméy, ha kontrollerrel tolom.
15.
15.
Noctis
Van olyan ember aki billentyűzettel meg egérrel nyomta az első részt pc-n? Sztem ez nem az a típusú játék, de ez absz szubjektív.
14.
14.
Adamknight
#13 Szerintem itt nem lehet majd fajt se választani, mert a fix karinak is csak egy faja lesz. Ha engem kérdeztek ez az egy faj az ember lesz. Amúgy ez nem Dragon Age Origins 2 lesz, hanem Dragon Age 2 másszóval nem lehet majd eredettörténetet se választani. Csak azt választhatod meg, hogy férfi vagy nő leszel, na meg a kasztodat.
13.
13.
Joc1
#12: Tökre igazad van én nem igazán tudnám dao-t fix karival és fix fajjal elképzelni. Én minden fajjal végig vittem már és szerintem így sokkal érdekesebb a game. És ahhoz, hogy a kari megszólaljon elég ha 2 szinkronnal veszik fel : egy nőivel és egy férfival
12.
12.
Macifasz
#11: Nekem se kell a hang a főhős szájába, jó volt úgy, ahogy volt. Bár ettől még simán lehetne saját karit csinálni, ahogy a Mass Effectben. Ott is megszólal Shepard, még sem vagyok köteles a fix karival tolni. Szóval nekem nem tetszenek ezek az újítások. Ok, hogy a Fable meg a The Witcher is fix hőssel zajlik, de könyörgöm, ha egy játék első részénél hagyták, hogy magunkra formáljuk a hőst, akkor mi a faxnak kell változtatni a folytatásokra? Minek el Mass Effectesedni? A Dragon Age úgy jó, ahogy van, meg a Mass Effect is, nem értem miért kell összekombinálni a kettőt. Ok lehet, hogy túlreagálom, és jó lesz úgy ahogy megkapjuk, de akkor is. Tartaniuk kéne magukat az eredeti, már jól bevállt koncepcióhoz, és maximum azt csiszolni egy picit. De nem ekkora változtatásokat hozni, majd kussra inteni mindenkit, akinek nem tetszik. Nem értem.
11.
11.
Szajolihoher
#3: Ezt a lépést azért tette a bioware hogy így fix fő hős,és van hangja mint a mass effectben van aki ezért rinyált,hogy legyen hangja,van aki meg azt akarja hogy maradjon ahogy volt!Én az utóbbihoz tartozom szerintem a dragon age 1 a kotorra hasonlított,és az nagyon jó is volt úgy, nem kellene el mass effectesíteni még a párbeszédrendszer is mass effectes lesz.
10.
10.
K.G.
Jó hír. Játszottam volna az első részével is, de pc ki volt zárva, az a konzolos verzió meg inkább nem kell.
8.
8.
Macifasz
#6: Igaz, a The Witcher is úgy tökéletes, ahogy van.
8.
8.
Macifasz
#7: De közel sem volt olyan tökéletes, mint PC-n. Szóval ne reménykedj, nem fogják konzol játékká kreálni a Dragon Aget.;-) Még álmodban se.;-)
7.
7.
kankadi
konzolon is élvezhető volt az 1. rész igy tovább!
6.
6.
drat576
a Witcherben is fix a hős és az is nagyon bejött, és arra senki ne mondja hogy nem vérbeli RPG
5.
5.
Brundle
Az első rész pc-n tényleg sokkal jobb volt,remélem nem azért lesz ugyan olyan minden platformon,mert lebutítják a konzolok szintjére.. Ugye itt is az egér hiánya a fő probléma, a pc-s verziót kontrollerrel nem igazán lehetne irányítani,és ezért lett más a konzolokon..

Szerintem ez nem jó hír,úgy ahogy a fix hős sem..
4.
4.
Zaki1991
Ennek hírnek valamiért nem örülök. Nagyon attól tartok, hogy az egész játék átcsap egy fantasy mass effectbe amit nagyon nem szeretnék.
3.
3.
Macifasz
#2: És persze, majd a sok felháborodás okán tuti megindokolják valamivel, de nem hiszem, hogy ez majd elég lesz a fanoknak. Persze, ez legyen a legkisebb hibája a játéknak. Új párbeszédrendszer, hosszabb játékidő...végül is a Fable-t is végigvittem egy fix hőssel. Mondjuk nekem nagy mániám a saját karakter létrehozása, képes vagyok 40 perceket is elbaszni rá:-D
2.
2.
Macifasz
Ez a fix, nem formálhatom a saját elvárásaim szerint a karakter külsejét újítás naggggggyon nem tetszik. És nekem ne magyarázzanak bele olyanokat, hogy nade a morális döntéseink majd átalakítják a külsejét a főhősnek. Leszarom, egy szerepjáték RPG-nél én saját külsejű főhőst akarok! Nem érdekel, ha ők adják meg a nevet és a hátteret, de a külsőt ÉN akarom megkreálni. Nem értem ezen a téren miért kell visszalépni.:-(
1.
1.
Raziel 88
1 biztos hogy nagyon jó lesz.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...