Kinect - az X360 procijának 1 százalékát használja

  • Írta: zoenn
  • 2010. augusztus 8.
  • Hír
Link másolása
A Ubisoft szakértője szerint akár az akciójátékokban is megállja a helyét az MS mozgásérzékelős technológiája, ha legalább olyan gyors, mint a sima kontroller.

A Ubisoft szakértője szerint akár az akciójátékokban is megállja a helyét az MS mozgásérzékelős technológiája, ha legalább olyan gyors, mint a sima kontroller.

Frederic Blais, a franciák „Kinect szakértője” nemrég elég érdekes információkat osztott meg a nagyközönséggel az Xbox World 360-nak adott interjújában. Amikor a közelmúltban felreppent a hírverés, miszerint a Kinect kamerája mégsem fog saját CPU-val rendelkezni, helyette a konzol belső erőforrását használja, sokan fel voltak háborodva. Szerintük a minőség rovására megy a költségkímélés, mert valljuk be, proci nélkül némileg mérséklődik a Kinect előállítási költsége. Blais szerint nincs ok az aggodalomra:

 

„Egyáltalán nem igaz, hogy minden a minőség rovására menne. Nem tudom, hogy beszélhetek-e pontos adatokról, de a Kinect kevesebb, mint 1 százalékot emészt fel az Xbox 360 processzorának számítási teljesítményéből.”

 

S mivel alacsony a számítási igény, ezért hardcore akciójátékokban is elképzelhető a Kinect térhódítása. Ha testünkkel kivitelezett mozdulatok legalább olyan gyorsak, mint ha azt hagyományos kontrollerrel végeznénk, akkor ennek nincs semmi akadálya. Bár a Microsoft felhozatalából jelenleg hiányoznak a hardcore címek.


„Gondoljunk csak a Rainbox Sixre, ahol kézjelekkel utasítgathatod csapattársaidat, vagy valami ilyesmi. Amit ugye nem tudsz kontrollerrel kivitelezni. Nagyon magával ragadó lenne. Meglátjuk, hogy a hardcore játékosok készen állnak-e erre.” – mondta Blais.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...