Lecsapott az Unreal Engine-re a City Interactive

  • Írta: fojesz
  • 2010. december 8.
  • Bejelentés
Link másolása
A harmadik generációs Unreal Engine ugyan már a hatodik életévét tapossa, a lengyel City Interactive-nek mégis csak most jutott eszébe licencelni azt. Az olykor szánalmasan gyenge próbálkozásairól ismert kiadó újabban nagyon nyüzsög, talán még az is előfordulhat, hogy valami fogyaszthatót dobnak piacra.

A RPCJS-rajongók számára bizonyára nem idegen a City Interactive neve, sőt aki úgy általában tisztában van a játékmegjelenésekkel, már találkozhatott a kiadóval, elvégre még a nyáron került boltokba a Sniper: Ghost Warrior, ami egy újabb közepes cím volt a cég részéről. Persze a Sniper még csak a hab a tortán, láttunk már ennél rosszabbat is a lengyel kollégáktól, azonban újabban mintha összekapták volna magukat.

Ahogy arról nemrég beszámolnunk, leszerződtették a Blacket, majd a Bodycountot készítő Stuart Blacket, most pedig bejelentették, hogy megszerezték az Unreal Engine 3 jogait, így a jövő évben érkező legújabb FPS-ük már ezzel a motorral fog dübörögni. Az Epic népszerű talpalávalója már 6 éves, éppen ezért érthetetlen ez a fáziskésés a City-től, és még azt sem mondhatjuk, hogy a piszkos anyagiak állnak a háttérben: míg a legutóbbi Sniper alatt a Techland Chrome motorja futott, addig a kiadó egy októberi bejelentése szerint néhány jövőben érkező multiplatform FPS-üket már a CryEngine 3 hajtja majd.

19.
19.
Horvi14
18.
18.
Kicsit be kell nézni a dolgok mögé! Maga a grafikai megjelenítés szvsz minden mai profi / félprofi enginben nagyjából ugyanaz, hiszen a directx (opengl) és a gpu-k tudása megadja, hogy mit lehet kihozni belőlük. Az igazi különbség a mögötte lévő és a végfelhasználó (játékos) számára nem látható eszköz készletben, script rendszerben rejlik. Vagyis, nem az a kérdés, hogy mit tud fizikailag maga az engine, hanem, hogy mit tudnak az egyes felhasználók kihozni belőle, mennyi energia ráfordítással, milyen felhasználóbarát és könnyen tanulható környezetben. Gondolom azért váltanak a népek és használják az Unreal3-at, mert szimpatikus nekik a fejlesztő környezet (egyszerűen jobban használható, mint teszem azt a Cryengine). Cryenginehez is volt szerencsém, nagyon hasonlít a felépítése ahhoz ahogy én csinálnám a dolgokat, Unreal viszont nem tetszett, viszont első ránézésre is igen komoly eresztés...

City interaktív tekintetében nem lehet tudni mit hoz a váltás. Lehet, hogy pont az a pici lökés kell nekik aminek a segítségével már képesek lesznek minőségi játékokat gyártani, de az is elképzelhető, hogy az Unreal3 eszköz készlete sem lesz elég nekik, hiszen eddig se ment. Nem lehet tudni, mindenesetre kíváncsian várjuk ! :)
17.
17.
waynerooney108
Nem volt rossz az aSniper:GW. Bár a z Unrealnak is volt pár jó játéka, szerintem nem kell hasra esni, akkora fejlődés nem lesz itten.
16.
16.
falselight
a chrome engine egy simán jó motor, nem értem mit akarnak a ue-től. valszeg black ragaszkodott hozzá. amúgy nem igaz, hogy atomerőmű kell a chrome-hoz, nagyon jól van optimalizálva.
15.
15.
zgreen
nemar ha igy fojtatjak elveszik a munkat fredytol :)) (Elveszik A Munkat Asztat Eeeel)
14.
14.
Giggsy
Lehet megkövezni, de a Ghost Warrior már egészen jó kis játék. Mondjuk az átlag City-s 2 pontos játékokhoz képest egy 6-ot megér. Szóval igenis fejldőnek ők is. Az Unreal 3 engine meg még mindig tud szépeket produkálni megfelelő fejlesztők kezében.
13.
13.
lackosor6
#11: Szerintem...ügyes vagy, hogy látvány alapján döntesz egy játékról! Ne lepődj meg, ha ezek után nem sokan adnak majd a véleményedre! Elég gáz, hogy manapság el lehet adni valamit a látvánnyal, a tartalom meg simán lehet gagyi. (crysis, cod-ok, avatar film stb)
Én szurkolok nekik, hogy előre jussanak!
12.
12.
miki1105
Egy feltörőben lévő kis cég, szerintem nem kell őket lebecsülni csak kell még nekik némi idő + egy jó játék ami megállja a helyét a piacon is, és akkor már nagyobb dolgokba is belefoghatnak.
11.
11.
Mortis
Egy jó motorral is lehet bődületesen ronda a látvány...

Nem fog változni semmi. Egy ember és egy játékmotor nem Isten. Minden marad a régiben. Ők dolgoznak, mi nevetünk. :D Szerintem...
10.
10.
Mortician
#4: A Dark Sector-hoz technikailag nincs köze a City-nek. Azt a Digital Extremes készítette és a D3 Publishing adta ki. Esetleg a újabban megjelent PC-s verziók forgalmazása az ő reszortjuk, semmi más.
9.
9.
lackosor6
A ghost warrior kapcsán dumáltunk haverommal a múltkor a city/lemon interactive-ról, végül arra jutottunk, hogy idővel ők is fejlődhetnek! Miért ne?? Minden lehetőségük megvan rá!
8.
8.
xICEMANx
a Cry Engine 3 nem elég neki?...
7.
7.
gamerplayer
#4: az ugyan az csak a lemon volt elöbb :)
6.
6.
LtK
szerintem maradhattak volna a chrome engine-nél, csak annyi baj van vele hogy kell hozzá a nasa atomerőmű
5.
5.
chris360
Sniper: Ghost Warrior igen is nagyon jó game!!!
4.
4.
givi6
ez, jó
"... talán még az is előfordulhat hogy valami fogyaszthatót dobnak piacra. "
remélem jó is lesz, a dark sector annyira nem volt rossz!
de amugy a city interactive már nem lemon interactive ? mind1, lehet az egy másik...
2.
2.
pjoco
Még a végén lekörözik a nagyobbakat is! xD
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...