Quantic Dream: az L.A. Noire már most elavult

  • Írta: InGen
  • 2011. április 1.
  • Érdekesség
Link másolása
A Heavy Rain alkotója, David Cage mostanában meglepően sokat beszél, s általában elég keményen oda is mondogat. Most például azt, hogy az L.A. Noire technológiája ugyan nem rossz, de ők már most sokkal előrébb járnak, így nem fognak zsákutcába jutni, mint az előbb említett játék készítői.

Ha viszonyíthatunk egy játékot a Heavy Rainhez, akkor az valószínűleg az egyre ígéretesebb L.A. Noire lenne. Habár mi a hajunkat is letesszük a fantasztikus arcmimikától, David Cage szerint a saját brigádja már jóval előrébb jár az L.A. Noire által használt MotionScan technológiánál.


"Úgy gondolom, hogy a MotionScan egy érdekes megoldása a problémának, legalábbis egyelőre, ugyanakkor egy érdekes zsákutca is" - mondja bátran Cage, majd folytatja: "Pontosan ezt érzem. A technikájuk iszonyatosan drága, és sosem fogják tudni az arcot és a testet együtt felvenni."

Pedig Cage szerint eszméletlenül fontos, hogy az arcjátékot és a testet egyszerre rögzítsék, mert egy színészi alakításnak mindkettő a része, a két dolog nagyon szorosan kapcsolódik egymáshoz, de ezt a MotionScannel nem lehet elvégezni. Mint ahogy a MotionScan nem ad lehetőséget valós idejű bevilágításra, limitálja a shaderek használatát, és a szemet sem tudja úgy követni, ahogy kellene.

"Úgy gondolom, hogy az L.A. Noire jól néz ki - őszintén, tényleg -, de nem hiszem, hogy sokkal tovább tudnak menni annál, ahol most tartanak. A mi technológiánkkal folyamatosan tudunk fejlődni, és még van hová. Reméljük, hamarosan megmutathatjuk nektek, hol is tartunk" - fejezi be Cage.

15.
15.
The Lone Drow
Én majdnem ott tartok már, hogy imádkozom a PC-s portért, mert ezzel a játékkal nagyon levettek a lábamról. Ahogy említettem, ez egy hiánypótló játék nem is kicsit.
Arc mimika terén azért néhol van némi fejlődés. A Mass Effect széria azért az elég jó volt ilyen téren, bár tény, hogy ezt a szintet nem érte el.
14.
14.
Vopesz
Elég vicces ezt a Cage szájából hallani :) Az első dolog ami szembetűnt, amikor játszottam a Heavy Rain-nel, hogy a karakter úgy mozog, mintha karót dugtak volna a seggébe, vagy beakasztottak volna egy plusz vállfát a ruha alá. Elég gagyi volt, a fordulásokról nem is beszélve. Persze maga a játék lenyűgöző, és simán továbbléptem ezen, csak most vicces ez a kijelentés így önmagában.
13.
13.
dean winchester
12.
12.
LtGlove
A játékélmény úgyse csak azon múlik, hogy ki mennyire szépen vitelezi ki a játékot. itt van példának a Heavy Rain, az inkább egy interaktív film, mint egy játék. A történetvezetés tök lineáris, igaz más-más vége is lehet egy történetszálnak. Aztán tele van idegesítő QTE-vel és az irányítás sem valami eltalált, a fix kameraállások miatt. Meg aztán sokan nem akarnak egy játékban fürdeni, hűtőből kaját kivenni, sétálgatni.

Azért a Quantic Dream féle karaktermozgatás is elé darabos és természetellenes, úgyhogy nem dumálni kéne róla, hanem tenni a dolgukat és majd a szakma és a vásárló eldönti, hogy mi a jó.
11.
11.
Mortis
Bátor kijelentés, az nem vitás. Ez még elválik. Kezdetnek szerintem a MS tökéletes, hisz az általános mimikákhoz képest mérföldekkel előrébb jár, de a testtel kapcsolatos dologban nagyon igaza van...
10.
10.
hakydakillah
3. Mióta is? Mert tavaly viszont tele volt az oldal gagyi vicc-hírekkel! :-D
9.
9.
galbalazs87
Engem nem érdekel annyira a grafika (nem azt mondom, hogy egyáltalán, de nem fő tényező), a játékélmény sokkal fontosabb. Ha a tavalyi Red Dead Redemptionnel felállított szintet tudják hozni, akkor azt hiszem, nem fogunk csalódni a játékban. :)
8.
8.
#6: Hal-Life tudóskái ugrottak be hirtelen. anno hogy örült neki mindenki hogy mozog vmi sóbálvány-szerű hatást kifejtő modell fején, most meg nem győzik egymást überelni :D
egyébként szerintem, hogy a hirhez is mondjak valamit, a Noire grafja gagyi. a mimika még ok, de a graf egy rák. márpedig hiába jó a mimika, idejétmúlt graffal félkarú óriás.
7.
7.
Szerintem meg azon kívül, hogy drága, nem is egy jó megoldás, ugyanis többnyire nevesincs, vagy van de szar színészekkel veszik fel az anyagot és a végeredmény tök siralmas. Amit eddig láttam a LAN-ból :) az pont ezt bizonyítja, sokat dolgoztak rajta, nagyon részletes, de halál béna! Az egész mimika, színészi játék ilyen "zs" kategória alja :((( Mondom, potenciál az lenne benne, de nagyon könnyű elszúrni.

Viszont mivel hiánypótló a cucc, szerintem sikeres lesz, bár egyenlőre úgy nézem a honlapon, hogy nem lesz pc-re így nekem kimarad, de ha lenne biztos kipróbálnám, mert attól még maga a játék lehet jó!
6.
6.
Hubert Cumberdale
#5: Bár most bele gondolva ennek semmi köze nem volt a hírhez :D :p
5.
5.
Hubert Cumberdale
Az LA noir abszolút nem nagy szám. Mindenki azon akad, hogy milyen jó a mimika a játékban, mikor azon kellene inkább, hogy milyen sz@r, hogy a többibe nem ilyen. Mióta 3 dimenziós játékok léteznek, szinte semmit sem javult a mimika, és ez elég gáz szerintem. Mindenki a crysis grafikáján ájuldozik, mikor az emberkéknek olyan arckifejezésük van a játékban, mint egy hasbeszélő bábunak. És cryban még elég tűrhető pedig a mimika a többihez képest.
4.
4.
bitbandita
Az ilyen sosem volt szimpatikus. Az a baj, hogy még ha igaza is van, demonstráció nélkül csak üres duma.
3.
3.
InGen
Nem vicc :) a GK lázad az ápr. 1. ellen, úgyhogy itt nem lesznek gagyi vicc-hírek :)
2.
2.
sowsminimal
Most nézem, hogy április 1. van :D remélem ez nem jelent semmit, mert akkor jól bevettem, bár akár igaz is lehetne? Szóval? :D
1.
1.
sowsminimal
Van benne igazság, érthető. Ha tudnak jobbat, várjuk szeretettel :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...