Alex Hutchinsont meginterjúvolta az Official Xbox Magazine, s producer kitért a bázisunkként szolgáló Homestead részleteire. A faluban senki nem tudja, hogy mi a valódi foglalkozásunk, viszont tudják a nevünket, hiszen a szemükben mi is egy lakos vagyunk a sok közül. Nem is tűnünk ki az olyan emberek között, akik a munka után a legközelebbi kocsmában múlatják az idejüket. Megoldhatjuk a helyiek néhány ügyes-bajok dolgát, unalmas óráinkban pedig később bevethető tárgyakat készíthetünk különféle összetevőkből.
Körülbelül harmincöten élnek Homesteadben, akik nagyjából 8 foglalkozás egyikét űzik. Az élethűségért összetett animációs algoritmusok felelnek, amit sokan nem is fognak látni, ha nem figyelnek a részletekre. Van egy animáció, amikor a hentes éppen egy disznót darabol nagyjából két percen keresztül. Érdemes elidőznünk a részleteken!
Végezetül van pár koncepciós képünk a PS Vitára érkező Assassin's Creed III: Liberationből:
Szerintem ez jó lenne neked. Bár a többi singli küldit meg kell fizetni.
1 menyi idö fog eltelni A vàlaszig?
2 mikor is jön ki?
Viszont egy mindenképpen kellett hozzá, meg egy designer, meg akár külön 3D modellező, meg külön textúrázó, sőt még lehet, hogy pl. az animációkat is külön valaki készzítette hozzá.
Bizony az ilyen egyszerű, apróságnak tűnő dolgokba is sok munka lehet, csak ezt persze nem mindenki veszi észre, pláne bizonyos kor alatt.
A napi 8 óra meló is biztosan megvolt ezekkel az apróságokkal is, hogy hány nap összessen, azt persze nem tudhatom... ^^
"Egyre...kevésbé...bírom...(kivárni)"
Most elképzeltem, ahogy 50 profi programozó gépel napi 8 órában egy számítógép soron az Ubi épületének legfelső emeletén páncélajtó mögött, és írják a disznóvágás algoritmusokat.
Jó lesz nagyon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.