A Tom Clancy’s The Division fejlesztője, a Ubisoft Massive a 2015-ös üzleti évben hozza el a produktumot, ám egy állítólagos belső forrás szerint ez a dátum is csak egy optimista feltételezés, hiszen a játék még nem teljesen működőképes.
A Gamereactornak adott interjújában a szószátyár forrás elhintette, hogy kétségtelenül a stúdió eddigi legambiciózusabb projektjével van dolgunk, amit szerencsére a kiadó is felismert. Számos stúdió besegít a Massive-nek annak érdekében, hogy tartani tudják a jövőre esedékes premiert.
Bár szerinte a 2015 őszi debüt is elég optimista feltételezés, elvégre a The Division még nem működőképes, rengeteg komoly problémával küszködik, például a multiplayer komponens még csak tervezési státuszban van. Tekintve, hogy a cím az MMO-jegyekre épül, ez roppant aggasztó dolog.
Amivel viszont a csapat és a Ubisoft is elégedett, az a játék motorja, amit egy sor más next-gen alkotás is használni fog a jövőben. A mozdulatsorok rendkívül bonyolultak, az a folyamat, amikor a karakter egy autó mögött keres fedezéket, több mint ezer animációt követel meg.
A The Division eredetileg 2014 őszén jelent volna meg. "Hogy őszinte legyek, úgy éreztem magam, mint akit ököllel arcon vertek" - fogalmazott a fejlesztő a korai dátumra gondolva, mert nem akartak egy Battlefield 4-hez hasonló, befejezetlen játékot kiadni a kezük közül.
A koncepcióban rengeteg potenciál rejtőzik, ezért több időt és erőforrást kértek a kiadótól annak érdekében, hogy "teljes mértékben meg tudják valósítani ezt a fantasztikus látomást".
Bízzunk abban, hogy a Ubisoft stúdiói összekapják magukat, így a 2015-ben esedékes debüt tartható lesz!
Ezért lett sikeres például a GTA5 és ezért várnak sokat a Watch Dogs- tól is és a Witcher- től és a többi igényesebb produktumtól. Érdekes az is, hogy a Rainbow Six Las Vegas sokkal, de sokkal látványosabb és élvezetesebb volt, mint a második része. Ez is a kapkodás miatt volt. Az első rész akkoriban számomra a taktikai FPS legjobbja volt!
Ezt kivárom!
Biztos baromi jó lesz meg minden, de azért 2015 őszéig annyi minden történhet a játékipar területén, hogy biztos vagyok benne, hogy nem lesz annyira kiemelkedő mint ahogy az hypeolják.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.