E3 2015: Bejelentik a Dark Souls 3-at?

  • Írta: Shifty
  • 2015. június 2.
  • Érdekesség
Egy, a Namco Bandai-hoz közel álló forrás szerint a From Software-nél a Bloodborne után se állt meg az élet, a japán stúdió ugyanis gőzerővel dolgozik a Dark Souls-sorozat harmadik részén, amit az E3-on jelentenek be.

A Namco Bandai-hoz közel álló névtelen forrás szerint a Demon's Souls, a Dark Souls és a Bloodborne atyja, Hidetaka Miyazaki és csapata nem hagyja parlagon a Dark Souls-sorozatot, a From Software ugyanis már gőzerővel dolgozik a harmadik részen, aminek bejelentésére állítólag a két hét múlva elrajtoló E3-on kerít sort a kiadó. A forrás szerint a harmadik rész munkálatait Miyazaki fogja felügyelni, szemben a második részt dirigáló Tomohiro Shibuya és  Yui Tanimura párossal.

 

11.
KENKILL
#8: Szerintem egy souls játéknál a három legfontosabb dolog a játékmenet, a hangulat és a történet, ebben a sorrendben - szóval igen, van történet. Viszont nagyon más stílusú mint amivel más játékokban lehet találkozni, mint előttem részletezték. Az igazi varázsát inkább a felfedezés adja, ami az ilyen játékoknak régen az alapköve volt, és ami mostanra kezd kicsit kiveszni szerintem a játékiparból. Minden helyszínnek, bossnak és ellenfélnek saját háttértörténete van a világon belül, aminek ugyan nem muszáj utána járni mert elég bonyolult, de ha megteszed rájössz, hogy egy elképesztően részletgazdag univerzumba csöppentél.

Épp ezért a történet sokkal inkább a felfedezésre koncentrál, és ezért kevésbé személyes mint mondjuk egy Witcher. Ráadásul nagyon nincs a szádba rágva, tele van jóslatokkal és ködös utalásokkal, hazugságokkal és árulásokkal, sokszor még az a kevés információ sem biztos hogy igaz, amit kap az ember. Szóval nem egy személyes történetként éled meg az eseményeket, hanem a világ felfedezése és megismerése által. Persze ez kiiktat mindenféle személyes drámát vagy eseménydús történetvezetést, mégis emiatt sokkal inkább érezheted úgy hogy TE játszol - vagyis hogy egy szerepjáték részese vagy. Épp ezért is nevezik sokan RPG-nek, az akció-játék elemek ellenére.

A második résszel például az volt az egyik nagy probléma amit sokan kifogásoltak, hogy ezek a háttértörténetek, vagyis a lore, nem voltak kellően kidolgozva és elmélyítve - nem volt mibe beleásd magad, hogy aztán órákig próbáld elemezni és értelmezni a történteket. Ezt állítólag az új kiadással javították, noha én még nem próbáltam.
9.
biohazard rex
#8: Van sztori, csak nem rágja a szádba a játék. Itemek leírását kell olvasgatni, meg a környezetet nézegetni, hogy felvilágosodj. Párbeszédek sincsenek, mert a beszélgetések egy oldalúak, vagy is hozzád beszélnek te meg csak hallgatod. Engem inkább azt fogott meg mintsem a harcrendszer, hogy nincsen egyértelműen jó és rossz oldal, nem irányít a játék, mit hogy kell csinálni (gondolok itt pl cod-ra,hogy egy óriás nyíl mutatja merre kell menni) és ami nekem nagyon bejött azaz elszigeteltség érzet ami valamelyest az előzőekben felsoroltakból ered és persze emellett nagy jó kihívást is nyújt a játék.
8.
McDuff
vki világosítson már fel hogy azon kívül hogy ez a játék kemény RPG és kihívást nyújt van bármi értelme a sztorijának (vagy van egyáltalán sztorija ami nem írható le 2 mondatban?) vagy ne adja isten élvezetes és mondjuk egy Witcher szintű?? mert érdekes módon erről sose beszél senki, a kommentekbe se említitek sose hogy "Úristen jön a 3. rész, annyira kíváncsi vagyok már, hogy mi fog történni xy-nal!"

nem kötekedni akarok, mert tényleg nem ismerem annyira a játékot (egyszer kipróbáltam), csak nyugtassatok meg hogy nem "csak" a harcrendszer miatt dicséritek égi magasságokba.
5.
arcadia
Én is széttoltam mind3 részt de a demons a favorit:))
4.
arcadia
Spellel könnyű volt buzogánnyal már nem annyira..:) ha "könnyű" ha nem várjuk szeretettel!!!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...