Kooperatív móddal bővült a Skyrim

  • Írta: fojesz
  • 2015. június 22.
  • Letöltés
Link másolása
Természetesen a kiegészítő nem hivatalos fejlesztés, és még nincs is készen (sőt), de a játék csapatos felfedezését már lehetővé teszi. Mutatjuk, honnan tudjátok letölteni!

A The Elder Scrolls V: Skyrim modderközössége ismét bizonyított, ezúttal egy olyan kiegészítőt készítettek a rajongók, amely elérhetővé teszi a játékban a kooperatív módot. A Tamriel Online néven futó fejlesztéshez itt találtok részletes útmutatót, ami egyúttal figyelmeztetésként is szolgál: a mod még egyáltalán nincs kész, a telepítése után gyakorlatilag bármi megtörténhet.


Tulajdonképpen még csak tesztelik a címet, a készítők pedig folyamatosan frissítenek a visszajelzések alapján, így a mod bemutatkozása óta már több bugot is kigyomláltak. A kooperatív mód két játékossal biztosan (de elvileg többel is) működik, viszont egyelőre csak felfedezésre jó; számos nagyobb fícsör, így például a harc is hiányzik belőle.

14.
14.
Hab
Volt hasonló próbálkozás már az Oblivionnal is, sajnos abból se lett semmi. Szép dolog hogy látják egymást a játékosok, de a neheze még hátra van, nem vagyok bizakodó hogy valaha elkészül.
13.
13.
hadzsime
#7: #2 Ha Pc-n játszotok és ilyen előfordul akkor lépjetek be a konzolba (0-val), kattintsatok a halott npc-re, írjátok be hogy resurrect és enter.
12.
12.
dzsiádzsó
#11: Kész lesz ;), csak a missziókat dialógusokat kell módosítani, tehát idő kérdése, ez viszont darabjaira hullik, mert alapjaiban fagy le minden interakciónál, ebből hobbi modderek sose csinálnak működőt, már most borítékolom! Amúgy meg a 2 mod kicsit más horderejű tartalmilag.
11.
11.
crytek
#10: Az valami ja.Kb az is ugyanilyen jellegű majd soha napján kész lesz .
10.
10.
dzsiádzsó
#9: Ez mod sosem fog működni ;) továbbra sem...
Másrészt meg ha már mod, akkor Skywind, na az a valami!
9.
9.
Spectrum
#8: Azért jó ez a mod, mert végülis csak a lehetőségeket bővíti, nem lesz senkire ráerőszakolva.

Multira viszont ott a TESO, én még mindig az államat keresem, olyan jó ez a játék, és napról napra szebb, hihetetlenül hangulatos tájakat fedeztem fel a hétvégén is.
8.
8.
dzsiádzsó
Ahogy hallom, annyi a gond, hogy ebből sosem lesz semmi, meg nem is kell legyen, a TES az egyszemélyes kaland, én a haverokkal csak marhulni szoktam co-op-ba, hangulat a játékból ilyenkor nem jön át, pedig itt aztán az a lényeg, szóval felesleges is a mod.
7.
7.
PiszkosFred
#5: Annyiban igaza van, hogy pl a Dawnguard kiegészítővel 10-ből 9-szer tuti, hogy megölik a vampírok a random várostámadásukkor Whiterunban a kapu mellett dolgozó kovács csajszit, aki a játék elején elég hasznos tud lenni, és a hiánya miatt elég sokat bosszankodtunk. De, ezekre mindegyikre van legalább 5-6 mod, hogy ne legyen bosszúság.
6.
6.
PiszkosFred
#2: Bár a cikk nem erről szólt, hanem a coop lehetőségről, azt azért remélem tudod, hogy a Skyrim fejlesztése hivatalosan már régen befejeződött, egy nyomorult bitet nem fog már átírni senki sem a BGS fejlesztői részéről. Így ez irányú kívánságaiddal fordulj inkább a modok felé, mert kb essential NPC-t csinálni valakiből 2 kattintás, ha már nem csinálta meg valaki előtted (tuti, hogy de).

Ami a döntéseket és a jövő TES-eket illeti, a novemberi Fallout 4 meg fogja mutatni, mert az a rendszer fog visszaköszönni - valószínűleg -, a következő TES-ben is.

Mivel a Fallout 4 jelenleg úgy fest, mint egy erősen felturbózott, a legjobb modokat beépítő Fallout 3 (na jó, persze túlzok picit, de a FO4 egyik nagy "durranása" a városépítés pl. eyg az egyben a FO3-as real time settlers mod), sanszos, hogy a TES VI-ban is visszaköszönnek a játékosok óhajai alapján készült legnépszerűbb modok, így mér akár szerencséd is lehet, és megoldják azokat, amiket szeretnél.

De ha mégsem, akkor ott a TES CS és megoldja más :)
5.
5.
mestermagyar
#2: Szerintem te nem vagy tisztában a játékkal. A legtöbb ilyen emberi neutral NPC-t főleg a küledtésadókat nem lehet megölni.
4.
4.
princeps27
#3: csak már lassan 4 éve kint van a játék, amit lehetett átéltek egyedül is
3.
3.
Extol
Nekem nem hiányzik. Éppen az a lényeg a TES részekben hogy az ember maga élhet át a történetet, úgy hogy nem kell másokra figyelnie. Ha valaki Coop-ozni akar akkor ott a TESO. Még a kezelőfelület grafikája is ugyanaz.
2.
2.
drat576
Inkább vennék már ki a friendly fire-t. Jó lenne nem a lovamat meg a neutral npc-ket kaszabolni. Plusz az se esik jól amikor egy rohadt vámpír vagy sárkány öl meg olyan npc-t akihez quest tartozik. Oblivionban az összes ilyen NPC "védett" volt. Tudom hogy itt is vannak olyanok, de kevés. Másik ami nem tetszik: Oblivionben megállt az idő amikor beszéltél valakivel, nyugodtan olvasgattad/hallgattad a párbeszédet. Itt vagy megunja a tag és elmegy beszéd közben, vagy megzavarja valami. Legszebb mikor beszélsz valakivel és jön egy sárkány aki lefújja tűzzel. Amin még változtatni kéne a következő TES-ben azok a döntések. Falloutban legalább tudsz választani a párbeszédeknél. Skyrimban kb annyi az összes döntésed, hogy megcsinálod-e a kiszabott küldetést vagy nem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...