Nem lesz Halálcsillag a Star Wars: Battlefrontban

  • Írta: zoenn
  • 2015. június 29.
  • Hír
Link másolása
Essünk túl a nehezén: az EA szerint nem lesz Halálcsillag-térkép a Star Wars: Battlefrontban, legalábbis gyalogos formában biztosan nem járhatjuk be a filmek ikonikus helyszínét. Van helyette viszont sok más.

Azt már tudjuk, hogy a Star Wars: Battlefrontban nem vehetünk részt űrcsatákban, illetve az EA közösségi menedzsere a Redditen most már azt is egyértelművé tette, hogy a Halálcsillagon sem fordulunk meg.

A DICE viszont még nem leplezte le az összes térképet, további részletek jönnek hamarosan. Ami pedig a vezethető járműveket illeti, az AT-AT lépegetőt sem irányíthatjuk majd, hiszen a monstrum egy előre letárolt útvonalon halad, mi csak a vezetőfülkéjét forgathatjuk és a fegyvereit kezelhetjük.

Van persze jó hírünk is: Csillagrombolók például lesznek a játékban. Igaz, nem lőhetjük le őket egy mezei puskával, csupán távolról látjuk majd.

A zárt alfateszt július 2-án kezdetét veszi, ám oda csak néhány kiváltságos játékos juthat be.

20.
20.
Egyre inkább kezd felértékelődni a szememben a Crytek és a Crysis, mert ami itt Battlefield 5 címszó alatt megy ( mellesleg a texturák és a modellek nevén kívűl semmi köze a szériához ) az egyre inkább közröhej témáját képezi... :(((

DARK FORCES 3-AT A NÉPNEK !!!
19.
19.
frankdelgado
#17: xarom én le hány pálya van ha lényeg benne van. Nekem űrcsata meg halálcsillag nélkül olyan mint az alkoholmentes pálinka. Arra számítottam, hogy 2015-ben talán vagyunk olyan technikai színvonalon, hogy újraélhessek egy halálcsillag elleni támadást. Talán még a másik nagy kedvencem, a Hoth-i csata megmarad (ha el nem baxák).
18.
18.
Cipo3
Bár ezt előrendeltem, de sose játszottam igazán BF-el. Volt szó valahol a játékmódokról? Vagy csak nekem aki nem ismeri nem egyértelmű, hogy milyen játékmódok vannak benne?
17.
17.
Cipo3
Ez egy baromi jó játék lesz, nevetséges ez a sok fintorgó. Még azon is fintorognak, hogy nincs hógolyó a hoth pályán se wampa. Tauntaunról nem is beszélve.

Skyrimbe bele se kezdjetek ott csak 1 pálya van. Teljesen mindegy, hogy mekkora meg hogy mennyire jó játék. 1 pályás játék az kevés nektek.

Tegnap néztem egy focimeccset, de elkapcsoltam mikor rájöttem, hogy 1 pályán játszák az egészet. Ez még hagyján, de csak 2 kapu volt. Bazz 2015-ben ez már vicc. Labdák számáról ne is beszéljünk.
16.
16.
randall13
A Dice-ban nincs semmi kreativitás, most már biztos. Technikailag rohadt jól meg tudnak csinálni egy játékot, de a végeredmény mindig egy lélektelen bittenger lesz. Nagyon jó programozóik meg grafikusaik vannak, de játékot fejleszteni nem tudnak. Az összes címük esetében letették az alapokat, aztán amikor azzal kezdeni is kellett volna valamit, inkább befejezettnek tekintették. Gondolom ezért nincs máig épkézláb egyjátékos kampányuk, és a multiplayer is egy kaptafára készül. Itt-ott átneveznek pár játékmódot, oszt kész.
15.
15.
Stranger
Most ez komoly? Nem lehet irányítani a lépegetőt? :DD Ez is egy gyors tempójú gyalogos akciójáték lesz. Nem baj, majd repked körülöttünk az előre scriptelt űrhajó és megy magától az AT-AT. Vicc, hogy minden játék ugyan az már.
14.
14.
frankdelgado
Megint azt akarják, h nyaljunk xart és mondjuk rá, hogy kaviár. A legközeleb bejelentik h nem lesz Hoth, Endor..de lesznek teljesen új pályák. Meg lesz csillagromboló dekorációnak a háttérbe..Ezt is csak az fogja elvinni a hátán, hogy mindenki be lesz gerjedve a film miatt. Xarjanak ezek sünt.
13.
13.
#3: 12 + 2 térkép? Hát én itt kiakadtam :D Egyszerűen baromi kevés...persze jön még DLC, és lesz benne majd pálya, de ez akkoris tök kevés, főleg így, hogy semmi ilyenre nem kell figyelni, hogy a gyerek rossz fele megy az AT-vel stb, csak tisztán gyalogos szórakozás...
11.
11.
Batman
#3: Szépen bekajáltad a marketing szendvicset! Gratulálok.
10.
10.
gyaloghuszar
#3: én teljesen egyet értek veled az AT-AT irányításával kapcsolatban mert ha valaki játszott innen az ugyancsak DICE fejlesztéső Battlefielt 2142 Northen Strike-kal tudja miért nem jó ja egy ekkora gépet teljesen egy játékosnak adunk, mert ugye ott volt a Goliath ami hasonló méretekkel bírt és azt ha nem tudtad irányítani...
de ezért van pl a BF3-4-ben is a gép által irányítva az AC-130
űrcsata sztem sem kell, de a halálcsillagon egy CQ csatát megnéznék (mint a BF3 CQ mapjai)
viszont szerintem nem lesz baj ha egy SW köntösbe öltöztetett BF-et kapunk
9.
9.
respectpele10
Már meg sem lepne, ha végül ez is bukta lenne ...
8.
8.
Unknown
A kéredés az hogy mi lesz benne? :D
7.
7.
Kocsis92
baromi érdektelen lenne a halálcsillagon játszani, szűk folyosók, sehol a hőnáhított jármű-felhozatal. ez nem egy szimpla fps, nemkellenek ide close-quarters pályák
6.
6.
frankek
+ majd biztos leszed 1-2 lázadó cirkálót ahogy a filmben is láttuk
5.
5.
frankek
Mondjuk az AT-AT-hez annyi szabadságot még adhattak volna hogy meg lehessen állítani és elindítani.

Nincs Halálcsillag pálya? nagy ügy nem is volt rajta számottevő csata csak a Luke, Han, Leia, Chewe vs. rohamosztagosok
Majd biztos távoli objektumként lesz benne mondjuk az Endori csatában ugye a film végén látni a bolygóról hogy felrobban.
4.
4.
strike19
DLC-ket is elkell adni valahogy.Meg a Season Pass-t,
Én egy Rogue Squadron-t akarok.
Egy kérdésem van.Lesz osztott képernyő a Battlefront-ba?
Elvileg a Battlefield-be azért nem raktak mert tán a Frostibe-t engien nagy energia igényű és nem bírta volna el.
De E3 anyagba láttunk osztott képernyőt.A tatuinos horda módnál.Ahol hullámokba jönnek az ellenfelek.
3.
3.
Zozzancs
Ez most biztos egy elég unpopular hozzászólás lesz, mert gondolom jönni fognak a különböző negatív hangvételű kommentek szal mielőtt beérkeznének leírnám a véleményem, hogy ne fröcsögéssel kezdjük a sort. Nos. Az elején szkeptikus voltam, jöttek az infók... nincs ez, nincs az, ez is hiányzik, az is hiányzik. Viszont ahogy telt az idő és csöpögtették tovább az információkat egyre inkább a háttérbe szorult nálam ezen dolgok kérdése és arra fókuszáltam, hogy mit kapunk, hogy vajon a DICE-nak miért érdeke, hogy ne tegyen bele valamit ebbe a játékba. Hiszen értelmes emberek. Biztos nem ok nélkül a levegőbe mutogatnak és random kihúzzák a papírról a dolgokat, kell lennie valami logikus magyarázatnak.

Ahogy egyre jobban bele ástam magam a dologba és közbe meg is érkezett az E3-as videó kezdett össze állni a kép. Kezdtem felfogni, hogy nem kicseszni akarnak velünk, hanem pont ellenkezőleg. A videóból látni, hogy az original trilogyt nagyon vissza tudták adni, eltalálták a hangulatot. A robbanások, szikrák, hangok fegyverek, katonák... AT-AT, AT-ST, mozgások a látvány. Mindent eltaláltak. Ez. Tény, mindenki láthatja a saját szemével és aki mást mond az szimplán csak bele akar kötni valamibe. Viszont itt jönnek a játék mechanikai elemek amiket szintén meg kellett értenem. Miért nem lehet teljes mértékben irányítani az AT-AT-t? Gondoljatok bele, random emberkék beleülhetnek, nem lehet így balanszolni normálisan , felborulnak vele, elindulnak hátrafelé, nem azt csinálják amit kéne. Így legalább 100% hogy haszna van. Miért nem lehet játszani a Death Staron? Nos ez egy őszinte vélemény lesz. Igazából én nem is gondoltam a Death Starra mint lehetséges pálya. A bemutatott pályák annyira lekötötték a figyelmemet, hogy nem is igazán gondoltam rá. Ezen felül kapunk 12 pályát + kettőt ingyen, túl fogjuk élni. Miért nincs űr csata? Ahogy a videót néztem rájöttem, hogy tényleg látszik a munkájukon Ground Combatra való fókuszálás és szerintem jót is tett, lesznek földközeli harcok és személy szerint nagyon izgalmasnak tartom a dogfightokat ilyen gyors tempóban, ugyanis ha kimennénk az űrbe rengeteg lenne a tér. Sokan elbolyonganának egy idő után szerintem unalmas lenne, de ez csak az én véleményem. Szóval srácok ne azt nézzük, hogy mit nem raktak bele, bár mindenki azt gondol amit szeretne. Hanem azt, hogy mit használtak fel és, hogy hogy használták fel, kissebb kontentel is lehet olyat alkotni aminek magas a fun faktora, várjuk ki a végét, a lényeg hogy szórakozzunk és ha állandóan elégedetlenek vagyunk akkor csak saját magunkat keserítjük meg, a másik meg, hogy úgy se tudunk rajta változtatni azzal, hogy elmondjuk mindennek a fejlesztőket. a DICE követett el hibákat, Voltak bugok launch problémák a Battlefield 4-el viszont egy dolog vitathatatlan, mindig olyat tettek le az asztalra ami nagyon sok embert lekötött és szórakoztatott. btw mielőtt bárki belekötne a Hardlinet nem a swéd részleg csinálta. Köszi a figyelmet
2.
2.
roli33
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...