Fallout 4 - hű társunk, Dogmeat

  • Írta: Shifty
  • 2015. szeptember 22.
  • Érdekesség
Link másolása
Újabb kulisszák mögötti videót kapott a Fallout 4. Az E3-as visszatekintőben a játékbeli társunkról, a hűséges kutyáról tudhatunk meg többet, köszönhetően a játék rendezőjének, Todd Howardnak.

A legutóbbi hasonló kulisszák mögötti kedvcsinálókban a játékbeli tennivalókkal, mint például a testreszabási lehetőségekkel, a moddingolással és a craftolással ismerkedhettünk meg. A mostani felvétel a játékbeli hű társunkról szól, így például a videóból az is kiderül, hogy Dogmeat valós életbeli alteregója egy River nevű németjuhász, aki ráadásul állandó látogató a stúdióban, ugyanis a gazdája a Fallout 4 vezető pályatervezője, Joel Burgess.

A Fallout 4 november 10-én jelenik meg PC-re, PS4-re, valamint Xbox One-ra.

15.
15.
dzsiádzsó
#10: Szia, egyszerre válaszolok a válaszaidra, meg a saját megválaszolásaidra :)

1. Fallout 1/2 nem lehet egy 3D újkori részhez hasonlítani, értem, amit mondasz, csak Te is értsd meg kivitelezhetetlen. Nem lehet a story-t úgy alakítani, vannak törekvések pl.: Skyrimben megölöd az egyik fogadó tulaját a fia lép a helyébe stb.
A story karakterek fel vannak építve, rengeteg szövegük van, szinkronszínészek meg nem olcsók, gondolj bele, ha én le ölhetnék benne valakit, akinek fontos szerepe van, mégis, hogy tudnák úgy alakítani a storyt? Rengeteg karakter volt az előző részekben is, akiket ha megöltél volna, na akkor az lett volna kiábrándító, hogy oldja a meg a játék, hogy mégis menjen tovább a story.
Az biztos a megölhetetlenséget jobban elő lehetne adni, mint Bethesda játékaiban szokták, de megkerülhetetlen dolog, és nem tudok olyan komoly RPG-ről, amibe ne lennének halhatatlan NPC, 20 évvel ezelőtti játékokat meg ne vegyünk elő, nincs értelme a hasonlítgatásnak.
14.
14.
Hab
#13: Számomra a Bethesda RPG-i számítanak etalonnak. Mindegyikben rengeteg tenni való van, amivel csúnyán magamögé utasítja tartalomban a mai többi játékot. Szabadság is messze a legnagyobb ezekben a játékokban.
13.
13.
Formula1fanatic
#12: Ez így van, de az ubisoft förmedvényeihez azért nem hasonlítanám a Bethesda cuccokat mivel a legjobb játékok között vannak AAA-ban, hanem a legjobbak. Amúgy van mod sokmindenre, bár bizonyos dolgok akkor is hiányozni fognak pl a nem lineáris kvesztrendszer. RPG-ben a Fallout 1,2 az etalon ez tény és való.
12.
12.
sasncore
#10: Inkább: a Bethesda féle játék nem igazi Fallout. Hasonlít, de nagyon nem az. Olyan Ubisoft érzés, mindig ugyanaz a korlátolt, de hangulatos játék más köntösben (Oblivion, Skyrm, Fallout 3).
11.
11.
Raptor X
GTAV-ben Chop mindig otthon pihen. Nekem Fallout-ban sem kell
egy négylábú segítő. Egyedül a világ ellen! :D
40 nap és tolhatjuk!!!! Alig várom! Posztapokaliptikus világ rulez!
10.
10.
Formula1fanatic
#8: Igen, tudom, a fallout 1,2 nem Bethesda, mielőtt nekem esnél, viszont falloutról beszélünk. Kellene egy szerkesztés gomb.
9.
9.
Formula1fanatic
#8: Ha pedig story akkor bele lehetne kalkulálni az adott npc halálát és alakítsák a történetet másképp. Esetleg más áll a korábbi npc helyére, ez is egy megoldás. Szóval az sem magyarázat az npc halhatatlanságra, hogy a story miatt kell:) Inkább kifogás és kevesebb munka.
8.
8.
Formula1fanatic
#4: Lehet te nem játszottál a Fallout 1,2 -vel, miért ne lehetne olyan a 4. rész? Ha megölnek egy npc-t világos, hogy ne kelljen később életre, de azzal, hogy ölhetetlen ugyanúgy kiábrándító.
7.
7.
drat576
Nekem eddig egyik Bethesda RPG-ben sem jöttek be a companion NPC-k, meglátjuk itt mi lesz.
6.
6.
br1Koo
Hát én egyiket se fogom magammal vinni. Bár a kutyát biztos kipróbálom, érdekesnek tűnik, hogy lehet vele dolgokat csináltatni(az lenne a komoly ha mondjuk oda lehetne vitetni vele egy robbanószerkezetet a tömegbe úgy hogy ne vegyék észre). Pipboy edition lenne fasza, de az a 40 ezer forint eléggé durva ár érte.
4.
4.
dzsiádzsó
#2: A Bethesda játékokba számos "társat" nem lehet megölni, pl.: Skyrimbe Shadowmeret (lovacska) is alig lehetett megölni, ha meg igen pár nap és újból elérhető volt, tehát semmi köze ahhoz, hogy kié a ló, mint ahogy eddig is lehetett kutyád a Fallout 3/NV-be, semmi újdonság nincs itt, csak végre tudsz kötődni hozzá és nem respawn-t várod, amivel teljesen agyoncsapnák a hangulatot, ha meghalna. Bizonyos felehető NPC-k, meg amúgy nem felvehető NPC-k, amiknek volt köze a story halhatatlanok voltak, tehát ez sem újdonság, ahogyan az sem, hogy a legtöbb ölhető lesz.
Bethesda játék révén úgy mész ahogyan akarsz, sose volt semmi rád erőltetve szerintem.
2.
2.
Formula1fanatic
"ugyanis a gazdája a Fallout 4 vezető pályatervezője, Joel Burgess" Fogadok többek közt ezért nem tudják majd kinyírni(mindegy, hogy elrontja a játékot így), másodsorban pistike miatt... Remélem nem találják ki, hogy a többi felvehető npc se tudjon elesni egy csatában, mert akkor tutira egyedül megyek, esetleg moddolom.
1.
1.
KopyAti
A Nathan Drake Collection után, ezt várom a legjobban! Az mondjuk már mindjárt itt van. Október 9. Ez meg egy hónapra rá! Hát nem fogok unatkozni! :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...