Sztoriközpontú FPS-en dolgozik az Irrational?

  • Írta: zoenn
  • 2015. december 12.
  • Pletyka
Link másolása
Habár az Irrational Games létszáma jelentősen megcsappant, most mégis bővítenék a csapatot: az állásajánlatokból kiderült, hogy egy narratívára épülő FPS-en dolgoznak Ken Levine-ék.

Tavaly februárban arról írtunk, hogy a BioShock-fejlesztője addigi formájában megszűnt, és a leépítések után csak 15 embere maradt - Ken Levine velük egy új formációt hozott létre a Take-Two berkein belül.  Ám most, a hivatalos oldalra felkerült állásajánlatokból kiderült, hogy milyen játékon dolgozik az Irrational Games.

Levine-ék olyan designereket keresnek, akik már jártasak a nyitott világú játékokban, a poszt a Borderlands-szériát és a Middle-earth: Shadows of Mordort hozta el példaként. Ráadásul a jelentkezőknek elhivatottnak kell lenniük a narratívára kihegyezett belső nézetű lövöldék, vagyis az olyan címek felé, mint amilyenek a BioShock-játékok voltak. 

Továbbá olyan minőségbiztosítási menedzsert is keres a stúdió, akiket érdekelnek a történet-vezérelt shooterek. Előnyt jelent, ha a pályázónak már van tapasztalata a windowsos játékokkal és a steames terjesztéssel is - ez nagyjából egybevág Levine korábbi nyilatkozatával, miszerint a jövőben a digitális játékok készítésére állnak rá.

Korábban már kiderült, hogy az Irrational új alkotását az Unreal Engine 4 hajtja.

8.
8.
kopic
En azt hittem hogy Ken Levin is elhagyta a csapatot !:O Istencsaszarsag hogy nem. Toluk barmi johet !
3.
3.
crytek
Várjuk ezerrel bármi is lesz! Bennük még nem csalódtam
1.
1.
A bioshock 1 nem volt rossz bar erosebb a hypeja mint a langja.
A 2-es mar gyengebb volt, de meg tureshataron belul.
Az infinite viszont bazi lapos, semmilyen, sot sokszor gagyi, tucatjatek volt.
Ha tartjak magukat a gorbehez akkor inkabb alapitsanak zenekart...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...