Remedy: marad a TV-sorozatos struktúra

  • Írta: zoenn
  • 2016. január 30.
  • Hír
A finn Remedy Entertainmentnek bejött a játékainál alkalmazott epizodikus történetmesélés. A TV-sorozatokra jellemző felépítés a stúdió következő projektjeinél is maradni fog.

Saku Lahtinen, a Quantum Break art direktora az Xbox Achievementsnek adott interjújában elhintette, hogy a stúdió következő játékánál is mindenképpen maradnak a TV-sorozatok által ihletett epizodikus történetmesélésnél.

A Remedy az Alan Wake-kel hozta be ezt a fajta rendszert. Ott az epizódok végén stáblistát kaptunk, és a fejezetek elején egyfajta összefoglalót nézhettünk végig a korábban történt eseményekről. A Quantum Breakkel a finnek emelték a tétet, hiszen élőszereplős jelenetek tagolják a játékot.

A srácok immáron megtanulták, hogyan dolgozzanak együtt a valódi színészekkel, akik a hangjukat, arcukat és a mozgásukat is adták a karakterüknek. Lahtinen gyanúja szerint a fejlődés nem áll meg az aktuális projektjük után sem, a csapat következő játéka is ilyen rendszert használ majd, amit szeretnének még tovább finomítani.

A Quantum Break április 5-én jelenik meg.

5.
#3: kimoderált üzenet
4.
Macifasz
#1: Tőlem is jön egy +1. Az Alan Wakenál is imádtam, hatalmas hangulati plusz, valamint az is, amit te is leírtál. :-)
3.
logic5
#1: Teljesen igazad van. Már csak azt várom, hogy pécére jöjjön :D
2.
kamgecam
#1: +1
Ugyan így vagyok ezzel! :)
1.
godach
Nincs is ezzel semmi gond. Nekem anno már a Driver2-nél is nagyon tetszett. Sőt, talán, még kötelezővé is tenném. Amikor párhuzamosan játszok 4-5-6 játékkal, és véletlen az egyik kimarad jó pár napot, akkor pont a legjobb ez a történetvezetés.
Az előző részek tartalmából... és máris emlékszem a kis fél perces összevágásból, hol is hagytam abba.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...