Escape from Tarkov - az első fejlesztői napló

  • Írta: zoenn
  • 2016. február 5.
  • Videó
Link másolása
A Battlestate Games most szépen bevezet minket az Escape from Tarkov kulisszái mögé, kiderül, hogy a karakterek mozgásáért motion capture felel, és valódi katonai tanácsadókat kértek fel a fejlesztéshez.

Az Escape from Tarkovra már a tavaly év végén felfigyeltünk, elvégre egy roppant ígéretes MMOFPS/TPS hibridről van szó az ukrán Battlestate Games tolmácsolásában. A srácok minden tekintetben a realisztikusságra törekszenek, helyszínünk a címben szereplő Tarkov városa, ahol két magánhadsereg vív ádáz háborút 2028-ban.

Az első fejlesztői naplóból kiderül, hogy a karakterek élethű mozgásáért motion capture technológiát vetettek be, még azt is lemodellezték, amikor a fegyver elakad, vagy szimplán újratöltjük a mordályt. A legtöbb fegyveranimáció öt fázist tartalmaz, de a Battlestate mindegyiknél tízet készít, így a mozgás és a fegyverhasználat között az átmenet is simább lesz.

A munkálatok 2012-ben indultak, igaz, akkor még csak a tervezőasztalon hevert a projekt. Friss képek:

13.
13.
traumraise
Meglepődnék ha nem egy rétegjáték lenne mint a Dayz meg a hasonló low budget tulélő játékok...
12.
12.
mestermagyar
A TPS szócska után nem olvastam tovább xd.
4.
4.
kamgecam
#3: +1
Lehet valamit tudni a megjelenésről?
1.
1.
Blackhard89
A Divison után a legjobban várt játék!!
Végre egy igazán realisztikus, valóságos, komoly játék..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...