Engine-t váltott a Star Citizen

  • Írta: zoenn
  • 2016. december 29.
  • Bejelentés
A jelenleg alfastátuszban leledző űrszimulátor eddig a Crytek-féle CryEngine-t használta, de a Cloud Imperium Games szólt, hogy az egészet az Amazon Lumberyard technológiájára cserélik le. A 2.6-os frissítéssel már éles a dolog.

A motorcsere gondolata már régen érlelődött Chris Robertsék fejében, az Amazonnal már több mint egy éve leszerződött a fejlesztő, így a korábbi CryEngine-t a Lumberyard technológiája váltotta. 

A készítők szerint az Amazon engine-je úttörőnek technológiának számít az online játékok piacán, elvégre felhőintegrációval és fejlett közösségi funkciókkal (például beépített Twitch-támogatással) van felvértezve.

Érdemes megjegyezni, hogy a Lumberyard is a CryEngine alapjaira épül, ráadásul teljesen ingyenes. A váltás így könnyen lezajlott.

2.6-os frissítés tartalmáról az alábbi videó ad felvilágosítást:

15.
torz_on_borz
#1: Az ugye megvan, hogy ez nem early acces játék? Szóval nem kell csodálkozni, hogy ez elért "eredményeid" patchenként elvesznek. Főleg nem rinyálni miatta.

Amúgy Artyom150 jól írta, felé kéne fogni, hogy egy ilyen játék elkészítése nem 1-2 év hanem 6-7 legalább.

Engine váltás meg amúgy nem volt, csak átnevezés és aws/twich támogatás integrálás és ami fontosabb, hogy google cloudról amazon web services-re költöztek (gyk felhő szolgáltató váltás). Érdekes ez valahogy kimarad a hírből.
11.
Artyom150
5 éve fejlesztik, az alapjai vannak elég jó százalékban kész, ráadásul két játékot csinálnak párhuzamosan, egy egyjátékos kampányt, meg egy univerzumot mellé, örök homokozónak. Ez a valaha volt legkomplexebb játéknak ígérkezik, és a top játékok fejlesztési ideje átlagosan 5-6 év, de a Starcraftot például 7 évig fejlesztették, a Team Fortresst 9 évig, a Final Fantasy legújabb részét is 9 évig. Próbáljátok felfogni, hogy ehhez a játékhoz kell legalább 7 év, alsó hangon, szóval 5 év fejlesztés után nekiállni hisztériázni teljes butaság.
10.
crytek
#9: Mivel a cikk is írja max az nem tudja aki olvasni képtelen.
9.
logic5
Azt ugye tudjuk, hogy az Amazon Lumberyard engine is krájendzsin.... :D
8.
crytek
#4: Már rég 100 millán felül vannak...De ja egyetértek soha nem lesz ebből semmi..
5.
shooter1234
#2: Már 4 éve mondják, hogy majd 2 év múlva. Azt még nem mondták meg pontosan, hogy melyik évtől két év múlva.
4.
Feca1984
Azert 75 millio dollarbol illõ lenne már valami ertelmeset kihozni raadasul ingyenes az engine akkor mire fizettek az emberek? Hamburger zabáló tetvek.
3.
zsocc-nrg
Kíváncsi leszek mikor lép a játék egyáltalán beta állapotba de ha a fejlesztés ilyen sebességgel megy, örülhetünk ha 2020-ra lesz belőle teljes verzió. Ettől függetlenül változatlanul nagyon várom és bízom benne hogy a megjelenéskor tényleg egy forradalmi alkotással állok majd szembe amibe sikerül minden eltervezett tartalmat beépíteni.
2.
Lorthirash
1.
zozo76hun
nem engine-t kellett volna valltani, hanem inkabb befejezni vegre. eletemben egyszer vettem early access jatekot (subnautica, xbox store, preview), mar regen ki kellett volna jonni a vegleges jateknak, de a mai napig felkesz. ja es ha uj patch jon, akkor ajanlatos ujrakezdeni az egesz jatekot (!), mert kulomben nem ersz el mindent a jatekban. szoval a legjobb ha minden frissites utan ujra kezded. hat anyad! azota nem jatszom vele. majd ha kijon a vegleges, akkor. de az is a baj hogy mire elerhetove valik a vegleges valtozata addig az ember szinte meg is unja. ugyhogy ez volt az elso es utolso hogy korai hozzaferesu gameert fizettem. bar ha ugy nezem majdnem minden mai game ami kijon korai hozzaferesu szinte... :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...