Már nem kell PlayStation VR a Here They Lie-hoz

  • Írta: zoenn
  • 2017. február 21.
  • Hír
Link másolása
A fejlesztő Tangentlemen bejelentette, hogy a korábbi PlayStation VR-exkluzív horrorjátékukhoz már nem kell VR-szemüveg, ráadásul az új frissítéssel a PS4 Prót is támogatja az anyag.

Frissült egy nagyot a PlayStation VR egyik nyitócíme, a Here They Lie. A belső nézetes horrorjáték már nem VR-exkluzív, tehát szemüveg nélkül is játszhatóvá vált. Reméljük, ezután még több játékos veti bele magát a bizarr kalandba!

A patch egyébként élesíti a PlayStation 4 Pro-támogatást, a játék már 4K-ban is futtatható, és megfelelő tévék esetében bekapcsolható a HDR-opció is. Emellett jobb árnyékoknak, post-processing effekteknek, dinamikus zseblámpa-árnyékoknak és ambient occlusionnak örülhetünk.

Persze a normál verzió is kapott egy nagy adag frissítést: a kontrollerünk gombjait testreszabhatjuk, bekerült a kalapba a fejezetválasztó-képernyő, és némi grafikus frissítés is - köztük a továbbfejlesztett élsimítás és fényeffektek.

A roppant barátságtalan városba kalauzoló Here They Lie jelenleg 5990 forintot kóstál a PlayStation Store-ban.

45.
45.
kergabi83
#44: Hagyjuk már...
Gépépítő zseni a srác! 120ért vettem a prót, kiváncsi vagyok milyen pc-t gyurna ki nekem az árából! :D
Azért a zsetonért vastagon megéri. És azért a látvány sincs a béka segge alatt. Ha lehetne bármit is állitani, én feljebb tekerném a részletességet. A sebesség meg elég kb 60-75 között. Azt meg a vak is látja, hogy a pro nincs kihajtva a jelenlegi vr alkalmazások alatt.
39.
39.
kergabi83
#36: Tegyük fel, hogy tv-t vagy monitort akarok venni. (Persze nem akarok, mert van)
Vélemènyed szerint mi az, amitől az állam a földet verné, max 5 éves időtávlatban?
Csak hogy lelkiekben felkészűljek rá! :D
38.
38.
Zoli0507
#37: Èn nem vagyok hozzàèrtő. Viszont Görög Attila egy magyar jàtèkfejlesztő "elvileg" az. Rèszt vett a The Witcher 3 fejlesztèsènèl IS. Valamint jelenleg VR-ra kèszìtenek egy jàtèkot amiben szintèn tevènykenkedik. Ő nyilatkozta......... NEM AKAROK HÜLYESÈGET MONDANI, de ha jòl emlèkszem mèg tavaly èv vègèn volt egy interjù vele az otherworld oldalàn, amiben elmondta azt amit leìrtam. Ha jòl rèmlik amùgy valami pàr tìzezer hardvert jelent amihez a fejlesztőknek optimalizàlni, fejleszteni kell egy egy projektet ha egy jàtèkfejlesztő a PC-t is bele akarja venni.
37.
37.
Juha
#36: Ezt a sok ezer hardver dolgot valami hozzáértő elmagyarázhatná végre, mert úgy tudom a pc-n kb. 5-10 féle terméket használ az emberek 95%-a (amd vs. Nvidia), de úgy tudom a dx pont erre (is) lett kitalálva.
Persze benne van az is, hogy ha nagyobb pc-s eladásokat szeretne valamelyik kiadó, akkor úgy oldja meg, hogy fusson az 5-7 éves gépeken is, ehhez már lehet kell némi idő+pénz, de sztem a gta5/maxpayne3/DS példája is mutatja, hogy megtérülhet a befektetés, sőt!
36.
36.
Zoli0507
#27: Nem azt ìrtam hogy nincs jövője. Azt ìrtam a jelenlegi formàjàban nincs. Ès arra cèloztam hogy ùgy ìrsz a tv-ről mintha ebből a "hagyomànyosbòl" màr mindent kiprèseltek volna. Holott bőven van mèg benne olyan munìciò amitől mindenki àlla a földet vernè.

Ès szemèlyes vèlemènyem hogy ez vr jelenleg kàros a jàtèkiparra is. Resi 7 èlő pèlda, ùj motort kreàltak mèg se lett olyan a làtvàny hogy az ember csettint legalàbb egyet. Aminek az oka az hogy a vr vàltozatot is minősègire kellett megalkotni.
Szòval.... ha a jàtèkfejlesztők a gamerek àltal rà lesznek/lennènek kènyszerìtve arra hogy a cìmüket vr-ra is elkèszìtsèk minimum resi szinten hàààt.... ìgy se nagyon tudnak maradandòakat alkotni pàr kivètellel.
Ugyanis mikor mi azt mondjuk hogy egy fejlesztőnek 3platformra kell optimalizàlni(xbox, ps, pc) az NEM IGAZ. Ugyanis pc-n nem 1db hardverre kell optimalizàlni hanem több ezerre. Ehez most mèg a "kìsèrleti stàdiumban" lèvő vr is jöjjön hozzà.
33.
33.
Netricho
#32: *monitortól. Elb@sztam, picsáb@. :D
31.
31.
Zoli0507
#26: Ahogy ìrod ez ìgy van. Ès "sajnos" vagy sem de a sony ezt pontosan tudja, ezèrt lett a vr olyan amilyen.
30.
30.
Zoli0507
#25: A monitornàl ès tv-nèl van vàlasztàsod milyen messziről nèzd illetve vannak szemkìmèlő stb beàllìtàsi lehetősègeid. Plusz a monitor ès tv nem mostanàba jött divatba.
Akàrhogy is nèzzük, a tv, monitort sasolhatod mèter tavolsàgokbòl mìg a vr-nàl pàr centiről beszèlünk. Èg ès föld
27.
27.
Netricho
#22: "Nehogy azt mond nekem hogy nagyobb èlmèny ez a vr annàl minthogy a witcher cinematic trailer grafikàja megegyezne a jàtèk grafikàjàval."

Márpedig, ha most a jövőről beszélünk, akkor képzeld el azt, hogy nem a képernyőn nézed, hanem konkrétan benne vagy, ott vagy, és úgy látsz mindent.
26.
26.
Netricho
#22: " merő "jòszàndèkbòl" egyetlen jàtèkfejlesztő se fog nekiàllni fejleszteni egy "AAA" cìmet mondjuk vive-ra mikor csak bukni fog rajta mert egèsz egyszerűen ha minden szemèly aki rendelkezik a vive-al megvasàrolja a jàtèkot akkor sem termeli vissza mèg a ràfordìtott tőkèt sem. "

Ez konkrétan egy ördögi kör, mert minek vegye meg az egyszerű paraszt, ha nincs rá tartalom ugyebár.
25.
25.
Netricho
#22: "Mert senki ne akarja megmagyaràzni nekem hogy ha a szemünktől pàr centire skubizunk egy kijelzőt attòl nem fog karosodni a szem."

Hát, ahogy a monitort is. :)
23.
23.
Juha
Szerintem is jó az elképzelés, de még ki kell forrja magát, hogy több emberhez is eljuthasson, és csakis akkor kezdenek "normális" játékok készülni rá.
Van egy tippem, hogy az X1 példáját követve (eleinte csak kinect-el) a ps5 csak psvr-al lesz megvásárolható eleinte.
22.
22.
Zoli0507
#17: Èn nem mondom hogy "tűzre vele".
Azt gondolom hogy a VR-nak a jelenlegi formàjàban nincs jövője.
Egèsz egyszerűen mert ha csak rànèz az ember illetve vàsàrlò hamarabb jut eszèbe ròla hogy prototìpus semmint az hogy ez egy kèsz termèk.... na jò a sonyè annak làtszik. De kènyelmetlen, "nehèz", a vastag kàbelekről jobb nem beszèlni (nem a sonyra èrtem).
A szemre gyakorolt -esetleges- kàros hatàsokròl jobb nem beszèlni. Mert senki ne akarja megmagyaràzni nekem hogy ha a szemünktől pàr centire skubizunk egy kijelzőt attòl nem fog karosodni a szem.
A VR jövőt èn mondjuk ùgy tudnàm elkèpzelni ha mondjuk ez a technika egy kontaklencsèbe elfèr amit simàn felraksz a szemedre. Vagy minimum akkora ès közel olyan tömegű mint egy napszemüveg.

Először nèzd meg vive ès rift eladàsait aztàn azonnal ràjössz miert nincsennek rà hùzò cìmek. Egy jàtèkfejlesztő sem olyan hülye hogy vesztesègesen dolgozzon. A sony màs mert nekik vannak jàtèkfejlesztőik ès ugyanùgy ahogy a konzolt ùgy ezt az ùj platformot is reklàmozni, eladni tudja azàltal hogy sajàt belsős cìmeket kèszìt.
De merő "jòszàndèkbòl" egyetlen jàtèkfejlesztő se fog nekiàllni fejleszteni egy "AAA" cìmet mondjuk vive-ra mikor csak bukni fog rajta mert egèsz egyszerűen ha minden szemèly aki rendelkezik a vive-al megvasàrolja a jàtèkot akkor sem termeli vissza mèg a ràfordìtott tőkèt sem.
Ha legalàbb 10-15milliò ember rendelkezne vive ès rift-el akkor lefogadom hogy jönnènek a cìmek.


Egyèbkènt nem èrtem ezt a sìk kèpernyős hülyesèget. Màr elnèzèst de a mai jàtèkok nagy szàzalèka mèg fix 60fps-t se tudja tartani amièrt a gamer-ek 90% hisztizik, sìr, anyàzik, bazdmegol, vagy èppen ha igen akkor veri rà a f......

A tv-k is folyamatosan fejlődnek. Èrtem ezalatt mondjuk a 4K-t de amire ki akarok lyukadni az a HDR. Olyan realisztikusok a fènyviszonyok benne hogy őrület. Ha pèldàul a witcher-ben egy àrnyèkos utcàn sètàlok majd kièrek a fènybe ès a cameràt a naplementèbe fordìtom hunyorognom kell. A fàklyàk, làmpàk,.... ahogy a napfèny àtszűrődik a faàgakon.........
Szòval hol van mèg a natìv 4K betonstabil 60fps, SŐŐŐT fps buziknak 120fps??? Mindezt olyan grafikàval amit ma mèg csak cinematic trailer-ben làthatunk??
Nehogy azt mond nekem hogy nagyobb èlmèny ez a vr annàl minthogy a witcher cinematic trailer grafikàja megegyezne a jàtèk grafikàjàval.
Nem nem vagyok vr ellenes vagy ilyesmi, csak kicsit vicces hogy fùùù ez a jövő mikor az "ezerèves sìk kèpernyőn valò jàtèkok grafikàja, szìnèszi jàtèka ennek megvalòsìtàsa mèg "fènyèvekre" van attòl hogy ne tudd eldönteni hogy most egy filmet vagy egy jàtèkot irànyìtasz
19.
19.
kergabi83
#17: +1
Már nem azért hogy magamat igazolni próbáljam, nem is tenném, de a VRnek be kell futni. Még csak nem is azért, mert megváltja a világot. Hanem azért, mert nincs helyette más.
2017-ben vagyunk, tegyük fel hogy akarok egy komoly, modern kütyüt játékra. Mi közűl lehet választani? :D
(már olyat ami nem volt három generációval ezelőtt is)
Az összes mozgásérzékelős kamerásdi is végűl ide futott ki, ha jól belegondolunk. A VR nélkűl cigaretta...
17.
17.
Netricho
Minden VR-os cikk alatt vannak olyanok akik már legszívesebben temetnék az egész technológiát. Ezen emberek különböző okokból teszik mindezt: Sose próbálták. Nincs rá pénzük, irigység. Ár? Próbálták, de vagy rosszul lettek, vagy az se mindegy, hogy mit, mert rengeteg semmit nem érő tartalom van, többségben techdemók, indie játékok, stb, és itt el is érkeztünk ahhoz amivel sajnos nem nagyon lehet vitatkozni. A tartalom. A nagy játékfejlesztő cégek kussolnak. A befektetők fosnak. Szóval le a kalappal a Capcom előtt, mert úgy kockáztattak, hogy közben biztonsági játékot is játszottak. Okosak. Resident Evil, egy húzónév, önmagában is remek játék, plusz beleépítették a VR-t, amitől csak jobb lett. Szerintem ezt a felfogást kéne követnie minden nagy játékfejlesztőnek.
Mert pl, ott a Valve, szégyen, hogy kijött a Vive, és nincs legalább egy húzócíme se még, pedig pont a Valve-tól várná az ember. Egy Portal 3 kezdésnek, mekkora zsírság lett volna, és az ráadásul remekül beleillene a VR környezetbe. A másikat már le se merem írni.

Plusz azért a fanyalgóktól kérdezném, hogy ők, mégis, hogyan látják pl. a videójátékipar jövőjét. Örökké sík képernyőket fogunk bámulni? Vagy úgy gondolják, hogy a technológia még nem áll készen? Fejtsétek jobban ki, mert ez a "tűzre vele, fos az egész" hozzáállás nagyon sántít.
13.
13.
kergabi83
#12: Én meg azon gondolkodtam, ha egyik napról a másikra eltűnne a VR, milyen lenne az élet utánna. A sok mozgásérzékelős nyavajával megint ugrálhatnánk a képernyő előtt. Autós játékhoz meg megint össze kellene rakni a 3 monitorost? Nem tudom mennyi kedvem lenne hozzá... :D
9.
9.
#5: Az jo, ha te elrartod az agazatot ;-) adrift, most ez, lesz tobb is...
7.
7.
Angelwing
A demót próbáltam csak, de abban is össze fostam magam az egyik ijesztő pillanatban LOL XD
6.
6.
vanpear
Egyébként VR-ban egész jó, de szerintem VR nélkül elveszítheti azt a varázsát, ami miatt van benne jó is.
5.
5.
Angelwing
#4: Ne reménykedj! Most vettem VR játékot és tervezek többet is megvenni mert nagyon nagy élmény! Azért ne sírj ám!
4.
4.
Hehe, lassan a többihez sem kell majd és szépen csendben elfogynak a VR tartalmak...
1.
1.
crytek
Már behaluztam hogy nem exkluzív és jön pc-re is :(
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...