Technológiai trailer érkezett a Just Cause 4-hez

  • Írta: sirdani
  • 2018. július 19.
  • Videó
Link másolása
A Just Cause 3 a maga nemében ugyan egyáltalán nem volt rossz játék, ám technológiai oldalról nézve igencsak problémás volt konzolokon a zökkenőmentes futtatása. A Just Cause 4 viszont e téren teljesen új szintre emeli a franchise-t.

Újabb előzetest kapott az Avalanche Studios még idén érkező játéka, a Just Cause 4. A videóban ezúttal a játék grafikus motorja, vagyis az Apex Engine kapta a főszerepet. A készítők beszámolója szerint az Avalanche Studios történetében eddig ez a legkomplexebb és legnagyobb grafikus motor, amit valaha készítettek; fejlesztett fizika, rendkívüli részletességig kiterjedő grafika és dinamikus időjárás fogja minden eddiginél egyedibbé varázsolni a Just Cause 4-et.

A játékkal kapcsolatban egyébként nem ez az első trailer, ami direkt az Apex Engine képességeit méltatja; legutóbb például az alábbi cikkünkben írtunk róla, hogy az állandóan változó időjárás hogyan fog festeni az alkotásban, az idei E3-on közzétett érdekességeket pedig itt gyűjtöttük össze.

A Just Cause 4 várhatólag idén decemberben jelenik meg PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en.

10.
10.
crytek
#9: Tetszik-e vagy sem egy játékot a bevétele határoz meg és mivel ez már a 4. része és semmi jele hogy lankadna a siker lesz még sok része..... A kiadót meg kicsit sem érdekli zolikának bejön-e vagy sem ők lapátolják a lóvét = sikeres a cucc
9.
9.
kastorhun
#6: Tetszik e vagy sem, ez így van.
Hiszen attól hogy valami népszerű még nem lesz rögtön jó is, elég csak megnézni a leghíresebb zenéket magyarországon.
8.
8.
kastorhun
#5: Az összes játékuk ugyan azokba a gyermek betegségekbe szenved, ez véletlen lenne?
Lehet ezt jobban is csinálni, több féle küldetéssel, változatos játékmenettel.
De a Mad Max is ugyan abból a kb 3 féle küldetésből/feladatból állt.
7.
7.
DeKor
#4: Nekem a történet elsődleges fontosságú egy játéknál. Hasson rám, érintsen meg, legyen jól felépítve, stb.
Na, a Just Cause 3 ebben meglehetősen gyenge. És mégis kegyetlenül beszippantott. Az "agyatlan rombolás" szöveget általában azok szokták mondani, akik nem játszottak a játékkal, csak hallottak róla. A játék ugyanis nagyon kreatív, és hihetetlen mennyiségű lehetőséget kínál arra, hogy kiéld a saját kreativitásodat benne. Ezért fogott meg. 200 órám van benne, de erős a gyanúm, hogy nem maxoltam még ki minden lehetőséget, minden fizikai mutatványt, stb., ami rejlik benne.
6.
6.
Max3000
#4: "és attól hogy valami sikeres még nem lesz jó."

Ezt ki mondja?
5.
5.
Max3000
#2: Ahhoz nagyon ért,hogy kiszolgálja azokat a játékosokat,akik nem történetre vágynak,vagy agyon scriptelt csőjátékra,hanem kikapcsolódni és szabadon szórakozni.Ha nem jön be neked ez a fajta játék,az még nem cáfolja azt,hogy mihez ért vagy nem az Avalanche.
4.
4.
kastorhun
#3: Az összes játékuk az agyatlan rombolásra van kihegyezve, és attól hogy valami sikeres még nem lesz jó.
A Mad Max tetszett, de elsősorban a grafikusok és a hangulat miatt, a játékmenete túlságosan is monoton lett.
3.
3.
crytek
#2: Sok cég szeretne ennyire nem érteni hozzá ,hogy a játék sikere töretlen és már a 4. résznél tart...
2.
2.
kastorhun
Az Avalanche a grafikához mindig is értett, a játékmenethez már nem igen.
1.
1.
DeKor
Nem tudom, mi a franc szükség van erre a rengeteg vágásra meg effektre a videóban. Az embernek hányingere lesz tőle, egy snitt átlagosan 2 másodperc, és már vált is a kép.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...