Assassin’s Creed: Odyssey - középpontban a tenger

  • Írta: sirdani
  • 2018. augusztus 18.
  • Videó
Folytatódik az Assassin’s Creed: Odyssey fejlesztői naplósorozata, ezúttal a tengerek, hajók és a vízi csaták kapták a főszerepet. A hajózás eddig is része volt a franchise-nak, ám a fejlesztők szerint most e téren is sikerült szintet lépniük.

A Ubisoft fejlesztői naplósorozatának harmadik részében az ókori tengeri hadviselést ismerhetjük meg részletekbe menően. Ezúttal a dárdák és íjak veszik át az ágyúk szerepét, így ellenfeleinkkel sokkalta közelebbről kell megküzdenünk.

Kiemelt fontosságú lesz a hajók manőverezési képessége, illetve gyorsasága, mivel a harcok során a legerősebb fegyverünk a hajónk orra lesz, mellyel könnyedén törhetjük ketté az ellenséges járműveket.

A fejlesztői napló előző két részéről egyébként mi is írtunk, az első részben az RPG-elemeket ismerhettük meg alaposabban, míg a második részben a szárazföldi harc került középpontba.

Az Assassin’s Creed: Odyssey október 5-én rajtol el PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en.

11.
Serovics
Nem tudom miben lesz más mint az origins? Gondolom kardok ,íjazás ugyanaz. Lovaglás stb.Jegelem a gameplay videok utánra. Annyira az Origins sem tetszett, végignyomtam becsületből, de volt jobb is! Minden rész megvan eddig, de it komoly dilemmáim vannak.
10.
Robilluma
Igen. Lehetséges.
Meglátjuk. Rengeteg tuti dolog lesz benne ez már most egyértelmű. Bizakodom. (Nem is tehetek mást, rendeltem egy gyűjtői kiadást :))) )
Én az Origins-szel játszottam először az AC-k közül és minden szinten kimaxoltam a játékot. 200 órával. Nagyon bejött a sok, franchise-t szídó kritika ellenére. Remélem ez is hasonló lesz.
9.
NemecsekErno
#8: Gondolom nem akarták elvinni a God of War irányába a mitológiai elemekkel, majd talán mint az Origins-ban is az egyik DLC-ben kijön valami hasonló.

Amúgy egyetértek, érthetetlen, hogy minek kellett ezeket a superhuman erősségű mozgásokat belerondítani.
8.
Robilluma
Igen. Egyetértek. Sajnos.
A face animation ha olyan lesz mint az Originsben akkor tűrhető lesz és nem zavaró.
Az animáció a zavaróbb, ami érthetetlenebb mert Egyiptomban ilyenek nem voltak.
Már aszittem egyedül vagyok vele de a Spartan kick engem zavar. Skill töltődési idő nélkül kabarisztikussá teszi a sztem korábban szuperül megalkotott harcrendszert. Mi a jó abban ha elrugdosom az embereket???
Történelmileg (és átvezetve Bayek világába) jól volt vezetve a piramisoknál a sztori, extra itt sem kell, inkább a mítológiás fő- és side questek kellenek h lebilincseljenek mert én is imádtam mindig is ezt a kort. (Pont rápillantottam a Görög regék és mondák könyvre a polcon :) ) Ebben korlátlan lehetőségek vannak.
7.
madSci
Ez a görög szigetvilág sokkal-sokkal izgalmasabb, sokrétűbb, mint az Origins Egyiptomja. Ha ez jelent volna meg előbb, kutyát nem érdekelné az Origins.
Hanem az iszonytatosan pontatlan animáció, a végtelenül gagyi beszéd- és arcmimika, az AI-k és úgy az egész játékmenet repetitív volta mellett nem tudok elmenni.
Ígérgetések ellenére egyedül a grafika szépül, de az nagyon, combat rész ugyan kicsit javult, de olyan messze van a 2018-as elvárásoktól, hogy az leírhatatlan. Az emberekkel focizó és baseballozó görög hérosz pedig az egész AC paródiája.
Sajnos túlságosan imádom az ógörög kort, úgyhogy majd leértékelve beszerzem, mert a szigetvilág lore-ja mindennek ellenére ígéretes (kérdés, mit tudnak ebből valóra váltani). És reménykedem, hogy legalább a sztori tűrhető lesz. Mert a játékmenetet már a gameplayek alapján unni kezdtem.
Mondjuk az Ubisoftnak rém kellemetlen, hogy óhatatlanul az RDR2-vel fogják összevetni, ha már ennyire közel jelenik meg egymáshoz a két open-world, és ezek a problémák, tartok tőle, hogy az RDR2 miatt még ordítóbbak lesznek.
6.
Robilluma
Az Originst sztem nem lehet felülmúlni. Az a game tökéletesre sikeredett. A látványvilága, harcrendszere, fegyver és páncélarzenálja és sokszínűsége, a történelmi háttér a helyszínek korhűségének visszaadásával, a 'túravezetés' az összes helyszínen és még sorolni lehetne.
A víz természetességének visszaadása és a víz alatti fények és látvány óriási erőssége volt a játéknak. Remélhetőleg itt is az lesz. A Ubisoftnál mindig rengeteget fejlesztenek a játék megjelenéséig sőt még utána is folyamatosan javítgatnak a játék minden szegmensében, itt is kötelező! A hajók design-ja csodás lesz, de a hajó - vízfelület találkozása finoman fogalmazva is hagy kívánnivalókat maga után... Ha csak ezt a videót nézzük akkor pocsék.
De ha csak feleannyira lesz szuper játék mint az Origins már akkor is király lesz. Persze remélhetőleg hozza azt a mércét.
A következő részek vagy a viking vagy a japán/kínai világban lesznek állítólag. Viking korabeli művészi rajzokat már láttam.
De egy Pompei-s, v felfedezések korabeli is mekkora lenne ;)
5.
latis666
#4: Dehogy. Rohadt jó lesz. :)
3.
RangerFox
#1: Amúgy az én AC-s álmom, hogy csináljanak egy részt, ami a nagy földrajzi felfedezések korában játszódik. Több kontinensen keresztül lehessen kalandozni, a hajózást tökéletesítsék, csomó történelmi eseményt, személyt vonultasson fel. Talán a következő generációban láthatunk majd ilyet.
2.
RangerFox
#1: Szerintem Rómát kivesézték az Originsben
1.
NemecsekErno
Anyám, gyönyörű!!!
Ehhez egy nagyképernyős, 4K monitort kéne alapból mellékelniük....

Azért reménykedek, hogy ennek a korszaknak lesz még egy epizódja, ami a régi Rómába is elvisz, talán még Pompei is benne lesz, meg a római hadjáratok.
Be szép is lenne!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...