GDC 2019: Dead Cells - túl az egymillión

  • Írta: sirdani
  • 2019. március 24.
  • Biznisz
Link másolása
A Game Developers Conference során a játék vezető dizájnere, Sébastien Bénard megerősítette, hogy roguelike metroidvania Dead Cells hivatalosan is átlépte az egymillió értékesített példányszámot.

A fejlesztő bevallása szerint a Dead Cells egy olyan projekt volt, melyet a stúdió számára egyfajta utolsó esélyként is felfoghatunk; ha nem lett volna ennyire sikeres a játék, mostanra már lehúzta volna a rolót a Motion Twin csapata.

Az általunk is meglehetősen pozitívan értékelt játék eladásainak 60 százaléka egyébként PC-ről származik, amit aztán a konzolportok közül a Nintendo Switch eredményei követnek. A jövőt illető tervekkel kapcsolatban nem érdemes folytatásra számítanunk, viszont kárpótlásként a napokban érkezik a Rise of the Giant névre keresztelt DLC, mely rengeteg izgalmas felszerelést és egy új helyszínt is tartalmazni fog.

A Dead Cells PC-n, Xbox One-on, PlayStation 4-en és Nintendo Switchen érhető el.

6.
6.
lesik20
#5: Mivel egy játékban nem a grafikaz egyetlen lényeg (lasd Minecraft, Terarria) én azt nem tudom megérteni hogy te hogy nem tudod megérteni hogy erre igény van
5.
5.
Ecneb
#3: Amikor a szüleim a kőbányai piacon vették a sárga kazettás nintendó játékokat, akkor volt ilyen a játékmenet és a grafika.
Nem grafika buzi vagyok, de a mai játékok után el sem tudnám képzelni, hogy ezzel játszak, nem tudnám úgy beleélni magam.
4.
4.
Kraudo
Én is megvettem. Tavalyi év egyik legjobbja volt számomra.. Pedig elsőre én is furcsáltam, hig, hogy ebbe mi lehet a jó..
3.
3.
Stranger
2.
2.
markoci555
#1: 1 millió a címben is, mi ez a kérdés?

egyébként videóó alapján nekem se jön be, fura a mozgás
1.
1.
Ecneb
Nem a műfajt akarom fikázni, távol álljon tőlem, de az ilyen játékokra van vevő?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...