Overwatch - senki sem menekül a gravitáció elől!

  • Írta: sirdani
  • 2019. augusztus 14.
  • Letöltés
Főleg miután a tesztszervereket maga mögött hagyva végre hivatalosan is berobban a csatamezőre a vadonatúj karakter, Sigma, és az ő őrült gravitációcsapdás, illetve pajzsos szuperképességei.

A trailerben szereplő Sigma lesz az Overwatch legújabb tank karaktere, azonban a legutóbbi frissítés bőven tartogat még rajta kívül más meglepetéseket is. Ezek közül a legnagyobb dobás egyértelműen a karakter-előválasztási lehetőség lesz. Ez a gyakorlatban úgy fog kinézni, hogy a Competitive és Quick Play játékmódokban a meccs keresése előtt lehetőségünk lesz kiválasztani, hogy milyen karakterrel szeretnénk majd a csatába indulni, és a számítógép ez alapján próbál majd nekünk megfelelő csapattársakat és ellenfeleket keresni.

Annak érdekében, hogy a csapatok továbbra is életképesek legyen, a rendszer minden esetben a 2-2-2 felállást próbálja majd összehozni, vagyis azt, hogy csapatonként legyen két tank, két támogató és két támadó karakter. Az újítás egyébként az Overwatch fejlesztői szerint sokat fog dobni a meccsek minőségén, mivel lehetőséget ad egy „pozitívabb közösségi élményre”. Vagy legalábbis talán kevésbé lesznek jellemzőek a halálos fenyegetésekkel és ritkán hallott káromkodásokkal teli bemelegítő meditációs gyakorlatok, amikor a csapatok megpróbálják eldönteni, hogy ki lesz az a szerencsés, aki az új karakterrel játszhat.

6.
SLi
#4: Igen, aztán amúgy kiderült hogy a riot spagetti kódja miatt te mindig a saját beírásodat láttad hamarabb
de az is jó volt amikor csak 3 ban volt és mikor rád került a sor a másik négy négyféle karaktert követelt hogy bannold ki
5.
RetecH
#3: Nincs, de nem is igazán kell szerintem. Mielőtt elindítod a meccs keresést több rolet is kiválaszthatsz, aztán majd olyanra dob be amit előbb talál. Tippre azt mondanám, hogy ha mindhárom rolet kijelölöd, akkor az esetek 60-70%-ban tankba, maradékban healerbe dob. Damage dealerbe meg szökőévente, mert kétszer annyian akarnak azt játszani mint akármi mást. Nyilván egyedül nincs sok értelme többet választani, de ha dps main baráttal játszol, akkor csökkentheti a várakozási időt a rugalmasságod.
4.
B-Shaggy
#3: De imádtam lolba amikor mindenki vágólapra helyezte a szerepet amit tolni akart és ugrott vele a chatbe. Ha ő írta előbb akkor "me first", ha nem akkor "respect pick order" és mehettél supportkodni.
Aztán mennyivel egészségesebb lett a game azzal hogy megadott szerepeu vannak a karaktereknek.
3.
SLi
#1: League esetében is évekbe telt, ugyanúgy ellenálltak mert ugye ezzel el kellet fogadniuk a metát, a lolban viszont maradt egy fill lehetőség, itt is van ilyen?
még nem volt időm játszani mióta kijött a patch
2.
RetecH
A játék megjelenése óta nem élveztem annyira a játékot, mint tegnap. Ha jobb akarsz lenni egy heroval, akkor végre van lehetőséged gyakorolni vele. Nem azon úsznak el a meccsek, hogy 5 darab healer maint rakott egy csapatba a matchmaking, vagy azon, hogy a main tank életében másodszor játszik Reinhardtal. A one trickek úgyanúgy szívni fognak mint ezelőtt, de legalább fognak használhatatlan csapatokat eredményezni.
Nyilván a veszekedés nem tűnt el teljesen, de az emberek természetét nem játékfejlesztők fogják megváltoztatni.
1.
PaprikaJancsi
Az új kötelező felállás egy olyan rendszer, amelynél nem azt kérdezed magadtól, hogy biztos jó-e? Hanem azt, hogy miért nem rakták már bele az elején? Tényleg zseniális, és a meccs keresés sem hosszabb miatta. Nincs veszekedés, bedühödés utáni switch, vagy kényszerből való karakter választás. Tegnap körülbelül öt meccset nyomtam, és ég és föld a különbség az eddigi meccsekhez képest. Sokkal izgalmasabb, kiélezettebbek a meccsek, és nem azon megy el, hogy védekezéshez hoznak egyszerre egy tracert, genjit, hanzot, widowot... Hanem tényleges, izgalmas mérkőzések. Gratulálok Blizzard!
Az új karaktert tanulni kell, nem egyszerű, de van benne potenciál, és menőn néz ki.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...