Gyönyörű techdemón a CryEngine 5.6

  • Írta: sirdani
  • 2019. szeptember 2.
  • Videó
Link másolása
Megérkezett a CryEngine grafikus motor legfrissebb, 5.6-os verziószámot viselő változata, melynek legnagyobb újításait egy tech trailer során csodálhatjuk meg. Úgy néz ki, hogy áll-leejtően gyönyörű világok várnak ránk a jövőben.

A 2007-ben megjelent Crysis óta a CryEngine grafikus motor és az észveszejtően lenyűgöző látvány már-már egyet jelent, és az új videó alapján ez a jövőben sem fog igazán változni. Sőt! Az utolsó másodpercekben bemutatott, a Crysis szigetes látványvilágát idéző grafika tényleg túlszárnyalja a legvadabb álmainkat is.

De persze emellett is rengeteg érdekességet rejteget a grafikus motor; a fejlesztők jókorát léptek előre a dinamikus bevilágításokkal, az objektumokhoz kötött elmosódási effektekkel, a napfény realisztikusabb ábrázolásával, a növényzet dinamikus mozgatásával és a kötélszerű elemek fizikai szimulációjával.

Ha egyébként valami olyan játékot szeretnénk kipróbálni, amiben összefuthatunk majd a legmenőbb újdonságokkal, akkor a frissen elrajtoló (és amúgy is CryEngine 5-öt használó) Hunt: Showdownnal érdemes tennünk egy próbát.

29.
29.
crytek
"És bár az oldal forráskódjából akkor sokan arra következtettek, hogy csak egy szerencsétlenül sikerült áprilisi tréfa áldozatai lettünk, a helyzet az, hogy a Crytek a mai napig nem erősítette ezt meg, sőt, a weboldalt sem állította vissza az eredeti állapotába. Most pedig, csak hogy tovább játsszanak az idegeinkkel, hirtelen a Crysis 2016 óta inaktív Twitter fiókja is életre kelt, egyetlen rejtélyes üzenetet megosztva, miszerint épp „adatokat fogad”.
Hogy mindezzel mire akarnak utalni a fejlesztők, azt már megtippelni sem merjük, mindenesetre könnyen lehet, hogy az áprilisi tréfáról hamar kiderül, hogy nem is volt az tréfa."
25.
25.
user101
#23: Crysis 5 confirmed !!! :)
24.
24.
Firsttime
Egészen lenyűgöző hogy ennek 90%-át már a cryengine 2 is tudta. VOAAAH....
23.
23.
Lacek896
Wow! Techdemóban easter egg? A dzsungeles rész aláfestő zenéje a Crysis 1 First light címet viseli, a végén mikor kimondja hogy Cryengine az a nanosuit hangeffektje mikor váltottál ruhamódot (páncél erő stb).
Csak nem felültek a nosztalgia vonatra?
22.
22.
Stranger
#19: GTA4 vagy Crysis első része betonstabilan ott vannak a 11-12 éves megjelenésükkel, ami után kb. minden rondának számít. Komolyan mondom, ha megcsinálnák a tökéletesen realisztikus grafikát 2020-ra, azt mondanám hogy ideje volt már, évtizede ott voltunk a küszöbön és ott ragadtunk...

Tudom, most jön mástól, hogy a grafika nem számít blabla. De aztán mégis azt veszem észre hogy én játszok 10+ éves játékokkal mások meg csak a legújabbakra vannak ráizgulva.
¯\_(ツ)_/¯
21.
21.
Obi Wan Kenobi
#19: EZEN AZ OLDALON ERRŐL NEM BESZÉLÜNK!!!!4!
20.
20.
logic5
#19: NE MONDJ ILYET, MEG LESZEL KÖVEZVE!!!!
19.
19.
Leone510es2
Nem is tudom.....lehet csak én gondolom így, de nekem ez 2019 Q3-ban már elég kevés....Semmi olyan nincs benne, ami ne lett volna 1, 2 vagy 3 éve is valahol egy másik engine-ben. A ragdoll-t sem értem, úgy reklámozzák, mintha új lenne, pedig a GTA 4 euphoria physics is jobb volt már. Ami "lenyűgöző", az talán a Unity Book of Dead demo, vagy valamelyik real-time Unreal Photo scan-es demo. Persze szépnek szép, de már nagyon kevés és kicsit sem új. Biztos komoly fejlesztés lehet mögötte, meg RT global illumination és hasonlók, de az összképhez nem ad sokat....szerintem! A jövő évi generáció váltás talán majd hozza a tényleges grafikai fejlődést. Bár elnézve hogy egyes ray tracing demo-k mennyire tetszenek mindenkinek....A Battlefield 5 és Control-ban látható ray tracing szerintem nem ad akkora javulást, de pl amit az Nvidia mutatott legelőször Star Wars-os tech demo...na az nagyon fasza volt. Azon azt lehetett látni, hogy van fejlődés és jól volt kihasználva a technológia. Azt viszont elég szomorú látni, hogy ha van egy új videó youtube-on ami bemutat egy játékot, hogy milyen RTX-el, akkor az annyit jelent, hogy az utolsó kis felület is tükör fényes lesz és irreálisan ragyogni fog. Persze mindezt mondom úgy hogy rohadtul nem értek a technikai oldalához, de nem is kell, mert csak elmondom mit gondolok arról amit látok.
16.
16.
user101
#12: A Cyberpunkkal az a bajom, hogy egy neopunkl gta és nem Witcher4. Nem tetszik a settings és Witcher4 helyett csinálták... :) Ja és legyen minden Witcher 4 IS ! :)
14.
14.
13.
13.
crytek
#11: Bármihez az kell ha suttyó fogalmatlan dolgozik vele... Unreal enginenek is nagy a palettája elég csak a népszerű ARK-ot nézni ami szaruul is fut + még ocsmány is
12.
12.
#6: Ezt így megérteném, de a cp2077-hez meg azt írtad, hogy nem tetszik. Az is érdekes, színes, zenél, meg beszélnek benne színészek. És úgy van megcsinálva a játék, hogy látod benne, hogy a játékban beszélnek a figurák és hangalámondás van meg sztereó.

És ez kajak érdekes.

Ha ilyeneket nem találsz érdekesnek, pedig csak annyi elvárásod van egy játék felé, hogy szórakoztató legyen... Ott amit a Crysis-ről írtál, azt írhattad volna a 2077-ről is. Akkor nem értem, hogy nem tetszik neked az a játék, vagy milyen lenne az, ami tetszene.
8.
8.
godach
#6: Érdekes, mert vagy 3 haverom tolta már végig a játékot és egyik sem méltatta ilyen jelzővel. (PC)
7.
7.
kastorhun
#4: Az lenne a legjobb ha tehetséges játék tervezők kerülnének hozzájuk, mert a grafikához nagyon értenek, a Crysis 3 nem hiába néz ki még mai szemmel is jól, csak sajnos játék tervezőnek eléggé közepesek.
6.
6.
user101
Egyre inkább eltolódok az Indie felhozatal felé, mert a mainsteam-ben alig találom meg amit egy játékban keresek... Pedig csak annyi elvárásom lenne, hogy szórakoztató legyen egy játék...

A Crysis-ben is az volt a jó, hogy nagy nyílt terepek voltak összefűzve és többféleképp meg lehetett közelíteni a kilépési pontot. Más-más játékmódot váltogatva, miközben nem csak szép volt, de egyik-másik pályának olyan hangulata volt, hogy a mai napig alig találni olyat. Viszonylag értelmesen reagált a viselt dolgaimra és nagyon jó volt a gunfight. Ha nem lett volna olyan szép amilyen, akkor is szerettem volna. Ellenpélda: Control. Tényleg szép, de ilyen üres, lélektelen elb@szott szar lövöldét nem láttam az elmúlt 10 évben sem... A QB után nem értem, hogy süllyedtek idáig, még az is fényévekkel játszhatóbb volt, mint ez a hulladék... :(
5.
5.
elgeri
Amit a végén mutatnak tájképek. Ahh, gyönyörű :)
4.
4.
crytek
Ezt a Cryengine-es témát olyan kivitelbe és koncepcióban tudnám életképessé tenni, mint ahogy az EA@ DICE csinálja, hogy van ugye a saját engineük a frostbite amire van egy csapat és a belsős címekhez készíti az engine-t.. Nost ha valaki megvenné a Cryteket egészben mindennel együtt lehetne velük is ilyen. Azt akkor lehetne csinálni mindenféle jóságot.. Mert maguktól kb sose fognak :(
3.
3.
crytek
A végre brutál jó az a vízpartos rész. De a Crytek már halott ... egy deka esélyt nem látok rá ,hogy ezek valaha újra single fps-t fognak létrehozni
Pedig de jó volna :(
2.
2.
godach
Van egy 10 másodperces vagy talán 20 részlet, ami egy dzsungelt ábrázol. Erre, tegnap olvastam az egyik oldalon, hogy Crysis 4 és miegymás, holott ott sem volt semmi értelme. Ebben a másolt cikkben sincs.
Komolyan mondom, nem értem miért égetitek magatokat ilyesmivel. Főleg, hogy a cím ismét megint nem csak nonszensz de még sértő is, annyira hülyének nézi az olvasót.
1.
1.
logic5
Évek óta teaselik a motort, de sajnos még mindig egy hulladék. Az UE simán megeszi, és sokkal optimalizáltabb.. Nem véletlen alig használják!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...