Red Dead Redemption 2 - ne várjunk offline DLC-re

  • Írta: szlav
  • 2019. szeptember 28.
  • Hír
Nem valószínű, hogy egyjátékos DLC-vel bővül majd a Red Dead Redemption 2. A Rockstar csapata minden erőforrást az online mód kikupálására és annak bővítésére szentel.

A Red Dead Redemption 2 története, valamint a jókora prológusa az utóbbi évek egyik legnagyobb mestermunkája, ezzel a legtöbben valószínűleg egyetértenek, ahogy azzal is, hogy a várva-várt online komponens a megjelenésekor, illetve az azt követő hónapok során nem váltotta be maradéktalanul a hozzá fűzött reményeket. A VG247 a minap egy igen terjedelmes interjút készített a Rockstar Games csapatával, a központban pedig a Red Dead Online állt. Sok biztató szót olvashatunk a többjátékos mód jövőjéről, de némi üröm is került az örömbe.

Katie Pica, az online porció produkciós vezetője elárulta, hogy a játékkal foglalkozó fejlesztőcsapat kizárólag a többjátékos módra koncentrál, így hiába reménykednek azok, akik egy Undead Nightmare-hez hasonló expanziót várnak. "Jelenleg 100 százalék fókusz kerül a Red Dead Online-ra" - mondta Pica. "Rengeteg tennivaló vár ránk, hiszen azt reméljük, hogy idővel minden olyan dolog helyet kaphat az online módban, amelyekbe az egyjátékos sztoriban beleszerettünk."

"A fejlesztőcsapat eredeti ambíciói minden tekintetben az egekbe szöktek, és amikor egy ilyen méretű világot alkotunk, szinte mindig az egyjátékos élmény kapja a legnagyobb hangsúlyt" - árulta el Tarek Hamad, a Red Dead Online producere. "De ugyanilyen magas ambíciókkal állunk az online játékhoz is. A Red Dead Online-nal tovább építjük, tovább bővítjük azt a világot, amit a kampányhoz megalkottunk. Nem csak a specialisták új rendszerével, de többek között véletlenszerű eseményekkel vagy új karakterekkel is. Új lehetőségeket szeretnénk nyújtani arra, hogy a játékos interakcióba léphessen a világgal, hogy jobban azonosulhasson a karakterével, emellett pedig megteszünk mindent azért is, hogy folyamatosan javítsuk az általános játékélményt."

Jó látni, hogy a Rockstar ténylegesen hosszú távra tervez a vadnyugati játék online szekciójával, de mégis kár, hogy ez bizony kompromisszumokkal jár. De talán így van ez jól, hiszen a Van der Linde-gang története tökéletes egészet alkot - kár lenne belerondítani. A Red Dead Online pedig eddig még sosem érte el azt a népszerűséget, mint a Grand Theft Auto V többjátékos módja, de ki tudja, lehet, hogy ez a jövőben megváltozik majd.

42.
FrankBlack
#41: Igen, fel lehet keresni. És lehet találkozni az életben maradtakkal is, akikkel érdekes dolgokról lehet beszélgetni. Nem tudom, nekem az „endgame” karakter nem adja annyira.
41.
Oldman
40!
A tèrkèpekre csak ràpillantottam, nem csalok èn sem, mindent felfedezek. Az adott oldal abban segìt, hogy jobban megèrteti a jàtèkossal, hogy mi mivel van/lehet összefüggèsben, mire èrdemes pluszban figyelni, milyen feladatok/gyűjtenivalòk vannak.
Tudtad pl, hogy 9 db sìrhelyet is meg kell talàlni? Azon sìrhelyeket, melyekben a tàbor lakosainak/tàrsaink teteme van, ők a story szàl törtènèseinèl vesztettèk èletüket. Az eredeti karakterünk sìrjàt is szerintem meg lehet keresni. Szerintem...
40.
FrankBlack
#38: Igen, ismerem azt az oldalt, de köszi szépen. Valóban sok segítséget nyújt, de nem igazán szoktam használni ilyeneket. Szeretek mindent magam felfedezni. Persze néha azért ha egy konkrét dolgot nagyon szeretnék akkor jól jönnek ezek, mert sok minden olyan durván el van rejtve a játékban, hogy elképesztő.
39.
FrankBlack
#36: Nekem is rontja az élményt, de nem kényszerít rá a játék, hogy használjam őket, így hát nem használom, és kész ;)

Most második végigjátszásnál chapter 2 közben megálltam, és csak szabad kóborlást csinálok, amolyan túlélő módban. Ez azt jelenti, hogy nem használom ezeket a turbósítókat, és nem vásárolok semmit. Azt eszem amit főztem magamnak, abból, amit vadásztam, és szedtem az erdőben. Mindenhol max vérdíj van a fejemen, és sokszor nem is ajánlatos pl. Valentine közelébe sem menni, mert pirossal körbe van kerítve a térképen ezzel jelezve, hogy fokozott őrség van, akik ha észrevesznek azonnal lőnek. Plusz rendszeresen megtámadnak a fejvadászok 4-6 fős csapatokban véletlenszerűen. Lootolok, de nem használom fel, amit így megszerzek potion, és egyéb turbósítót, hanem eladom. Mindent eladok, és a pénzt beadom a tábori alapba. Rohadt izgalmas űzött vadként járni a vidéket, folyton harcokba keveredni, és magamnak gondoskodni az élelemről.
38.
Oldman
FrankBlack!
Ismered ezt az oldalt? Ha nem, èrdemes neked, illetve mindenkinek aki mèg jàtszik a jàtèkkal ràpillantani, hihetetlen sok segìtsèg, tèrkèpekkel megspèkelve van benne!
http://reddeadplace.hu/
37.
Oldman
Sei89!
A "turbòsìtò" löttyöket èn alig hasznàlom, ahogy a deadeye lehetősèget sem. Keresgèlèsnèl a növènyek, csontok stb megtalàlàsàt sem segìtem elő a "halszem" segìtsègèvel. Ìgy rohadt èlvezetes tud lenni, mikor ràakadok egy tàrgyra, főleg a csontokra. Az utóbbinàl a megszerezhető 30-bòl eddig csupàn 7-et talàltam meg, ismètlem, a talàlàst segìtő funkciòk nèlkül!
36.
Sei89
Nekem a rdr 2 lenne a kedvenc singleplayer játékom, ha nem lenne benne életerő poti, meg ló injekció stb, nagyon rontja a beleélést számomra
35.
FrankBlack
#34: Igen, jól látod. Te is jól megfogalmaztad a lényeget ;)
34.
Oldman
FrankBlack!
Nagyon jòl megfogalmaztad a jàtèk hiànyossàgait, nem is tennèk hozzà ez ügyben semmit, talàn pàrszor privàtban meg is tàrgyaltuk nagy egyetèrtèsben ezeket! Egy hùron pendülünk, egyedül szeretünk jàtszani, talàn amiatt, mert a sajàtos tempònkban szeretünk ügyködni. Ahhoz tudnàm hasonlìtani, mint egy tùràzàst: jòk a baràtokkal közben megvitatni ezt-azt, hülyèskedni stb, de az alkalmazkodàs esetenkènt bizony fàrasztò. Kaki, pisi, èhes vagyok, lassabban, gyorsabban haladjunk, àlljunk meg faradt vagyok... Nos, inkàbb egyedül nyomom màr ezt is, megyek az orrom utàn. :) Nem vagyunk egyformàk, ès ez ìgy van jòl.
33.
FrankBlack
#32: Köszönöm a kedves, és segitőkész választ. Sztem igazad van abban, hogy ez egy zsigeri dolog sok embernél. Nekem is az volt, amig nem szippantott be a GTA Online. Legjobb haverommal toltam, akit húsz éve ismerek személyesen, és aki amúgy masszivan mindent csak multiban tol. Kerestünk klánt, nyomtuk a Heist-eket, stb. Rákaptam az izére, teljesen függő lettem.

Aztán folytattuk tovább: Divison, Crew, Ghost Recon WL, stb. Nyomtuk sokat coop-ban, de valahogy azt vettem észre, hogy egyre kevésbé élvezem. Aztán rájöttem, hogy azért, mert én tényleg jobban szeretek egyedül játszani. A hiba tudom, hogy bennem van, de ilyen vagyok. Eleinte tényleg zsigerből jött, de aztán megismertem a közös csapatjáték örömeit is rendes, normális játékosokkal, nem random hülye gyerekekkel, de aztán rájöttem, hogy nekem mégis inkább a single only jön be. Van ilyen. Azért köszönöm a segitő szándékot.

Az üres session trükkökből próbáltam párat, de nekem nem működött egyik sem. Lehet én voltam béna, nem tudom. Ez ügyben majd lehet megkereslek privátban, és kérem majd a segitségedet. Köszi még 1x :)
32.
RootKiskacsa
#31: Működik az üres session okosság. Még egy script progi is van, ami gombnyomásra kidob mindenkit. Körülbelül 4 éve használom.
Az a baj, hogy azok akik egyedül akarnak játszani, azoknál ez egy zsigeri dolog. Nincs haver aki ugyanúgy tolná, egyedül kell boldogulni. Annyira viszont lusták, hogy 15 perc energiát fektessenek abba, hogy keressenek egy krút ahol tolhatná a gémet a többiekkel. Nem azt mondom, hogy én nem szoktam egyedül játszani, mert a nehezen összekuporgatott kis motyómat nem adom el randomok között.
De tudod mit, ha szeretnéd akkor keress meg ott, és segítünk. RootKiskacsa néven megtalálsz. Jelölj be és pikk pakk milliomos leszel :D Hidd el meg fogod kedvelni.
31.
FrankBlack
#28: A játék single részében freeroam közben sokszor azon tűnődtem miért olyan üres? Miért van egy csomó helyszín üresen, kihasználatlanul hagyva? Miért nem játszódik ott semmilyen jó fő, vagy mellékküldetés? Sok jó helyszínen egyszerűen nincs semmi. Max. cigarettakártya, vagy levél, meg dino csont, és egyéb bisz-basz. Miért nincs több gang hideout? Miért nincs csak nagyon kevés mellékküldetés? Azok között is sok eléggé unalmas, és rövid. Amikor sokadik alkalommal óbégat, hogy megdöglött a lova, és ugyan vigyem már el. Meg amikor sokadjára ismétlődik, hogy üvölt egy szerencsétlen, mert megmarta egy kígyó... Ha a ubisoft csinálta volna ezt olyan savazást kapott volna érte, hogy ihaj.

Szóval nem értettem mi ez sok kihagyott ziccer? Sok helyszínen annyira jó izgalmas, akciódús mellékküldetések lehetett volna csinálni, és mégis tök üres, kihalt. Egyes sztoriban ellőtt helyszíneket is újra lehetett volna hasznosítani. De miért nem tették?

Megtették. Csakhogy ezeket mind az online-ba tették. Ami a single-ben üres, azt azért hagyták üresen mert az online részben van ott jó kis "stranger" küldetés, meg ott van a több gang hideout, és minden finomság, amit ha a single-be is beletettek volna sokkal élettel telibb, sokkal tartalmasabb lett volna. De ha már a single-ből kispórolták, és csak az online-ban van, akkor megtehették volna azt a gesztust, hogy elérhetővé teszik azoknak is, akik egyedül akarnak játszani. Csak egy "create private session" opció kéne. Ráadásul ahogy mondod is "Mindenki egyedül akar játszani", és valóban tele van sírva rengeteg fórum ezért a funkcióért, de a rockstar leszarja. Na ez a hozzáállás dühít engem.

A millió+1 youtube trükk, az vagy működik vagy nem. Ha működik is nem biztos hogy sokáig. Nincs rá hivatalos lehetőség, tehát igenis korlátoz.

Nem érted miért akarnak sokan egyedül játszani? Sokan vannak ezzel így hogy nem értik. De ez sztem kb. olyan, mintha azt mondanád, hogy nem érted miért vannak felháborodva sokan, hogy az étlapról a marhapörköltet nem lehet tejföl nélkül kérni, pedig úgy az igazi, úgy a legfinomabb, anélkül hamar unalmassá válik az íze, és még kifizetődőbb is, meg hamarabb is fejlődsz vele, mert sokkal táplálóbb, stb. Oké, neked úgy finom, de másnak meg nem, mert utálja a tejfölt. Ha te nem érted, hogy más miért nem úgy szeret játszani, ahogy te, arra nem tudom mit mondjak. Pl. hogy nem muszáj ezt érteni, de elfogadni azért lehet ;)
29.
RootKiskacsa
#27: Miért lenne optimalizálatlan? A kenyérpirítón is elfut, ha éppen úgy hozza a helyzet.
Sokat tölt, kidobál? Tudod mi az a P2P (peer to peer) kapcsolat? Na, pontosan ez az oka. Egy kicsit nagyon kényes megoldás. NAT-olt, IP-vel nem megy, szükséges portok nélkül nem megy, stb.. Semmi köze ehhez a Rockstarnak.
28.
RootKiskacsa
#26: Ez egy masszív co-op játék. Úgy is van kitalálva. Miért kellene egyedül játszani? Sokkal előbb válik monotonná, unalmassá egyedül. Ha többen vagytok, akkor lehet dumálni közben TS-en, ökörködni, stb. Sokkal felszabadultabb lesz és kevésbé tűnik keménynek a farmolás is. Azt meg sem említem, hogy sokkal gyorsabban fejlődsz. Ezt nem értettem soha a GTA:O esetében. Mindenki egyedül akar játszani, holott csapatban sokkal kifizetődőbb, jobb. Rengeteg aktív magyar crew van, ahová csatlakozhat az ember és szerezhet maga mellé barátokat/segítőket. Ha meg mindenféle képpen egyedül akarsz játszani, akkor van millió+1 videó jutubon, hogyan kell public solo sessiont csinálni, ahol egyedül vagy, de nem korlátoz a játék semmiben.
27.
adamsfamily
#8: Pont ezért hívom loading screen szimulátornak.Ahhoz képest,hogy egy előző generációs játék volt,amit évekkel később adtak ki pc-re és a mostani konzolokra,ahhoz képest egy optimalizálatlan foshalmaz.Azt vettem észre,hogy ami a GTA V online-ban idegesítő és szar volt az a RDR 2-ben ugyanúgy ott van.Ha az ismerőseiddel akarsz játszani akkor nem tudod csak úgy behívni őket,hanem regisztrálgatni kell,meg bandát csinálni,ami szerintem egy elég elavult megoldás.Ha arra van pénzük,hogy egy 2013-as játék multi részét életben tartsák,akkor az lenne a minimum,hogy kijavítják a hibákat.Xbox-on például soha nem tudtunk normálisan játszani,mert szétdobált minket.
A single része szerintem jó volt és ötletesek voltak benne a bankrablások,szóval kár hogy kiegészítés nélkül maradt.Anno a GTA 4-ben a kiegészítők elég sokat hozzátettek a játékhoz.
26.
FrankBlack
"minden olyan dolog helyet kaphat az online módban, amelyekbe az egyjátékos sztoriban beleszerettünk."

B***meg hülye Rockstar. Az egyjátékos módban abba szerettem bele, hogy nem pvp multi lövölde. Miért nem rakják már bele a privát session-t? Van egy sejtésem. Talán mert akkor egyedül is lehetne nyugisan farmolgatni, és kevésbé fogyna az igazi pénzért árult aranyrúd?
25.
FrankBlack
#16: "Szerintem meg pont az onlájnnak van értelme. Ott milliószor több lehetőség van"

Ezzel teljesen egyetértek. számomra a GTAV sztorija nem volt valami nagy szám, egyszer végignyomtam, és annyi elég is volt. Az Online viszont dugig van tartalommal, lehetőségekkel. És van privát session, passzív mód azoknak akik nem szeretnek pvp-zni, akik nem szeretik hogy két méterenként lelövi őket valaki freeroam-ban.

Rengeteg egyedül is játszható coop mission (kb.90 db!), plusz a min. 2-4 fős coop küldetések, sokféle sport verseny lehetőség. Saját checkpiont verseny szerkesztő, amiben eltöltöttem vagy 45 órát, és a saját magam által kreált útvonalon mentünk a haverral. Ezek mind nem pvp alapú, hanem pve, coop alapú cuccok. Ha majd a Red Dead Online is ilyen lesz, tuti imádni fogom. De most nagyon nem ilyen.
24.
FrankBlack
#17: Oké, nekem is tetszene az online, de van már lehetőség privát session-ben játszani? Mert nekem az a fő gondom, hogy nem tudok csak úgy nyugodtan egyedül molyolni, mert a legtöbb játékos a pve játékteret egy nagy pvp-nek nézi, és marha jó amikor épp vadásznék nyugisan, de jön egy másik kedves player, és lelő. Vagy amikor épp egy bandit gang-el küzdök, erre jönnek a kedves player-ek, és hátba lőnek. Nekem ez a legnagyobb gondom az online résszel, hogy az egész egy nagy pvp mód, ahol feszt állandóan egymást lövik a játékosok. Persze vadnyugat, kell az ilyen bele, de jó lenne ha megadnák a lehetőséget a privát session-re is, vagy legalább olyanra ahol a játékosok nem tudják egymást lelőni, hogy igazán pve mód legyen azoknak akik nem pvp-zni akarnak az online-ban.
23.
Oldman
Szia FrankBlack! 15#
Örülök, hogy mèg mindig tetszik! Èn ügyelek arra, hogy ne üldözzenek, most inkàbb a nyugalmasabb menetet rèszesìtem előnyben, persze nèha egy-egy felèm tartò egyke emberke azèrt megsìnyli a velem valò talàlkozàst. :) Pròbàlom a kincseket felkutatni, az összes növènyt " magamèvà tenni" a hiànyzò àllatokat megszerezni. Gond, hogy nem tudok visszamenni Guamra szigetère, ott sok dolgot nem szereztem meg a főjàtèkban, ìgy a kollekciòm nem lehet teljes. Vannak youtube-on trükkök/csalàsok, hogy hogyan lehetsèges ùjra eljutni oda, de nàlam nem működik, szerintem kijavìtottàk a " rèst a pajzson" a kèszítők a frissìtèsekkel valamikor.
21.
ollie92
#19: Hm, nekem pont Lamar hozta a poént, nem vette magát komolyan. Hozta a suttyót azt pedig az ékes beszólásaival fenomálisan tette. Trevor hat éve még talán vicces volt, de ma már nagyon kínos volt ( Johnny Klebitz fejét csak úgy szétveri, beköltözik egy idegen csaj házába, majd mikor megérkezik lemészárolja őket. Michael profi. Maximálisan megértem, hogy elárulta a beteg, zakkant Trevort.

RDR még sokkal inkább a család és a banda értékeiről szól. Mi is a jó, vagy a rossz. Sok ezer apró utalás van benne, mit csak a többszörös végigjátszáson keresztül érthetünk meg.
20.
Kawada
#19: Ejj-ejj, pedig Trevornál ment a buzulás ezerrel...
19.
Nyarlako
#18: Igen, az. Viszont mindhárom szereplö az, gátlástalan gyilkosok és bünözök.
Trevor mellé visz egy kis humort is a sztoriba szerintem. Akit gyülöltem benne az a vegtelenül visszataszító tróger Lamar.
18.
ollie92
#14: Pont, hogy akinek Trevor "vicces" az kicsit fura. Az a karakter totál kattant és közveszélyes. Szánalmas, hogy ilyesmire volt szükség. Frank a tipikus jámbor gettónéger, aki 100x cringe mint CJ. Michael az egyetlen érthető karakter számomra. Aki érti a red dead világát s játszott az egyes epizóddal, az értékeli a második rész mély vonalát...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...