Nézz bele a Mortal Shell első félórájába!

  • Írta: Baloo
  • 2020. július 5.
  • Videó
Link másolása
A rövid trailerek után végre egy hosszabb gameplay videón is megcsodálhatjuk a Cold Symmetry háza táján készülő soulslike akció-szerepjátékot, a Mortal Shellt, amely le sem tagadhatná, hogy mi volt a nagy ihletadó.

Persze jótól lopni nem bűn, ráadásul a Mortal Shell a "Shell-mechanikával" szeretne egyet  csavarni a bevált formulán: ennek segítségével belebújhatunk a legyőzött ellenfelek "burkába", így új képességekre és fegyverekre tehetünk szert.

A játék egyelőre csak bétaverzióban elérhető pár szerencsés ember számára, de ennek köszönhetően most mi is bepillanthatunk a játék első félórájába.

A Mortal Shell megjelenésére valamikor idén július és szeptember között számíthatunk a PlayStation 4 és Xbox One mellett PC-re, azonban az utóbbinál a játék egy évig Epic Games Store-exkluzív lesz - tehát a steames debütálás majd csak 2021-ben esedékes.

Update! Időközben a bétát mindenki számára elérhetővé tették, csekkoljátok!

2.
2.
Robilluma
Nagyon atmoszferikus, hangulatos souls game.
Minden tök jól is működhetne ha odafigyelnének a hibák kijavítására a játék megjelenéséig és összerántanák a game-nek a vázát (ha már shellről van szó). Ami a harcrendszer természetesen. Mert ott vannak bajok.
A 'harden' ability, amivel sebezhetetlenek vagyunk egy darabig nagyon jó és látványos ötlet, rohadtul teccett.
De pl gázos amikor meghalunk. Utána belassul az idő, mi odabattyogunk a vázunkhoz és Sekirósan megkezdjük a második életünket. Csakhogy mi is veszettül belassulunk és rengetegszer el se jutottam a shell-ig. Ilyenkor meg one shot szitu van. Ez valami überagyrohasztó jelenség volt. Nem ártana ha csak a környezet lenne ilyenkor slowmotion...
A healing elég gázos. A gomba kb az egyetlen heal, de az is 40hp 60mp alatt. Wtf. A parry utáni visszavágás képesség is healel, de ha nincs a vagdosással gyülemlő 'resolve' méterünkön legalább egy egység akkor nem lehet még parry-healezni... Ez így gáz.(Nem mintha olyan könnyű lenne mindig beadni. A pályavégi bossnál sokszor beadtam és mégse tudtam vmiért használni, nem adta be a LB után a RB-t). Főleg mivel 2 resolve egység kell a fegyverek speckó képességének aktiválásához, és ha megvágnak akkor a parry-heal kárára megy az extrasebzés lehetősége. Elég bajos kompromisszum ez.
Az összeszedett cuccokat egyszer legalább használni kell 'vakon' hogy tudjuk mire is jók... És van ami negatív hatás. Ezt ki találta ki??? wtf
A nyelvezet elég nehéz alapból, csak pislogtam néha a lore-nál meg a felvett cuccoknál h mi van. (én valahol gáznak érzem ha középszintű angollal mukkot nem értek egy játékból)
Az se ártana ha bossok előtt lenne vmi mentőhely :DD, de állítólag a demó végi ellenfél egy sub boss xD.
Ha jól láttam 4 shell van és nem a legyőzött ellenfelek képességeit vesszük fel (sajnos, Nioh-ban nagyon jól működött ez a vonal). A megtalált legyőzött harcosok páncéljaival aktivizálódnak majd.
Párszor becrashelt, azt majd kijavítják.
De mindentől függetlenül bele lehet jönni. Az ugrásból vágás-dodge-harden-vágás-dodge-harden-vágás műkszik. Ha ez megy utána lehet néha parry-zni v extra sebezni.
A kard mint fegyó szintén elég lassúnak tűnt. Valahogy minden picit lassú volt. Ezen változtatniuk kéne sztem.
Pöpec game lesz :D
1.
1.
ABorealis27
"A játék egyelőre csak béta verzióban elérhető pár szerencsés ember számára"
A nagy érdeklődés miatt már teljesen open a beta.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...