Beperelték a CD Projekt RED-et a Cyberpunk miatt

  • Írta: fojesz
  • 2020. december 27.
  • Hír
Egy New York-i ügyvédi iroda karácsony előtt beperelte a CD Projekt RED-et a Cyberpunk 2077 miatt. A cél az, hogy az ügy csoportos keresetté váljon, amely minden olyan befektetőt képviselhet, aki pénzt veszített a szerepjáték rajtján.

A New York-i Rosen Law Firm ügyvédi iroda beperelte a CD Projekt RED-et, a célja pedig az, hogy az ügyből csoportos kereset váljon, amelyhez minden olyan befektető csatlakozhat, aki idén január 16. és december 17. között tett pénzt a lengyel fejlesztőcégbe. A vád szerint a csapat "hamis vagy félrevezető" kijelentéseket tett az új játékkal kapcsolatban, és így megkárosította a részvényeseket.

Egészen konkrétan a CD Projekt RED nem közölt elegendő információt azzal kapcsolatban, hogy a Cyberpunk 2077 konzolos verziói bugosak és "gyakorlatilag játszhatatlanok", sőt a játék januári elhalasztásakor még azt mondta a vezetőség, hogy az anyag "készen van és játszható". Felemlegetik azt is, hogy Adam Kiciński elnök és társügyvezető egy későbbi konferenciahívás alkalmával leszögezte, hogy a PS4-es és Xbox One-os átiratokkal "nincs probléma", csupán optimalizációra szorulnak.

A többit már tudjátok, az ügyvédi iroda minderre hivatkozva állítja, hogy a CD Projekt RED befektetőit anyagi veszteség érte, amiért meg nem nevezett mértékű kompenzációt várnak. Tény: a CD Projekt RED részvényei nagyot zuhantak a Cyberpunk 2077 megjelenésekor.

Korábbi hírek szerint más ügyvédi irodák, illetve befektetők is vizsgálják a lehetőségét, hogy jogi útra tereljék a Cyberpunk ügyét - valószínűleg ez is közrejátszott abban, hogy csapat bejelentette, a játékból mára több mint 13 millió példány talált gazdára.

191.
delphijos
#189: Én továbbra is azt mondom ( én is , nem tagadom ) hogy az ember hajlamos magából , meg a hasonszőrűekből kiindulni. Szerintem PC-n is jóval több a szerényebb lehetőségekkel rendelkező játékos. És / vagy kevésbé hardcore. Kétlem hogy akkor egy kb. 60 ezres processzor “mainstream” lett volna, főleg nem annyira hogy fejlesztéskor valamiféle “alapnak” lehetett volna tekinteni....

De hagyjuk is a vitát, az valóban igaz, hogy a konzol a fix hw-vel hamarabb avul el, cserébe viszont ott van a fix hw..... nincs olyan aminek csak előnye van....
189.
 Anemjóját
#184: Hát nem tudom, a 2500k és 3570k valamint hasonló amd cpu-k elég népcuccok voltak és ezek már a gen elött tiszteletüket tették, az i7 volt a húzós kategória. Ezek a procik meg a mai napig cipóra verik az egész prevgent. De ha eleinte nem is, 3-4 éve simán alap lehetne mert nem megfizethetetlen kategória a többségnek, nem úgy mint az aktuális csúcs vga-k.
188.
Neotechtr
#184: "nem valami jó ötlet"

Hát egyáltalán nem jó ötlet, mert láthattuk, mi lett belőle. Tehát ez a "minden jön" vagy azt jelenti, hogy az új játékokat "kissé" akadályozzák a régi verziók korlátai és csak olyanok lehetnek a jobb gépeken is, vagy pedig belefutnak abba, mint a Cyberpunk, hogy azt a korlátozást nem vették figyelembe és orbitális balhé lett.

Most lehet hurrogni rájuk, de nem véletlen volt pl a Resi 8-nál sem téma, hogy csak next-genre jön és a nagy készlethiány után meg a pletykák, hogy régi gépekre is lehet, hogy jön. Ilyen módon minden játék a következő 1-2 évben, amit már a next-genhez fejlesztettek 1-2 éve és most vissza kell csavarni last-genre beleeshet hatalmas CP2077 jelenségekbe, vagy pedig next-genen csak a textúrák lesznek szebbek, mint eddig és még ez is marha sokba kerül.

Úgyhogy a Cyberpunk megjelenése nem csak abban lesz híres precedens, hogy mi lesz a bugosan érkező játékok sorsa, de a fogadtatása befolyásolhatja azt is, hogy ezek után ki és milyen megjelenést vállal be nagy bátran last-genre. Nagy játékipari szakértők lenyilatkozták, hogy a Gothic jobb, mint a Cyberpunk de nem látják, hogy mit tesznek saját magukkal a buta fecsegés közben.

Kemény lóvé kifejleszteni egy AAA játékot és nem fognak visszatérni a kiadók ahhoz a módszerhez, hogy külön verziókat csinálnak a crossgen játékoknak, mint a PS2-PS3 +PC játékok idején, pl Alone in the Dark, vagy a SW: Force Unleashed. A last-gen verziók mindig baltával faragottak voltak az élvezhetetlenségig és kvázi más játékok voltak ugyan azon a címen. Ezt senki nem fogja ma már megfizetni külön csak azért, hogy a vásárlók ugyan így vasvillával követeljék a pénzüket és negatív marketinget csináljanak nekik cserébe.

A last-gen felejtős, gyerekek.
187.
delphijos
#186: Ezt is megemlítettem anno, ezért is le lettem hurrogva, ráadásul azzal hogy ez még népszerűbb is lesz. Közben meg ugyan a 120 fps-t tudja ( persze erős kompromisszummal , és továbbra se világos hogy ki az akinek konzolon spórolni kell, de 120-as TV-je van. Mert az meg hogy valaki konzolon spórol, de monitort vesz hozzá, megint elég sanszos... ) meg SSD van benne, de gyengébb mint az X, és egyre jönnek a játékok amikben ez-az csak SX-en érhető el....
186.
Ooorky
#185: Ezt a Series S-t én se tudom hová tenni, valszeg 3. világba (Dél-Amerika/Afrika) szánják elsődlegesen.
185.
Stranger
#184: Szerintem abból amit az MS mondott nem lesz semmi. A Flight Simulator sem jön XO-ra pedig be volt rá jelentve...

Inkább gáz az MS-től hogy kidobtak egy olcsóbb konzolt és emiatt azt kell alapnak venni a fejlesztőknek. Lehet emiatt több olyan játék lesz ami csak PS4/PC lesz az Xbox kihagyásával.

Pedig ott lett volna a mostani generáció annak akinek nincs pénze. A current gen nagy címeivel még rengeteg ideig lehet játszani. PUBG, Fortnite, Warzone, stb... csak hogy direkt az online őrületeket soroljam fel. Én sem veszek állandóan új hardvert PC-hez... Képesek voltak egy új gent elbaszni egy ilyennel....
184.
delphijos
#182: Persze, mondjuk azért én nem vagyok abban annyira biztos hogy az előző gen. megjelenése idején általános lett volna az i5 meg a 8giga RAM , de tény hogy a konzolok hosszú életciklusa nem segít. Ráadásul hiába jöttek a ráncfelvarrott konzolok, a simák voltak az alap. Amúgy volt egy vita, és pont azt mondtam amikor jött a hír az MS-től hogy “2 évig még minden jön az előző genre is” hogy nem valami jó ötlet. Persze, szép gesztus a felhasználóknak , de grafikai extrákon kívül akkor nagyon nextgen élmény nem lesz az új gépeken... akkor pl. egy csomó ember lehurrogott.
182.
 Anemjóját
#178: Nyilván ott sem ellenben még sem kellene durva korlátokba menni mint ahogy évek óta teszik. Azért egy i5 egy mai gamer pc-ben hosszú évek óta alap akárcsak egy jobb AMD cpu, egyik sem megfizethetetlen kategória, valamint a 8gb ram (amik nem megosztottak vagyis ennyi az annyi nem úgy mint a ps4-ben).
Az hogy 2020-ban minimumnak egy irodai I3-at meg 4gb ramot akarunk belőni ráadásul egy 5 éve is alsókategóriának számító gpu-val azért az durva visszafogó ami bizony erősen visszafogja a fejlődést. Ez erre a generációra különösen igaz volt, mikor ez a generáció jött már akkor sem tartozott egy i5 a pénztárcagyilkos processzorok közé és a mai napig jobban is teljesít egy akkori cpu mint ami ezekbe a konzolokba került. Ram is a 8gb lassan 6-8 éve minimum, és nem drága igaz volt egy ramgyártók által kartelezett időszak amikor egekbe ment az ára. A Vga sem tartozik az égbekiáltó költségek közé, egy középkategóriás 100k környékén megvásárolható vga reggelire megette ezt a konzolgenerációt.

Nem mondom hogy nem tesz jót hogy visszafogják a fejlődést mert van előnye is, de bőven van hátránya is. Azért amikor ipari hulladék processzorral kell kalkulálni és az adja egy játék alapkövetelményét ne várjon senki játékokon belül forradalmat. Viszont ha i5 lenne a minimum és 8gb ram, arra készülne minimum minden. Na akkor megnézhetné magát a legtöbb konzolos port, hiába lehetne a hardverekhez mérhető komplexitást rakni egy játékba, ugyan úgy szarásig kellene butítani mint most a CP77 esetében, aminek a kárát mindkét platformon érezni lehet.
179.
Stranger
#165: A jelen generációban ez a konzol visszafogós szöveg igaz volt. Az átlag PC már tényleg annyira előrébb van egy ideje. Egy 10 éves i7-2600k elbírja a legnagyobb játékokat vígan (RDR2, HZD, Cyberpunk, AC Valhalla, WD Legion, stb). De talán még az i5-2500k is.

A lineáris vagy egyszerűbb játékok egy része még tizenéves (2006-2009) quad szériás procival is mennek.

Hogy lehet úgy nextgen játékot készíteni hogy 10 éves hardver elbírja? Sehogy. Ez volt a generáció keresztje. De a mostani már sokkal jobb lett, lényegében amit belelehet tenni egy konzolba azt most beletették és szerencsére az AMD is jó hardvereket tudott kiadni.
178.
delphijos
#177: De ha csak PC lenne, ott se lenne jó üzlet mondjuk úgy fejleszteni hogy I7 32 giga RAM. Ez alatt mondjuk ennél a játéknál 20 NPC lenne az utcán.... Persze, van egy csomó dolog amit változtatni lehet konfigtól függően, de a lényeg hogy PC-n is kell egy minimum amit be kell lőni. Ha nagyon lemennek akkor ugyanez van, ha meg nem eléggé, akkor egy csomó vásárlót buknak....
171.
delphijos
#169: Egyedül az sántít az egészben , hogy ennek ellenére a PC only játékok se olyanok hogy toronymagasan kilógnának a mezőnyből. Hogy azokon annyira látszana hogy a gyengébb konzol nem volt szempont fejlesztéskor. Aki játszik PC-n annak a CPU-ja egész biztos köröket ver a ps4-ONE-ra, de azért VGA-ból meg nem mindenkinek RTX ketyeg. PC-n meg a heterogén hw környezet a nehezítő tényező.
169.
 Anemjóját
#165: Nem túl sok iq, meg baromság?:)
Szerinted miképp hat a piacra egy olyan konzol aminek a processzora egy irodai I3-as szintjét is nyögvenyelősen hozza?:) Biztos jót tesz a játékoknak amiben több magos processzorokra számtalan játékelemet rá lehetne bízni (igen például az AI-t és a rengeteg npc-t és tereptárgyat)... Ha nem fognák vissza minek a nextgen?:) Miért van csak "nextgen only" játék? :) Gondolod azért nextgen only mert a konzolnak köszönhető a generációs ugrás? Nem. A generációs ugrás adott lenne folyamatosan pc-n, a konzol mindig csak lohol utána folyamatosan avul el a multiplatform játékokat pedig rendesen megszabadítják egyes elképzelésektől játékelemektől hogy az a mondjuk 5 éves konzolon elfusson. Aztán jön a nextgen amibe belepattintják egy aktuális közepes pc teljesítményét és arra fejlesztenek a játékot pedig nem herélik ki hogy elvigye az 5-10 éves irodai hulladék....
Pc userként én nem fostam le a bokámat egyik általad említett játéktól sem ( A tlou 2 animációi amik komolyak voltak, az ütött), de főleg nem a HZD-től mert a Witcher 3 pc verziója agyonverte minden téren.
Miért nincs olyan részletes játék pc-n mint konzolon? Egyrészt van, RDR 2 a címe, OW létére számtalan dologra odafigyeltek. Másrészt a ND sajnos csak ps-re fejleszt (és a Rockstaron kívül az ND az aki odafigyel a részletekre ami durván látványos is lévén mindig csőjátékot csinálnak), pedig atyaég mit tudnának lerakni ha elszabadulnának egy olyan platformon ahol nem köti őket gúzsba a gyér hardver. Akkor talán a Last of us 2-ben nem lenne tele az összes térkép alacsony felbontású ocsmány elemekkel aminek a távolság az egyetlen ami jól áll....

Ha pedig kijön egy nextgen játék mert a készítő leszarja hogy generációt ugrik látványban és annak komoly processzor és memória igénye van mégis kiteszi prevgenre is na mi történik? Igen, az ami épp a CP77-el....Nem bír el vele a hardver és ki kell konkrétan herélni a játékot ahol csak lehet hogy valahogy fusson mert mindenből kevés van ami ilyen komplexitású játékhoz és látványához kéne.

Szóval igen a konzol nagyon is visszafogja a fejlődést általában 5-10 évre. Az a szint amit az újgenerációs konzolok képviselnek és majd 1-2-3 év múlva mutatnak grafikailag valamint majd ekkor a pc verzió is, már lassan 2 éve elérhető lett volna pc-n. Csak a fejlesztők ugye eddig egy ócska processzorra kevés ramra és gyér gpu-ra fektették az alapot....

Ezt nem látni na az vagy az általad mondogatott beszűkült butaság, vagy az alacsony iq vagy simán a hozzá nem értés. Mert bizony igenis visszafogják a fejlődést. Hogy ez jó vagy sem más kérdés, de ettől még a tény az tény marad. Szerencsére most egy erősebb generáció rajtolt el mint amilyen az előző volt, mindkét gép a középkategória teteje felé csücsül. Erre azért lehet alapozni pár évig, de 4 max 5 év múlva ugyan úgy elavultak lesznek és jó ha nem csúsznak le az alsó kategória aljára...
166.
Ooorky
#165: Nem te vagy az a csóró gyerek aki a nem létező 400k-s tv-jére veri a nyálát?
165.
Gerhman
#161: Baromság. Ez egy mítosz hogy a konzolok visszafogják a pécéket a nem túl sok iq-val megáldott kockák beszűkült butasága. A gyengébb középkategóriás pécék nem fogják vissza? Vagy egy gyengébb videókártyával épített pécé, stb? Pécésként amikor először megláttam a TLoU2-tőt vagy a HzD-t, GoT-mát oled tévén a bokámat lefostam. A legtöbb pécés, beszűkült csak pécén játszó magyar nethuszárok többsége csak pislogna főleg akik itt verik mert nem játszottak máson csak 2K monitoron vagy egy középkategóriás laptopon. Én is 2K monitort használok amúgy multi játékokhoz a pécémen de a single gameket csak és kizárólag konzolon nagytévén. Miért nincs olyan részletes játék pécén mint pl egy Tlou2 konzolon? Miben gátolják a konzolok hogy pécére is csinaljanak ilyen játékokat? A stúdiókat hibáztasd de ne csodálkozz hogy a játékfejlesztők nagyobb része egy stabil hardverre akar fejleszteni. A konzol és a pécé amúgy bár sokmindenben más mégis kéz a kézben jár. Inkább pont hogy elősegítik a tech és a játék fejlődést.
163.
 Anemjóját
#155: "Hogy miért is engedhették, hogy miért erőltették. "

Na erről viszont pont a legnagyobb hangú részvényesek tőzsdések és egyéb szararcok tehetnek makik a legutóbbi két csúszásnál jól bevágták a CDPR részvényeket a béka segge alá, illetve azok a türelmetlen hangoskodó játékosok akik a legutóbbi két csúszásnál azt asztalt verték fröcskölő pofával hogy hogy teheti ezt a CDPR mikor már nyóócéve készül a játék! Ugye volt aki odáig süllyedt hogy fejlesztők családját fenyegette meg halálosan... És persze nem szabad elfeledkezni a CDPR fejeseiről sem akik mindezt sürgették, rábólintottak valamint össze vissza hazudoztak a játék állapotáról.

Igazából azon se lepődnék meg ha kitálalna valaki arról hogy XY mufti egy gamer show-n adott riportban kegyetlenül kiemelt egy játékelemet micsoda csoda lesz...Amiről a fejlesztők nem is tudtak hogy egyáltalán lesz, aztán pár nappal késöbb ment nekik az utasítás hogy : Na, beletenni!....
162.
 Anemjóját
#150: Ezzel így egyet is értek. Egyébként vicces, de jó pár dolog benne van a Collectors guide könyveiben mint figyelemfelhívás mire is kellene odafigyelni...Kezdve a savas esőtől a rendőrökön át le van osztva melyik kerületben milyen a rendőrségi fellépés...
A Collectors csomagja meg ugye több mint 1 éve lett bemutatva. Ezek mind olyan dolgok amik nem kerültek be vagy félkészek a játékban...

Ezért is mondom mindig, megkímélhették volna magukat mindentől ha több mint 1 éve bejelentik hogy elnézést kérnek minden konzolostól aki várja arra a genre, ez csak nextgen és pc mert normálisan megoldani hogy ne vesszen kárba az atmoszféra a látványrombolással és egyéb elemek kivételével az alapkonzolokra nem lehet, csak fél generációs gépekre pedig nem jöhet. Lett volna hőbörgés lett volna részvényzuhanás úgy 1-2 hónapig. Azután szépen elkezdik mutogatni full ban a játékot, nem megy el pocsékba több mint 1 év a prevgen verziók felesleges portjára hanem minden bekerülhetett volna bugfixálva és most vagy 2021-ben a nextgen verziókkal együtt megjelenhetett volna. Az eladások ugyan így szárnyalnának, a renomé nem lenne romokban, nem kellett volna undorítóan hazudozni és nyugodtan ki lehetne jelenteni hogy a CDPR megint lerakta a generáció egyik legjobb játékát. Na ehhez képest....

161.
Ooorky
#157: De pont azt lehet, harmatgyenge cpu nem bírja el azt amit egy i7/Ryzen 7, visszavágták az ai-t, hogy ne legyen abból balhé, mert pc-n teljesen máshogy viselkednek.
Ismét a New Vegas-t tudom felhozni, hogy azért olyan kihalt a város, mert az akkori konzolok nem bírták volna el amit eredetileg csináltak.
157.
godach
#154: Technikai szinten még ezt is aláírom. Sőt, az első napokban én is írtam, hogy elgondolkodtam azon amit Neotechr előszeretettel állít, hogy visszahúzzák a konzolok a fejlesztéseket.
na de most őszintén. A full hülye NPC-ket akik csak díszlet pl nem lehet ide írni erre a számlára.
155.
Drraco
Teljes mértékben Kawadával értek egyet. Ez a játék nincs készen, és ahogy látom, ezt mindenki elismeri, hiszen akik szeretik, ők is a patcheket meg a február környékére ígért javításokat várják. Éppen ezért fölösleges akár a játék ellen, akár a játék mellett fosni a szót, mert a végső ítéletet majd akkor lehet meghozni, ha elkészült.
Viszont mégis megjelentették, és erre kellene kihegyezni a háborút. Hogy miért is engedhették, hogy miért erőltették. Ha efölött most szemet huny a játékos-társadalom, akkor ez csak egyre rosszabb lesz. A kiadók majd arra hivatkoznak, hogy "hiszen a CP-ből is elment 15 millió..." Egyre rosszabb állapotban lévő játékokat próbálnak majd lenyomni a vásárlók torkán. És engem ebben az egész ügyben ez dühít, Persze, lehet azt mondani, hogy nem muszáj megvenni, ami nincs kész. De nem lesz választék, mert addigra ez lesz a tendencia. Most lehetne a kiadókat, a vezetőket megszorongatni, ehelyett megy a kicsinyes veszekedés.
150.
kryszisz
#148: Mivel te legalább normálisan válaszolsz, és nem intézed el annyival, hogy "mé' vagy konzolos" leírom: itt nem az a baj, hogy mindezen dolgok nincsenek a játékban. Itt az a baj, hogy meg lettek ígérve. Élő, lélegző világ, napi rutinos NPC-k, ésatöbbi. No de csak miattad kerestem is most egy PC Gameres cikket, amiben faszán taglalják, hogy mik is maradtak ki végül a produktumból, amik 2018-ban be lettek ígérve. Csak a legfontosabbak: Savas eső, amelyre reagálnak az NPC-k, takarásba húzódnak előle->még a sima eső elől sem húzódnak be, pedig ezt már a Witcher 1 is tudta. Vonathálózat, aminek használata még a trailerben is benne volt->nem lehet használni, sőt, helyenként simán belemegy a falba, mert még arra sem figyeltek, hogy mit raknak köré. Qrva okos, és megvesztegethető rendőrök, akik csak akkor jelennek meg, ha egy szemtanú látta a bűncselekményt-> semmiből előbukkanó, sík hülye kopók, akik akkor is megjelennek, ha a semmi közepén vagy. Cserébe 2 sarokkal odébb lerázhatók. Ineraktív reklámok, melyek automatákhoz terelnek.-> statikus reklámtáblák, melyekkel semmit nem lehet kezdeni. Sőt, igazából semmi mással sem, a világ csupán egy gyönyörű díszlet. A hackeléssel minden ellenfél fejébe beléphetünk-> szimpla sudoku szerű minijáték, ami kb. annyira élvezetes, mint bolygókat scannelni a Mass Effect 2-ben. Ölés nélkül is véggvigető sztori.-> Nomádként már a tutoriálban gyilkolásznunk kell, tehát ott bukik a dolog. Rendes átvezetők, melyben láthatjuk V-t.-> Végig FPS nézet, mondjuk ez igazából előnyére változott, jobb a beleélés, plusz így is faszán festenek a sztorit továbbgördítő részek. No, remélem rá tudtam világítani a dolog lényegére, senki nem mondja, hogy a játék rossz (aki meg igen, az vagy idióta, vagy divathater). Viszont messze nem azt kaptuk amit ígértek, innen nézve pedig méretes csalódás.
149.
Ooorky
Az a vicces, hogy már megjelenés előtt is írták itt páran, hogy rengeteg birka lesz aki gta v/rdr 2-höz fogja hasonlítani...
148.
 Anemjóját
#145: Nem kell ahhoz 20 év, elég egy RDR2 ahol a legtöbb NPC napi rutinja változatosan és frankón meg volt írva illetve iszonyatos energiát fektettek bele az élővilágba.:)
De ilyen ne várjuk egy olyan játékról amiben nagyjából félmilliószor több npc van...

Az sem jó ami most van mert jelenleg sík hülyék, de ami engem leginkább zavar hogy egy CP világban nincs egy olyan NPC aki önvédelemből fegyvert rántana, vagy bármi mással próbálkozna az elrohanást vagy lekuporodást kihagyva.
Fullos napi rutint ilyen mennyiségű NPC-nél nem várnék el mert ez nemigen fog megvalósulni. Ellenben több interaktolható NPC lehetne, akivel lehetne CP világban szerencsejátékozni, kártyázni, bármi ami feldobná az üres világot a küldetéseken (fő mellék,minden) kívül, akár egy kocsmázás. Én ezeket hiányolom, a napi rutinos dolog szerintem a jelen hardverekkel nem kivitelezhető ennyi npc-nél, már csak fejlesztési időben mérve sem. Ami kivitelezhető lenne az a változatosabb jellem, vagyis legyen aki ellenáll, legyen aki akár becsatlakozik a tűzharcba, legyen aki elfut, legyen aki beszól és nekünk jön. Ilyenekből azért random lehetett volna osztogatni.
145.
godach
#144: Jó. Aláírom, hogy lehet pont nálad jött ki egy olyan válaszkomment, amit nem érdemeltél vagy nem volt sportszerű, ezért bocsánatot kérek.
Viszont még mindig fenntartom az álláspontom, miszerint meg lehet nézni egy Gothicot 20 évvel ezelőttről, hogyan is viselkedett egy npc akkor és hogyan kellene most, egy ilyen kategóriában.
144.
 Anemjóját
#143: Magyarázd már el nekem hogy mégis mi a lófasz elfogult abban hogy a játék látványa nextgen szint és lever mindent? Mert erről volt szó.
Mi a faszom abban az elfogultság hogy baromnak tartom aki egy szintezéshez, skillhez, sebzéshez és egyéb RPG elemekhez kötött játék gunplay részét összehasonlítja egy olyan játékkal amiben próbálnak realisztikus sebzést (értsd: pisztollyal is 1 a fejbe) visszaadni akciójáték formájában?

Szigorúan a látványról beszéltünk lentebb, illetve pár olyan dolgokról amit GTA fanatikusok vetnek a játék szemére: például autó fizika ami még így is messze jobb mint bármelyik Ubisoft műben. Az AI ettől függetlenül egy segg. De a hangsúly a látványon volt.

"nem kötekedni akarok és igazán nem kívánom, hogy elkezdj sértegetni mint itt mindenkit, akinek nem tudsz ellenérvet felhozni"

Ez pedig...What? Gyakorlatilag akkor kezdek sértegetni ha valaki a felsorakoztatott érvek ellenére is barom. Nem nem tudok érvet felhozni és akkor sértegetek.

Old meg 20 éves szerepjátékokban mindezt. Aztán old meg egy játékban aminek egyetlen utcáján töb npc-be futsz bele mint például az általad emlegetett Gothicban. Egyébként ha követnéd is néha amit írok nem csak random jönnél valamit beszólni, az AI és NPC élet pont az ami nekem is csalódás a játékban ugyanakkor mellette elismerem hogy ekkora tömeget városi játékban még nem láttam, egyetlen játék sem adta vissza így a városi tumultust.

Szóval mi a tököm az elfogult abban hogy:
1. A játék jelenleg elismerten a legszebb OW játék a piacon igen komplex látványvilággal ami miatt szenvednek a prevgen verziók és nem győzik butítani

2. Ez egy RPG tetszik vagy sem, akárcsak egy Skyrim, ezt összevetni egy azonos nézetű akciójátékkal olyan mint a Skyrimet összevetni egy Ninja Gaidennel....

3. Szar az AI, de visszaadja a tömeg a városi tumultust pláne ami egy CP világra jellemző

Hol van itt az elfogultság?
143.
godach
#142: De most tényleg nem kötekedni akarok és igazán nem kívánom, hogy elkezdj sértegetni mint itt mindenkit, akinek nem tudsz ellenérvet felhozni, de most komolyan...
Mindkettőben van FPS nézet, mindkettő OpenWorld Game.
Viszont az egyik hiányos, és marhára hiányos DE amiért az nem Action FPS hanem RPGFPS-nek van beállítva, amiben vajnyi kevés a játék, már mindjárt szemellenzősen kell nézni? :D

Tehát most annyira mondjátok, miért RPG és (összetett (nem, nem az) a cp77 és miért kell elnézni ezeket neki. Hát egy RPG-ben nem a "szerepjáték" a lényeg? Hogy beleéld magad mert minden karakter, minden NPC egy külön világ?
És most nem kell félreérteni, nem a cp77-et akarom szídni, de egy gothicban basszus 20 éve felkeltek reggel az emberek és elmentek mosdani. Délben ebédeltek, este meg aludtak. Egy 20 éves szerepjátékban meg tudtam oldani, hogy akkor mentem kirabolni, amikor tudtam hogy dolgozik és azért, mert tudtam hogy dolgozik. Nincs otthon. Szabad a gazda.
Értem én hogy jó játék és értem hogy most erre rászállnak a sakálok, de ti se legyetek elfogultak.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...