Nagyon kevesen játszanak a Netflix mobiljátékaival

  • Írta: szlav
  • 2022. augusztus 9.
  • Biznisz
Link másolása
A Netflix páros lábbal gázolt bele a mobiljátékok iparágába, a kezdeményezés azonban egyelőre nem tűnik gyümölcsözőnek. Az előfizetők alig egy százaléka próbálta ki a szolgáltatáshoz járó játékokat.

Egy ideje már kerülgette a kását, tavaly novemberben pedig hivatalosan is elindította a videojátékos szekcióját a Netflix. A streamingszolgáltató a hagyományos előfizetés mellé, afféle bónusztartalom gyanánt vezette be a Netflix Games könyvtárát, amely egy sor (alapvetően fizetős) mobiljátékot kínál a film- és sorozatrajongóknak. A vállalat olyan komolyan vette a dolgot, hogy egyből felvásároltak néhány fejlesztőstúdiót - náluk landolt az Oxenfree és az Afterparty fejlesztőcsapata, a Night School Studio és a The Walking Dead mobiljátékait fejlesztő Next Games brigádja is.

És hogy ennek mi lett a végeredménye? Nos, kilenc hónap távlatából talán még korai lenne határozott konklúziót vonnunk, a CNBC riportjából azonban egyelőre az derül ki, hogy nagyon kevés embert érdekel a Netflix videojátékos próbálkozása. A csomagban szereplő játékokat ez idő alatt összesen 23,3 millió alkalommal töltötték le világszerte - ez gombócból nem kevés, a nagyobb képet nézve azonban ez a szám csupán a Netflix előfizetőinek alig egy százalékát teszi ki. Bizony, százból csupán egy ember vette a fáradtságot arra, hogy ránézzen azon játékok bármelyikére, amelyekért gyakorlatilag jelenleg is havidíjat fizet.

Habár a Netflix Games jelenleg mindössze 26 játékot kínál, érdemes hozzátennünk, hogy ezek közt akadnak igen nagyszerű (gyakran nagyobb platformokról mobilra portolt) címek is. A Moonlighter vagy az Into the Breach felett például kár lenne elsiklani, de az olyan újabb bolondságok, mint az Exploding Kittens vagy a Hextech Mayhem is megérdemelnek egy misét.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...