A Compulsion Games vezetője szerint a Microsoft nem erőlteti az AI eszközöket

Link másolása
Sokakat megmozgató kérdés az AI használata a művészetben, így elkerülhetetlen, hogy a videójátékok terén is kérdéseket vessen fel. A The South of Midnight fejlesztői is tudatosan állnak a dologhoz.

A Game Developer foglalta össze egy cikkben az interjúját a The South of Midnightot fejlesztő Compulsion Games veztőjével, Guillaume Provosttal. Provost állítása szerint a Microsoft egyáltalán nem erőlteti az általuk létrehozott, több AI-tool használatát a first-party stúdióknak. Sőt, a Compulsion Games ragaszkodik is ahhoz, hogy ezeket csak a fejlesztést előkészítő fázisokban használják.

Provost így nyilatkozott: ,,Abszolút garantálhatom, hogy nem kötelezőek [az MI eszközök használata]. Olyan stúdiót kérdeztek, amelyik szó szerint a két kezével épít fel dolgokat. A stúdiónk DNS-ében mi kézműves beállítottságúak vagyunk. Mi művészet beállítottságúak vagyunk."

Majd hozzá tette: ,,Úgy gondolom, hogy sok esetben hasznos lehet fejlesztés előtti szakaszokban, hogy olyan dolgokat csináljunk, mint például összedobni egy storyboardot, hogy lássuk, van-e értelme, vagy sem - nem igazán olyan dolgokat, amiket fejlesztés közben csinálunk, inkább olyanokat, amiket fel akarunk gyorsítani."

Tehát Provost szerint a Microsoftot ,,nem zavarja" az AI eszközök hanyagolása, annak ellenére sem, hogy a vállalat erősen dolgozik ezek fejlesztésén. Például létrehozták a MUSE-t, ami képes ,,komplett gameplay szekvenciákat" alkotni, illetve korábban partnerséget kötöttek az Inworlddel, hogy olyan eszközt készítsenek, ami segít a fejlesztőknek ,,felfedezni több kreatív ötletet, promptokat részletes szkripté, dialógus ágakká, vagy küldetésekké alakítva".

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...