A jelek szerint szépen alakul a következő Tomb Raider-játék fejlesztése, amely egy soft rebootja lesz a frencsájznak, és a Crystal Dynamics dolgozik rajta, az Amazon pedig finanszírozza a projektet. Bár a játék részletei nem ismertek, egy új álláshirdetés arra utal, hogy a munkálatok már a végéhez közelednek, és a fejlesztő már elkezdte a cím polírozását, tehát már a hibajavítások és az optimalizálás vár a csapatra.
A stúdió egy új senior pályatervezőt keres egy rejtélyes játékhoz, a szerepkör a "Strike Teamekért" lesz felelős. Mint ismert, a Strike Teameket néhány magasan képzett fejlesztő alkotja, akik a játék fejlesztésének végső szakaszában felelnek az utómunkálatokért és az egyéb felmerülő problémák elhárításáért. Ők végzik a minőségbiztosítás tesztelését, a teljesítmény javítását és így tovább.
Bár az álláshirdetés nem említi, hogy a szerepkör a Tomb Raiderhez kapcsolódik-e, de mivel a leírásban az olvasható, hogy a pályázóknak "felelősséget kell vállalniuk a puzzle-elemeket tartalmazó pályák tervezéséért", nem nehéz kikövetkeztetni, hogy melyik játékról lehet szó.
A közelgő Summer Game Fest kiváló alkalmat nyújtana, hogy a Crystal Dynamics végre lerántsa a leplet a 12. Tomb Raider-játékról. Kulcsoljuk össze ujjainkat!
Sokan az új sorozat leggyengébb részének tartják, de én ugyanígy játszottam vele mint te, és így egy egy teljesen más játék volt, mint amiről a cikkek, tesztelők játékosok többsége beszélt. Szintén sokkal jobban élveztem, mint az első két részt. :)
Ja, voltak jó részek, de az ilyenekre is, mint a közelmúltban megjelent I-III Remaster pl elég keményen rá lehet kattanni Switch-en is. De a lényeg, hogy nekem bejöttek alapvetően a régi és az új részek is, szóval... Jöhet egy új. Remélhetőleg az is olyan lesz, ami tetszeni fog.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.