A fejlesztés végéhez közeledik az új Tomb Raider-játék?

  • Írta: zoenn
  • 2025. május 20.
  • Pletyka
Link másolása
A Crystal Dynamics álláshirdetése buktatta le a közelgő Tomb Raider-játék aktuális fejlesztési állapotát. Minden jel szerint már csak az utómunkálatok, a polírozás fázisa vár a projektre, tehát már közel lehetünk a megjelenéshez.

A jelek szerint szépen alakul a következő Tomb Raider-játék fejlesztése, amely egy soft rebootja lesz a frencsájznak, és a Crystal Dynamics dolgozik rajta, az Amazon pedig finanszírozza a projektet. Bár a játék részletei nem ismertek, egy új álláshirdetés arra utal, hogy a munkálatok már a végéhez közelednek, és a fejlesztő már elkezdte a cím polírozását, tehát már a hibajavítások és az optimalizálás vár a csapatra.

A stúdió egy új senior pályatervezőt keres egy rejtélyes játékhoz, a szerepkör a "Strike Teamekért" lesz felelős. Mint ismert, a Strike Teameket néhány magasan képzett fejlesztő alkotja, akik a játék fejlesztésének végső szakaszában felelnek az utómunkálatokért és az egyéb felmerülő problémák elhárításáért. Ők végzik a minőségbiztosítás tesztelését, a teljesítmény javítását és így tovább.

Bár az álláshirdetés nem említi, hogy a szerepkör a Tomb Raiderhez kapcsolódik-e, de mivel a leírásban az olvasható, hogy a pályázóknak "felelősséget kell vállalniuk a puzzle-elemeket tartalmazó pályák tervezéséért", nem nehéz kikövetkeztetni, hogy melyik játékról lehet szó.

A közelgő Summer Game Fest kiváló alkalmat nyújtana, hogy a Crystal Dynamics végre lerántsa a leplet a 12. Tomb Raider-játékról. Kulcsoljuk össze ujjainkat!

3.
3.
Spazz Maticus
#1: Egyetértek.
Sokan az új sorozat leggyengébb részének tartják, de én ugyanígy játszottam vele mint te, és így egy egy teljesen más játék volt, mint amiről a cikkek, tesztelők játékosok többsége beszélt. Szintén sokkal jobban élveztem, mint az első két részt. :)
2.
2.
huster14
Nagyon várom már, miután az Uncharted szériát lezárták és több mint valószínű hogy nem is lesz belőle új projekt nagyon hiányolok egy mostani generációs ízig-vérig kalandjátékot, ami pl. egy esőerdő legmélyebb bugyraiba kalauzol be, csakúgy mint a legtöbb Uncharted.
1.
1.
Doomsayer
Hát ha valamire, akkor erre a játékra kíváncsi vagyok, mert az eddigieket a hibáikkal együtt is szerettem. Kedvencem a legutolsó megjelent rész, a Shadows of the Tomb Raider. Full nehéz fokozaton minden falon átlátás meg kijelölés és bármiféle festett sziklák nélkül, hogy merre lehet ugrani, harc meg full dark souls és ha nem vagy az agyadnál, akkor gyorsan meghalsz. Nekem a játék eleje így totális Metal Gear Solid 3 túlélés volt és csak az mutatta, ha valamit fel lehet a pályán szedni, vagy van valami érdekes, hogy a fejét arra fordította a nő. De az egész sorozatból pl ilyen absztrakt rész, mint a TR: Legend a második legkedvesebb emlékem. Az pl pont gépfejlesztés után volt nekem napirenden és irgalmatlanul be voltam fosva, hogy milyen extrém jó a grafika. Persze emellett a játék is jó volt és a sztori is eléggé felzavarta az állóvizet TR téren.

Ja, voltak jó részek, de az ilyenekre is, mint a közelmúltban megjelent I-III Remaster pl elég keményen rá lehet kattanni Switch-en is. De a lényeg, hogy nekem bejöttek alapvetően a régi és az új részek is, szóval... Jöhet egy új. Remélhetőleg az is olyan lesz, ami tetszeni fog.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...