SGF 2025: Július 25-én rajtol a Ratatan - a demó pedig már tölthető
- Írta: Baraaju
- 1 napja
A Patapon szellemi örököseként a játék ötvözi a ritmusjátékokat a valós idejű stratégiai harcokkal. A játékosok az úgynevezett Melodiumokkal (furcsa mágikus hangszerekkel) és ritmikus parancsokkal irányíthatják a Cobun csapatukat, miközben dinamikus, tömeges csatákban vesznek részt. A Game Source Entertainment olyan óriási közelharcokat ígér, amelyekben több mint 100 karakter csap össze a győzelemért.
A Ratatan mögött Kotani Hiroyuki, a Patapon alkotója áll. A projekt célja, hogy a zenére épülő játékmenetet egy teljesen új, szerethető univerzumba helyezze – zene, stratégia és kooperáció kombinációjával.
A történet egészen egyszerű: A hatalmas tengerben fekszik Rataport-sziget, itt élnek a Ratatanok, a rejtélyes, de cuki lények. Mind más-más személyiség, más-más külsővel, viszont mind egy dolgot akarnak: eljutni az Everafter nevű helyre, hogy találkozhassanak a legendás Istennővel.
A játékmenet velejét a ritmusérzék és a stratégia kombinációja adja. A karakterek mozgása, a harc és a parancsok mind a zene üteméhez igazodnak. A játék „Fever Mode” funkcióval is rendelkezik, ahol a ritmus pontos megtartása esetén a csapat extra képességeket kap. A grafika stílusos 2D animációkból és egyedi karakterdizájnokból áll, a zenei anyagot pedig a Patapon zeneszerzője, Adachi Kemmei írta, egyetlen különleges trackre pedig beugrott David Wise is.
Egy ingyenes demó már elérhető Steamen, amely tartalmazza az első két világot, négy játszható Ratatant, valamint a kooperatív többjátékos módot akár négy fő részére.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.