A Sony legutóbbi üzleti értekezletén jegyezte meg, hogy az elmúlt pénzügyi években a PlayStation Plus előfizetők között azok aránya nőtt, akik a magasabb csomagokat választják.
"Az előfizetők egyre inkább a Premium és az Extra csomagjainkat választják, melyek most az összes előfizetői szám körülbelül 38 százalékát teszik ki." - fogalmazott Hideaki Nishino, a SIE elnöke a prezentáció során.
Míg a 2022-es pénzügyi évben a PS Plus-tagok 17 százaléka választotta a Premum, míg 13 százaléka az Extra tagságot, addig ez az arány 2027-re 22, illetve 16 százalékra nőtt.
"A PlayStation Plust nagyra értékelik a játékosaink, és növelik az elköteleződést is. Már most tapasztalunk egy tendenciát a magasabb csomagok iránti kereslet felé, mint az a 2024-es pénzügyi évben elért előfizetői mix is bizonyítja, ahol a játékosok körülbelül 38 százaléka fizetett elő Premium vagy Extra csomagokra."
A közelmúltban tapasztalt áremeléseknek azonban még nincs vége az elnök szerint, hiszen javítani szeretnének az árképzési stratégiájukon, figyelembe véve az árfolyammozgásokat.
"Ezek az áremelések részben annak köszönhetők, hogy egyre több értéket teremtünk a játékosoknak a folyamatosan hozzáadott tartalom minőségén és változatosságán keresztül. A PlayStaton Plus szolgáltatás nagyszerű értéket kínál játékosaink számára, és mi továbbra is ezt szeretnénk elérni, így dinamikusan módosítjuk árképzési stratégiánkat a jövedelmezőség maximalizálása érdekében."
Magyaán, az adott piac helyzetétől függően tovább nőhet az előfizetések ára a jövőben.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.