A Balatro fejlesztője játéka kimaxolásával gyúr az 1.1-es frissítésre
- Írta: JesusHun
- 2025. június 23.
Vannak játékok, amik egyszerűségük mellett kifejezetten sok időre lekötik az embert, a teljesíthető kihívások és a megszerezhető plecsnik pedig csak tovább motiválnak minket. A Balatro is ebbe a kategóriába esik, a játék kimaxolásáért járó virtuális serleget a tulajdonosok kevesebb mint 0,1%-a tudhatja magáénak, azok a fránya arany matricák nem adják könnyen magukat a Joker lapokon.
Localthunk, a játék fejlesztője pénteken érte el a figyelemreméltó teljesítményt, így nem mondhatja rá senki, hogy lehetetlen kihívásokat állít mások elé, miközben azt se tudja melyik lap melyik. A szombati X-bejegyzést nem csak dicsekvés céljából közölte a sikerjáték készítője, ezzel gyúrt ugyanis a játék mélyebb megismerésére, így a készülő 1.1-es frissítés biztosan az alapjáték szellemiségéhez hű lesz.
A lefekvés előtti 1-2 futam már rutinszerűen be volt építve a mindennapjaiba, így mondhatjuk, hogy a játékkal feküdt. Egy másik közösségi oldalon az is kiderült, hogy többnyire Ghost, Painted és Yellow paklikkal operált, de a móka kedvéért néha egy-egy randomot is nyomott. Komolyabb plusz tartalom idáig még nem került a pakliépítős stratégiai játékba, de számos kollaboráció érkezett hozzá, így tucatnyi más alkotás karaktereit tehetjük a lapokra.
A játék elképesztően sikeres lett, az alacsony fejlesztési költségek pedig csak még figyelemreméltóbbá teszik a brutális eladási számokat. Tavaly decemberben még "csak" 3,5 millió értékesített példánynál járt, most fél év elteltével pedig ez 5 millió fölé ugrott az összes platformot egybevetve.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.