Ahogy azt májusban már megírtuk, a Chrono Studio csapata beütemezte a Chrono Odyssey első zárt béta tesztjét PC-n, a 72 órán át tartó online hepaj pedig a tegnapi nappal véget is ért. A bétában Setera egy kis részét lehetett bejárni a 3 felkínált karakter osztály valamelyikével (6 lesz megjelenéskor), akivel aztán kipróbálhattuk az idő manipulációs képességet, és csatangolhattunk a rendelkezésünkre álló nyílt világban.
A középkori posztapokaliptikus környezetben volt lehetőség csapatosan küldetésekre indulni, de a Chrono Kapukon belüli 1 az 1 elleni trükkösebb PvE kihívások is várták a vállalkozó szellemű játékosokat. Aki lemaradt volna a bétáról, annak tudom ajánlani a fejlesztők 10 nappal ezelőtt közzétett bétára hangoló videóját, amin nagyjából pontos képet kaphatunk, hogyan is nézett ki a tegnap véget ért hétvége.
Arról nincs infó, mikor lesz lehetőség becsatlakozni egy újabb bétára, de a hivatalos közlemény szerint, most lesz dolga a srácoknak a visszajelzések alapján. Köszönik az elsöprő érdeklődést a tesztnapok iránt, és az eddig megosztott észrevételek mellé mások véleményét is szívesen várják felmérésükben. A bugok javítása mellett nagy hangsúlyt fognak fektetni a játékmenet javítására, különösképpen a mozgás, az animációk és a harci válaszkészség területeire.
A teljesítmény és a rendszer stabilitását érintő dolgok is kiértékelés alatt állnak, az itt felmerült gondokat pedig mindenképpen orvosolni akarják, így a következő alkalomkor már egy stabilabb és megbízhatóbb élményt kaphatunk. Egyesek az optimalizációval kapcsolatban is megosztották aggályaikat, de többen az UI/UX-et érintő kényelmetlenségeket is jelentették, természetesen ezekre is odafigyel majd a fejlesztő brigád.
A PlayStation 5-re, Xbox Series X/S-re és PC-re készülő Chrono Odyssey továbbra se kapott még megjelenési dátumot, a visszajelzések alapján pedig inkább esélyesebb egy következő zárt béta belengetése. Bőven van még mit javítani az ambiciózus MMO-n, így nem is érdemes siettetni a dolgokat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.