Végre az EA Sports FC 26 is megkapta a saját belemenős gameplay bemutatóját. A fejlesztő előtt egyetlen mondat szerepelt játékosok visszajelzései alapján: "jobbá tenni a játékmenetet". Lássuk, sikerül-e nekik!
A producer, Paul Parsons miközben elmagyarázza az új funkciókat, elárulja, hogy a játékot lényegében kér részre bontották: a kifejezetten az online módokhoz készült, reszponzívabb kompetitív mód, valamint a realisztikusabb, elsősorban offline mókához szánt autentikus játékmód. A játékmenet alapjai is finomodtak különböző aspektusokban, többek között szerelésekben, mentésekben, tempóban, passzokban, lövésekben és fizikai erőben.
A harmadik jelentős újdonság a közösségi visszajelzések által ihletett új funkciók és frissítések lesznek, azaz a játékstílusok, játékosszerepek, sőt egy új akadálymentesítési funkció a nagy kontrasztú mód.
A stúdió gépi tanulást használt a kapusok mesterséges intelligenciájának képzésére, hogy azok megtalálják a legjobb pozíciókat és a bejövő lövések elhárításának módjait. A cselezést és passzolást is fejlesztették, bár ezek a mozdulatok eltérőek lesznek a két fő játékmódban, de végső soron reaktívabbak és dinamikusabbnak fognak tűnni a tavalyi részhez képest.
Az EA Sports FC 26 szeptember 26-án jelenik meg PC-re, PS4-re, PS5-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, Nintendo Switchre és Switch 2-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.