Már egymillió példányban kelt el a Like a Dragon: Infinite Wealth

  • Írta: zoenn
  • 2024. február 2.
  • Biznisz
Link másolása
A Sega bejelentette, hogy a múlt héten megjelent Like a Dragon: Infinite Wealth máris elért egy jelentős eladási mérföldkövet: már egymillió kópia talált gazdára a játékból világszerte. Az örömhír mellé ingame jutalom is jár!

A kiadó szerint a Like a Dragon: Infinite Wealth meglehetősen sikeres volt, hiszen ahogy arra az X-bejegyzésében kitér, már több mint egymillió példány talált gazdára belőle világszerte . A Sega egy ingyenes ingame pólócsomaggal ünnepli a mérföldkövet, amihez minden játékos hozzájuthat.

Pontos részletek nincsenek arról, hogy a különböző platformokon hogyan teljesített a sorozat legújabb darabja. Annyi biztos, hogy Japán 100 ezer példányban kelt el a PS5-ös verzió, de a PS4-es sem marad el tőle túlzottan a 77,1 ezer kópiájával. A Like a Dragon: Infinite Wealth előkelő helyen végzett az Egyesült Királyság toplistáján is, a második helyet csípte meg legutóbb, csak a Tekken 8 tudta megelőzni.

A Steamen is zajos sikert aratott a Yakuza-széria legújabb darabja, volt olyan nap, amikor egyszerre 46 ezer játékos vetette bele magát Kazuma Kiryu tengerentúli kalandjába. Mi alaposan kiveséztük a Like a Dragon: Infinite Wealth-et, tesztünk mellett egy útmutatóval is szolgáltunk a kezdéshez.

8.
8.
hedzsooo
#5: +1 Elegge fejen talaltad a szoget szerintem is, mert a JUDGEMENT szeria nekem is jobban bejon, pl. igen a harcok miatt, + a hangvetele miatt is, jaja! :)))
6.
6.
DragonBleacPiece
#1: inkább az európai gyomor a korlátolt, nem csak fekete vagy fehér a világ..showder klubban felállva tapsol a közönség egy fingással kapcsolatos poénon sztem siralmasabb mint a kieső protkó ami comic relief
5.
5.
csoki0619
#1: Akk talán neked inkább a Judgement széria való. Abban kevesebb ez ilyesfajta ökörködés, plusz ami nálam fontos, nem körökre osztott a harc.
4.
4.
#3: Szerintem Yakuza népszerűségének az egyik oka pont a komoly drámai főszál keveredése az ökörködésekkel teli melléksztorikkal, így le lehet ereszteni a gőzt két leszámolás között egy kis Pocket Circuit Racing-gel.
3.
3.
Nothing
#2: Na igen, arrafelé egész mást jelent a humor fogalma. :) Nincs is ezzel baj, más világ, más kultúra, csak nem kéne ezt a 'mindenáron ökörködést' komolyabb témájú játékokban is erőltetni. Nálam - többek közt - itt bukott el a Metal Gear széria is. Érted, durva háborús dráma, atombombák, kiégett veteránok, értelmetlen pusztítás, politikai mahinációk - aztán hirtelen a képedbe vágnak egy katonát, aki végig narrálja a hasmenését, szuperlassításban nézheted, ahogy egy öregember kiköpi a műfogsorát, premier plánban pisálják össze magukat a szereplők, etc.
Porrá zúzza a hangulatot, komolytalanná teszi a cselekményt.
Mintha a Schindler Listája egy-egy jelenete között bedobnák Dan Clark egyperceseit.
2.
2.
Trottenbauer
#1: Főleg Ázsiában népszerű,ott meg alap az "infantilizmus". :)
1.
1.
Nothing
Még a hőskorban szemezgettem a Yakuza játékokkal, gondoltam, jó pótlék lehet, ha már a Sleeping Dogs 2 sosem jön el. Viszont ahogy jöttek az újabb és újabb részek, úgy tolódott el az egész széria ebbe a sokszorosan túltolt japáni marhaságba, ami az átlag európai gyomornak már iszonyúan taszító. Nem is értem ezt a milliós számot.
El kéne dönteniük, hogy most drámát vagy paródiát csinálnak. A kettő együtt nem megy.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...