Az évekig tartó fejlesztés után idén május 21-én végre újra Senua bőrébe bújhatunk, hogy bosszújában segítsük a pszichózisban szenvedő viking nőt. Az első vélemények, élmények is befutottak a játékkal kapcsolatban az alapján a 45 perces kivonat alapján, amit a Ninja Theory biztosított a nagyobb külföldi lapoknak.
A hangulat és a horror atmoszféra, ahogy az eddigi trailerek alapján is sejthető volt, a folytatásban is nagyon erős lesz. Ami újdonság, az a harcrendszer átdolgozása lesz, ami sokkal dinamikusabb és egyben nehezebb is lett, igaz, épp csak belekóstolhattak az újságírók. Sem az IGN, sem pedig a GameSpot munkatársa sem nevezte soulslike-nak a játékot, viszont a Hellblade 2 mindkettejük szerint nehéz, a hárításhoz pontosnak kell lennünk, az ellenfelek pedig könyörtelenül kihasználják majd, ha hibázunk. A GamesRadar a játék mesteri hanghatásait emelte ki, így nemcsak a szemünknek lesz lebilincselő élmény a játék, hanem a fülünknek is.
Ahogy az első rész, így a folytatás is egy erős fókusszal rendelkező, lineáris, történet központú játék lesz a Polygon szerint, ami vélhetőleg nagyban hozzájárul majd az egyébkénti történet erejéhez. A Polygon cikke azért is érdekes, mert náluk ütközött ki Tameem Antoniadesnak, a játék rendezőjének hiánya, aki nem vett részt az eseményen. A lap kérdésére reagálva az Xbox később megerősítette, hogy a rendező elhagyta a fejlesztőstúdiót. Tameem Antoniades a Ninja Theory egyik alapítója, stúdiónál töltött több mint 20 év alatt olyan játékokon dolgozott, mint a Heavenly Sword vagy a DmC: Devil May Cry. Távozását sem ő, sem az Xbox, sem pedig a fejlesztőstúdió nem jelentette még be hivatalosan.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.