A No Rest for The Wicked fejlesztője szerint a Dark Souls is jól járt volna a korai hozzáféréssel
- Írta: aronsz
- 2024. április 25.
Nemrég elstartolt a No Rest for the Wicked, a korai hozzáférésben megjelent játék teljesítménye azonban hagyott némi kívánnivalót maga után, és ezt a fejlesztők is elismerték. A Moon Studios vezérigazgatója Thomas Mahler most az X-en közzétett posztjában védte meg a döntést és leírta, hogy miért érte meg, a hibák ellenére is elindítani a játékot.
Azzal kezdi, hogy az EA-vel való társulás a lehető legjobb döntés, amit hozhattak, hiszen ez lehetővé tette a korai hozzáférést, amiből rengeteget tanulnak. Mahler meglátása szerint a játékok egyre komplexebbek, és nincs az a fejlesztőcsapat, vagy fókuszcsoport, amellyel kiküszöbölhető az olyan jellegű tesztelés, amit egy nyílt, korai hozzáférés biztosít.
Elmondása szerint a jövőben egyre gyakrabban fogunk ezzel találkozni más játékok esetén is, sőt odáig ment, hogy szerinte a Dark Souls – minden idők egyik legmeghatározóbb címe, ami konkrétan megalkotta a soulslike kategóriát – is sokkal jobb lehetett volna egy korai hozzáférés fázis után.
Hosszas posztja után pedig még röviden odaszúrt a Nintendónak és a Sonynak is egy önmagának adott válasszal, amiben azt írta, hogy nem ragaszkodhatnak az 5-10 évvel ezelőtti normákhoz, el kell fogadni a korai hozzáférés intézményét.
Posztját azzal zárta, hogy a nap végén az emberek csak jó játékokat akarnak, nem szabadna, hogy az számítson, milyen módon fejlesztik a játékot és a közönségükkel tesznek rosszat, ha nem adnak teret a “nagyszerű élménynek” a platformjukon. Ami alatt nyilván a tökéletesített végeredményre gondolt és nem a bugoktól és teljesítménybeli problémáktól hemzsegő korai hozzáférés első verziójára.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.