Ami megkülönbözteti a Tales of the Shire-t az olyan játékoktól, mint az Animal Crossing és a Stardew Valley, az az, hogy az otthonunk dekorációja nem négyzetrácsos rendszeren alapul.
„A lakberendezés az egyik alapvető kifejezési módunk a játékban” – magyarázza Peat. „Már a fejlesztés elején úgy döntöttünk, hogy rácsmentessé tesszük. Tehát nem rácsok fogják meghatározni a tárgyak helyzetét, így a játékos bárhová elhelyezhet bármit, és azt változtat meg amit csak akar.”
„Ha akarod, polcokkal, képekkel és mindennel beboríthatod a falakat” – teszi hozzá Peat. „És minden polcra tehetsz különálló tárgyakat. Nagy tárgyakat, kicsiket – nincs korlátozás arra vonatkozóan, hogy mennyi holmit tarthatsz a házadban, így a játékos akár totális káosszá is varázsolhatja a portáját.”
Mennyi tekercs, edény és egyéb hevert összevissza Zsákos Bilbó házának minden négyzetcentiméterén a Gyűrűk Ura filmekben? Nos, az ilyen szeretni való rendetlenséget nem igazán lehet újraalkotni, ha a játék egy rácsrendszeren működik, ráadásul a hobbitok szabados természetüknél fogva kissé rendetlenek.
Egy újabb csúszás után a Tales of the Shire július 29-én jelenik meg PC-re, PlayStation 5-re, Nintendo Switchre és Xbox Series X|S-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.