A Tales of The Shire-ben szabadon rendezkedhetünk

  • Írta: Amda
  • 2 napja
  • Hír
Link másolása
Egy új fejlesztői blogbejegyzésben, Jordan Peat UX-dizájner, belemélyed abba, hogy hogyan működik az otthondekoráció, és miben különbözik a műfaj más, szépen rendszerezett játékaitól.

Ami megkülönbözteti a Tales of the Shire-t az olyan játékoktól, mint az Animal Crossing és a Stardew Valley, az az, hogy az otthonunk dekorációja nem négyzetrácsos rendszeren alapul.

„A lakberendezés az egyik alapvető kifejezési módunk a játékban” – magyarázza Peat. „Már a fejlesztés elején úgy döntöttünk, hogy rácsmentessé tesszük. Tehát nem rácsok fogják meghatározni a tárgyak helyzetét, így a játékos bárhová elhelyezhet bármit, és azt változtat meg amit csak akar.”

„Ha akarod, polcokkal, képekkel és mindennel beboríthatod a falakat” – teszi hozzá Peat. „És minden polcra tehetsz különálló tárgyakat. Nagy tárgyakat, kicsiket – nincs korlátozás arra vonatkozóan, hogy mennyi holmit tarthatsz a házadban, így a játékos akár totális káosszá is varázsolhatja a portáját.”

Mennyi tekercs, edény és egyéb hevert összevissza Zsákos Bilbó házának minden négyzetcentiméterén a Gyűrűk Ura filmekben? Nos, az ilyen szeretni való rendetlenséget nem igazán lehet újraalkotni, ha a játék egy rácsrendszeren működik, ráadásul a hobbitok szabados természetüknél fogva kissé rendetlenek. 

Egy újabb csúszás után a Tales of the Shire július 29-én jelenik meg PC-re, PlayStation 5-re, Nintendo Switchre és Xbox Series X|S-re.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...