Nem, sajnos ez a patch még nem tartalmazza a beígért Path Tracinget. Egyelőre annyit tudni, hogy az effekt még valamikor a hónapban hozzáadásra kerül. Vagy legalábbis ez volt a terv pár hónappal ezelőtt. Szóval lehet, hogy június végére megkapjuk.
Ez a frissítés kijavít egy ritka fagyást, amely a Siege – Part 1 egyik gore portáljának megsemmisítése után következett be. Emellett kapunk a HDR beállításához egy kontraszt beállítási lehetőséget is, mivel sokan problémákat jeleztek a HDR sötétségének szintjével.
A patch emellett néhány apró módosítást is hoz, mind az Atlan, mind a sárkányos részekhez. Például a sárkánnyal immár gyorsabban tudunk mozogni. A legtöbb ellenfél mostantól csak Hell Surge lövedékeket fog lőni. A fejlesztők szerint ez több lehetőséget biztosít az Autocannon aktiválására.
Ez az első frissítés néhány játékmenetbeli finomhangolást és javítást is tartalmaz. Például megold egy hibát, amely miatt a Shredder elveszíthette a funkcionalitását egy kivégző mozdulat végrehajtása után. Kijavít egy másik hibát is, amely miatt a Pajzsfűrész szintén elveszíthette a funkcionalitását. Ezenkívül javít egy hibát, amely miatt a fejlesztési funkciók nem működtek, amikor egy pajzsrúnát újra felszereltek a fejlesztések maximalizálása után.
Mint mindig, a Steam letölti a frissítést, amikor legközelebb elindítod a klienst. Azoknak, akik esetleg kíváncsiak lennének, a javítás mérete PC-n körülbelül 1,2 GB. A változtatások teljes listáját itt találjátok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.